Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Wow, de coming out-video van Nikkie heeft inmiddels 36 miljoen views en daarvoor heeft ze van Youtube (althans zo lijkt het) een taart gekregen die er precies uitziet als haar palette. Sick!

60 likes

Oh wat wordt jou veerkrachtsspier hier op de proef gesteld! Maar wat een sterke bult wordt dat :muscle:

🤷🤔

En dan die reacties van en nog steeds zo knap en dat andere geslijm.

1 like

Ja vlg mij ook onderzoeksplicht verkoper? Maar ook weer begrensd door mededelingsplicht koper? Heb nu niet paraat hoe dit precies zat, ook ikv context garanties koop-akte.

In mijn koopovereenkomst hebben we met alle partijen/inspecteur juist iets anders uitgeschreven hoe het met schimmel zit/rot etc omdat het een heel oud pand is en ik niet de verwachting mag hebben dat het gloednieuwe kwaliteit en perfecte staat heeft

1 like

Wow nice

41 likes

Ik wil in het huis van Aimee Song wonen. Zo mooo!

3 likes

Als Susan dit zelf heeft geschreven, heeft Nikkie toch mooi een kaartje ontvangen van de CEO van YouTube

2 likes

Én gebakken door ons eigen Robèrt

97 likes

Ik wou even dit kanaal delen. Ik ben nu echt obsessed met kringlopen , maar ik heb de rotan en beige vibe clan nu wel een beetje gezien. Maar deze moeder en dochter vind ik zo gezellig. Wel een klein beetje burgerlijk misschien maar ze leven duurzaam en gaan elke aflevering naar een andere kringloop.

10 likes

Huhh ik zie Laura Brijde afspreken met Viora in haar stories, maar ze zat vorige week toch nog in Spanje (code oranje)?

Ja je kan ook zien dat ze duidelijk veel afstand houden en buiten zijn.

Ik ben echt jaloers op Laura soms.

1 like

Love Robert, bij heel holland bakt maar hij was ook zo’n leuke kandidaat bij wie is de mol :two_hearts:

15 likes

Jaaaa hij was zo lief!

1 like

Never meet your heroes, toch? :cry:

11 likes

Iemand vraagt over the law of attraction in de reacties :joy::joy:

31 likes

Jaaaa!:heart:

1 like

Als het idd zo is dat bij de bouwtechnische keuring een (duidelijke?) fout niet gezien is, lijkt het me dat ze met die man/vrouw ook nog een appeltje te schillen hebben ja :sweat_smile:

Volg Sanny niet, maar hoe lang wonen ze nu in dit huis?

Ik logeer bij mijn moeder ivm verhuizing dus ze kijkt af en toe mijn YT-rondjes mee.

Van al die mensen wilde ze zelf alvast ook op Roosmarijns en Alwins kanaal abonneren, want ze vond de filmpjes zo creatief :rofl:

En als ik in de weer ben met meetlat of de Made of Ikea-website, maakt ze een suf Bonnie of Aimee grapje. Kortom: ze is geinfluenzad

10 likes

Ik snap dus niet dat mensen een hele kast vol stapeltjes kleding kunnen hebben, zoals Bonnie nu. Ik wil zoveel mogelijk hangen en de rest doe ik in bakjes, zodat het netjes blijft. Als je dan een trui van onderop de stapel wilt en je pakt het niet netjes genoeg op is je hele stapel naar de klote. Het kan ook aan mijn vouwvaardigheden liggen trouwens.
Also, 18 minuten voor het inrichten van een kast? Ik had aan de thumbnail al genoeg.

24 likes

Ik wil juist zo min mogelijk hangen want ik vouw veel liever een shirt of trui op dan dat ik alles aan hangers moet doen :stuck_out_tongue: ik hang alleen kreukgevoelige dingen aan een hanger. Als ik iets van het midden van de stapel wil pakken til ik de dingen die erboven liggen als een kleine stapel op, pak het eruit en leg de stapel weer terug, gaat prima :smiley:

4 likes

Same, het enige wat ik vouw is sportkleding, pyjama’s, wollen truien en een paar hempjes. En dan nog in lades, zodat je minder hoge stapeltjes hebt en ook achteraan nog wat dingen kwijt kan. Vroeger had ik altijd omver vallende stapels of te weinig plek waardoor ik 2 stapels achter elkaar deed. Van die achterste stapel droeg ik vervolgens nooit iets.

5 likes