Verstandige beslissing van onze Bonnie en Nick om met een verhuisfirma te werken en daar niet op te besparen!
Ze zijn ook zo schattig. Ongelofelijk moe zijn van verhuizen en dan niet kunnen slapen omdat ze ZO EXCITED zijn dat ze verhuisd zijn.
Ja je kan vinden van Bonnie en Nick wat je wil, maar het zijn wel hele oprechte en dankbare mensen die echt nog enthousiast worden van de kleine dingen. Zoān verademing met andere influencers die alles for granted nemen en de spullen maar verzamelen zonder enige vorm van appreciatie (of maar heel korte appreciatie). Op dat vlak vind ik hen veel meer een voorbeeld voor jonge(re) kijkers.
Billie R.ose vond ik vb een leuke YouTuber, maar het gemak waarmee zij telkens opnieuw bij een verhuis alles nieuw kocht (kreeg?) en bijna niks van huidige meubels hergebruikte vond ik zo niet realistisch. Ik kreeg er echt het gevoel van alsof dat zo hoort, terwijl dat natuurlijk onzin is.
Sanny dr spon rondje voor een nieuwe fiets is ook gelukt hoor, ze heeft een gratis fiets gekregen.
En er dan onder zetten: āJa ik heb deze gekregen maar wel zelf uitgezochtā. Nou gefeliciteerd meid.
Ik heb deze gekregen en ook nog zelf uitgezocht*
Heb t even voor haar verbeterd
Verbaast Bonnie zich nou dat haar matras vies/nat is geworden tijdens de verhuizing (en okay ook een scheurtje bevat in de bovenste stof laag)?
De matras die zonder hoes of iets - op die lift heeft gelegen en in regen naar buiten is gedragen en in de vrachtwagen ligt vervolgensā¦
Ik had onlangs een amateuristischer bedrijfje ingehuurd, 2 jongens die verhuizen - zonder lift niet van zulke bakken etc. Maar echt zo een fijne ervaring. Ben hen echttt dankbaar, zo professioneel en meedenkend.
Anyway.
Zij hebben alles, zo ook de matrassen ingeseald met zwarte folie. Geen vuiltje op gekomen zo.
Zelf had ik ook een stapel oude lakens, inpak folie (Action verkoopt dit!), opengeknipte XL vuilniszakken klaargelegd voor zulke last minute inpak praktijken.
Tip voor mensen die binnenkort verhuizen
Erg niet! Reken het haar als twintig jarige ook niet aan
Sloeg ook meer op het verhuizersbedrijf (gelet op de eerdere info die ze doorkreeg, juist omdat verhuizen niet iets alledaags is. Matras is iets wat iedereen heeft, dus gek dat daar niet op was geanticipeerd)
Ze zegt uiteindelijk toch gewoon: zulke dingen kunnen gewoon gebeuren tijdens een verhuizing. Ze is niet āverbaastā ze constateerde het gewoon.
Oh jeej ze gebruikt het woord āverbazingā idd niet. Ook geen emoticon of petje met deze letters er groot op geprint zie ik nu
het was niet zo letterlijk
Mijn eigen vrije interpretatie
maar wanneer je iets de moeite waard vind om te vertellen, was het kennelijk opvallend?
Ik doelde meer (zie hiervoor) op de zeer voor de hand liggende consequentie wanneer je die dingen gaat vervoeren zonder hoes, worden ze idd nat/vies
Zoān fiets kost makkelijk 2500 euro. Wat een leven.
Lol dit is wel echt de meest opzichtig opgezette influencer side-business van allemaal. āZoals jullie weten hou ik heel veel van koken, jullie vroegen, dus ik ga filmpjes plaatsenā in januari. 4 filmpjes in de zomer. Ik heb er geen verstand van maar vind het wel leuheuk. Kookboek. Voor een tientje meer koop je een serieus kookboek van iemand die wel verstand heeft van koken. Zure kantoortrutmodus uit.
Dit is voor mij echt het wezenlijke influencerbestaan: de totale erosie van alles waar wƩl talent en/of deskundigheid bij hoort kunnen verkopen omdat mensen je smoel op Instagram leuk vinden om te zien
Ik snap het ergens wel, haar volgers vragen echt veel in de comments wat ze kookt en of ze daar videoās van wilt maken. Echter haalt ze zelf ook alles uit kookboeken, maar goed.
Alles beter dan een biografie denk ik dan maar.
Of een autobiografie ādit is het verhaal van Tina, die verliefd werd op een clown Kevin, en samen een Yt kanaal begonnen over het circusā Nina; ik heb altijd al een boek willen schrijven over wat hier achter de schermen gebeurt, zonder al teveel weg te geven over mezelf en K.
Ik vind dat dus echt mega overpriced, zou bij ons 1500 euro hebben gekost, uiteindelijk gewoon in 1 dag zelf gedaan met wat vrienden. Das toch mooi bespaard, alles is al zo duur als je een nieuw huis hebt.
Hulp kan nu niet tijdens Corona, misschien heeft dat ook meegespeeld. Maar het is inderdaad echt heel veel geld.
Die 2 gasten (beginnend bedrijfje) deden het voor 650 euro en wij hadden in feite 3 adressen (nieuw/oud huis en mijn moeders woning waar ik van alles dumpte) en bij ieder adres echt veel spullen, super lang bezig geweest met berging/trappen. Had het zelf misschien voor iets goedkoper gekund, met verhuur auto maar dan wel veel vrienden/hulp inschakelen, eten verzorgen etc en ivm Corona leek me dat niet handig.
Ze waren wel blij met mijn moeders inpak-kunsten. Die vrouw vroeg al doodleuk aantal x bij winkels of ze een paar extra inpak papier mee kon krijgen, materialen ook gekocht - dus het leek hier wel een inpak fabriek uiteindelijk
Ik weet bijna zeker dat ik die foto op de voorkant van het boek (qua pose, haarstijl, kleding etc) eerder voorbij heb zien komen. Misschien in/op Chrissy Teigen dr kookboek ācravingsā? Shit nu moet en zal ik dit vinden
al die influencer boeken zien er ook echt niet uit qua vormgeving, is nog net niet met wordart gemaakt
trouwens het ziet er meer uit als een soort aLBeLLi fotoboek opmaak