Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ja en sommige van die praat-video’s (interview style met vriendinnen of vriend) zijn ook fijn en boeiend. Ze is heel open. Toch kan ik niet standaard altijd naar haar vlogs kijken, euh kan niet goed benoemen waarom

1 like

Dat was altijd mijn grootste ‘angst’ toen ik voor kleinere bedrijven werkte. Naast alle shit van dat er geen HR is, je vaak geen cao hebt, en slechte regelingen dacht ik ook altijd de eigenaar kan op een dag op staan en denken ik stop er mee en dan zit ik zonder baan.

Ik ben nu zelf ondernemer maar als ik ooit personeel heb dan wil ik ze dus niet dat gevoel geven (daarom nog een lang termijn project personeel)

4 likes

Ja met vriendinnen zeiden we ook altijd foef (voordat ik überhaupt van Maschas bestaan wist), omdat we het zo’n leuke benaming vonden

1 like

Gleufje

Door alle enthousiaste reacties ben ik gewoon bijna geinfluenced om dit ding ook te kopen. En dat terwijl ik een bad heb.

14 likes

Heel veel influencers krijgen suuuuperveel vragen over kledingstukken die dan toevallig allemaal van Guts en Gusto blijken te zijn :roll_eyes:

21 likes

Ik kan er niet over uit hoe raar ik die naam vind klinken. Guts Gusto. Zweet gutst ook.

12 likes

ik moet steeds aan ingewanden denken :grimacing:

Maar ik denk dat ze op lef mikten?

4 likes

Lef en zin/enthousiasme, denk ik?

Ik vind het vooral lelijk dat 90% het uitspreekt als Koets en Koesto, of een variant daarop.

3 likes

Ahhhh Estee Lalonde is heel open en eerlijk in haar video. Het raakt me echt omdat ik heel erg herken wat ze zegt & ik zit met dezelfde problemen. Ze is nog steeds één van mijn favoriete OG youtubers. :heart:

Wat dan?

5 likes

Kan hij weer werkkleding bestellen en niet betalen. Sukkel.

Noor en Sander gaan een nieuw format beginnen waarbij ze andere koppels in de auto gaan interviewen (??). Anyway: Noor vraagt welke koppels ze moeten interviewen. Eerste reactie:
Schermafbeelding 2020-10-07 om 18.38.55

32 likes

Ha, die gaan niet meer met elkaar om toch.

1 like

Daarom juist haha, veel reacties met Monica en Robbert terwijl ze volgens mij ‘ruzie’ hebben

3 likes

Huhh dat heb ik niet meegekregen, waar staat dat?

Ik ben benieuwd

8 likes

Ik denk dat wij gewoon een ander idee hebben van wat succesvol ondernemen is. Ik heb haar nooit geen ondernemer genoemd, ik vroeg me enkel af waarom mensen die geroemd worden voor hun ondernemerschap tegelijkertijd ook bekend staan om kortstondig (ik bedoel wat is 3.5 jaar?) succes dat totaal niet duurzaam lijkt te zijn. Vind het altijd zo bizar als mensen helemaal idolaat zijn van iemand die ze niet kennen en het gevoel hebben het helemaal voor iemand op te moeten nemen terwijl er amper iets gezegd is.

5 likes

Huh Wtf haar “slogan” is exact hetzelfde als die van mijn moeders oude bedrijf. Enige verschil is het woord schoonheid.

2 likes

Dan is de slogan toch niet precies hetzelfde. En het komt volgens mij ook van een filosoof.

7 likes