Deze van jet misschien?
Volgens mij was het deze ja!
Waaw hoe kom je aan dat bedrag? Zo veel! Wij hebben een jaar geleden een verhuisfirma ingehuurd om onze spullen te verhuizen van een appartement op eerste verdiep (dus met lift) naar woning (waar ze alles gelijkvloers mochten stockeren). Mijn vriend heeft rugklachten dus ik had chauffeur + 2 helpers gevraagd. In 1 voormiddag waren ze klaar en we hebben 400 euro betaald inclusief huur lift, transport en de verhuiswagen.
Ik woon wel in België. Misschien ligt daar het verschil?
“als ik het kan maken, kan jij het ook” lol
Omgggg nu weet ik het weer dankzij deze input!
Ik vond haar kleding wel leuk altijd
Voor de liefhebbers. Er staat voor het eerst sinds een jaar een filmpje van Kud online. <3
Toch ff kort gelachen en daarna wat oude er doorheen geknald. Blijft droog
Ik vond het de beste 1000 euro ooit. Om 7 uur waren ze er, om half 2 was alles verhuisd en de meubels weer in elkaar gezet. Omdat ik zelf niet hoefde te sjouwen kon ik meteen uitpakken en was om 17.00 uur alles, maar dan ook echt alles klaar.
Dat was me met een groepje vrienden nooit zo soepel gelukt. Ik woonde in een appartement op de tweede verdieping. Geen lift, wel een smalle steile rottrap met veel bochten. De verhuizers deden alles via het raam met een steiger lift. En ik ben zelf echt waardeloos met verhuizingen, zo hoefde ik ook niet teveel van vrienden te vragen.
Ja ik volg haar al een tijd, ik vind haar content ontzettend leerzaam en interessant. De onderwerpen die ze aansnijdt zijn nou eenmaal heftig en niet per se positief, moet dat dan altijd maar op een gouden presenteerblaadje gebracht worden?
Ik geloof dat je je post echt niet slecht bedoelt maar wat je nu doet is tone policing. Misschien kan je eens bij jezelf nagaan waarom je het als zo negatief ervaart, kan het zijn dat je je onbewust aangesproken voelt?
Jouw post is precies een voorbeeld van wat ze bespreekt op haar account
Ik heb juist bewondering voor hoe positief ze is ondanks alle shit die ze constant over zich heen krijgt. De problematiek die ze aanpakt is negatief, niet zij zelf of haar posts. Knap juist dat ze dat desondanks vaak nog in een positief jasje weet te gieten.
Maar het onderwerp is niet positief of luchtig, waarom moet ze het dan wel zo brengen? Besef je ook even dat zij een heleboel mensen, waaronder jij, gratis voorlichting geeft over een zwaar onderwerp, waar ze dagelijks heel veel kritiek en shitty dm’s over krijgt. Ik vind het vrij bizar om dan ook nog eens commentaar te leveren op de manier waarop ze dat doet.
Ik vind het juist heel chill dat Chanel niet a la zeikschrift kattenfoto’s en octopusjes tussen stories plaatst om de lading te verzachten. Die onderwerpen mogen pijn doen.
Hoe moet je de shit waar ze mee te maken ‘luchtiger’ brengen?
Hihi haha vandaag weer getuige geweest van een Zwart stel dat geweigerd werd bij een restaurant terwijl er plek zat was, hahah wat een gekheid.
Heb je door dat je nu zelf precies hetzelfde doet?
Het verschil is alleen wel dat Chanel als ze zulke kritiek post, vaak ook uitlegt waarom hetgeen wat die mensen doen niet oké is, inclusief achtergrondinformatie, uitleg en handvatten, waardoor wij er allemaal van kunnen leren.
Ze legt bij dit soort voorbeelden altijd uit WAAROM het niet oké is. De zaken die zij aankaart op haar account, zitten helaas zo diep geworteld in onze maatschappij dat het juist belangrijk en goed is Om uit te leggen wat er mis is met de manier waarop iemand reageert. Waarom zou dit lichter en luchtiger moeten worden gebracht? Het is niet licht en luchtig. Dit zijn zaken waar POC op DAGELIJKSE basis mee te maken hebben.
En als POC merk ik dat mijn hartslag lichtelijk stijgt bij het schrijven van dit bericht. Ik heb diep respect voor de manier waarop zij dit dagelijks aankaart.
Chick niemand heeft hier gezegd “jij bent racistisch” maar please in plaats van je aangevallen voelen, ga gewoon bij jezelf te rade waaróm je het zo erg vindt?
Ik vind vooral al haar andere posts niet interessant, over planten en kind enzo. En af en toe komen er zoveel voorbij, voor mij was dat overkill. Mag je natuurlijk zelf weten maar ik ben daarom juist afgehaakt.
(Want juist wat ze zegt vind ik wel heel leerzaam om te lezen.)
Ik ben het met je eens. Dat vind ik ook van Zeikschrift trouwens, hoeveel poezenplaatjes ze ook plaatst. Altijd maar iedereen de maat nemen, kritiek hebben op alles en iedereen, niks is goed en zij weten altijd hoe het wel moet. Ik vind dat vermoeiend en daardoor komt hun boodschap ook niet bij mij aan. Ja, heel slecht, maar ik ben ook maar een mens.