Het andere YouTubers/bloggers topic #14

ja dat vind ik ook zo zonde, daarom koop ik er niks.

Poeni

15 likes

Ik vind het zo zonde als het plasser genoemd wordt. Er zitten zoveel mooie organen omheen waarvan er meerdere geen enkele bijdrage leveren aan plassen! Bij een jongen is de term plasser volgens mij minder gangbaar, maar daar geldt natuurlijk hetzelfde.

Heb trouwens de vrouwen van damn honey wel eens horen pleiten voor vulva ipv vagina, omdat de vagina natuurlijk het gat is en niet de plasbuis/labia/etc. Vulva zou dus beter de lading dekken maar het is zo’n walgelijk woord.

3 likes

Poemel

2 likes

Volgens mij zeiden wij ā€œspleetjeā€. :pleading_face:

31 likes

Ik vind poeni echt leuk en gezellig

4 likes

Ik kan het me gewoon echt niet herinneren, volgens mij zeiden mijn ouders het gewoon nooit ofzo haha

20 likes

Blaasontsteking in je vagina voelen is anders ook wel een kleine prestatie :flushed:

8 likes

Mijn moeder ook inderdaad :pensive: een piemel was dan wel weer een plasser

1 like

Haha ja dacht ik ook, pfew, @Neroli

Kan me ook niet herinneren hoe het bij ons genoemd werd, denk dat er inderdaad eigenlijk nooit over werd gesproken.

Pipi

2 likes

Ik geloof meestal ā€˜kruis’ of ā€˜daar beneden’. Soms ook wel vagina, maar ik geloof dat dat pas kwam toen ik ouder was ofzo?

Spleetje of voorbibs

3 likes

Mijn moeder noemde het ook flut :joy: heeft lang geduurd voor ik erachter kwam dat het niet echt zo heette

1 like

Kreeg ineens op Insta een advertentie, denk door het meelezen hier? Maar dat was een opblaasbaar badje van hetzelfde merk vlg mij

hahah, ik ben niet volledig Nederlands dus we hadden meerdere benamingen: poenie en cicimici hahaha oh zo belachelijk als ik dit uittyp

Wij zeiden juist bij jongetjes plasser, ik vind dat voor meisjes zo vreemd klinken. Daarbij noemde we het plasgaatje (en dan niet zo in de letterlijke zin, maar als term ansich haha)

7 likes

Piesekont

2 likes

Mijn ouders zijn zo ongeveer vergeten dat wij als kinderen ook geslachtsdelen, borsten, een menstruatie en seksleven zouden hebben. We hebben het er gewoon nooit over gehad. Echt bizar i.t.t. met hoe ik er nu over praat. Wij hadden op school ook geen seksuele voorlichting, ook niet op de middelbare!

5 likes