Ik vind de spencers wel leuk, eigenlijk! Moet ik me nu schamen…? De bodywarmer sla ik ook maar even over nog.
Ja dat denk ik wel inderdaad! Zal het zeker niet altijd haar plasser blijven noemen.
Wij nu ook niet meer
Weet ik hoor! Heb een Surinaamse vader. Maar toch voelt dat voor mij zo.
Edit: denk dat het ook komt door een Surinaams(?) Engels liedje dat ik ken. Iets met one punani, give me punani, one punani, pam pam pam. Ofzo.
Nog een Edit: oh deze is het!
Ik wou deze grap ook maken maar met een ander fragment uit die show waar paulien omschrijft wat voorn gevoel beige geeft haha.
Dat ze een paar minuten zo meh beiiiige mm beeeeeigeee.
Nee, nooit schamen! Het is mijn smaak niet.
Dat fragment is zelfs beter!
Ze lijkt me ook iemand die puuurcies zegt (ipv precies - mijn taalergernis)
Ik haat mezelf dat ik altijd dingen plan op de donderdag precies na 4 uur.
Bah walgelijk
Hahah iel. En wat een nummer, die ik plaatste ook vreselijk haha. Ja er is niet echt een sexy Nederlands woord voor vagina geloof ik. Kutje misschien? Aaah nee haha
Ik dacht dat dit programma gestopt was…?
Haha precies daar moest ik ook aan denken bij de comment van @Falula. Ze zei nog ergens in een video van “dit komt weer helemaal terug!”. Diezelfde week zag ik het ineens terug in nieuwe collecties van winkels. Ze is in ieder geval goed op de hoogte.
Zo zin in de vlg aflevering!
En die man heeft het lef om zichzelf te verdedigen. Kotsmisselijk word ik ervan.
Ik wil die man echt opeten en uitschijten zodat hij beland waar hij hoort. Het riool.
Alwin:
-Koopt een zak soep met als 1 van de hoofd ingrediënten Pancetta, komt er later achter dat het niet vegetarisch is.
-Koopt Mona mango kwark met witte chocolade: "Ja niet bijzonder. Het smaakt naar kwark met mango en witte chocolade.
Wat zegt ie wat zegt ie kan ff niet kijken
Iets in de trant: “Die Famke Louise, die zou ik nou echt heel hard naaien he. Nee maar echt. Dan jank ik ‘m erin, en dan zegt ze *zeurstemmetje ik doe niet meer mee!”