Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Maar opvouwen kost toch veel meer tijd dan op een hanger hangen? Of heeft het niet met tijd te maken? Wat vind je er vervelend aan?
Haha sorry rare vraag misschien maar ik wil het graag snappen, ik ben zelf echt #teamkleerhanger

1 like

Ja ik moet zeggen dat 90% van mijn kast zwart is dus voor ik de juiste zwarte trui heb gevonden ben ik weer de halve stapel verder.
Ik vouw het meeste kon-mari op en dan heb ik op de planken bakken staan. Het liefst heb ik een kast met een rek en dan lades onderin.

1 like

Haha ja ik weet het niet, opvouwen is echt een beweging van 2 seconden en om t-shirts of truien aan een hanger te doen vind ik echt een irritante handeling eigenlijk, kan niet echt uitleggen waarom, als ik m’n was van het droogrek haal vind ik het gewoon het makkelijkst om het direct op te vouwen en op een stapeltje te leggen en dan in de kast, ipv alles afzonderlijk aan een hangertje hahah. Uit gewoonte denk ik :slight_smile:

@Nefertiti ja ik heb bijna alles in een ladekast, en in een kast met 1 plank en een kledingroede de rest. Laden zijn chillll

4 likes

Ik heb altijd het idee dat je de hals van je shirts en truien uitrekt als je ze op hangt. Kan ook aan mijn lompe gedrag liggen natuurlijk

3 likes

Mm ja als je m er schuin in steekt aan een kant en dan de andere kant erop legt (snap je dit nog lol) dan moet het goed gaan maar ik vind het dus gedoe :sweat_smile:

Dit met name, denk aan dikke truien die ook hangend aardig wat ruimte in beslag nemen

1 like

Ik heb juist het idee dat een dikke trui opgevouwen veel meer ruimte in neemt dan hangend. Althans daar hangen mijn truien ipv opgevouwen.

2 likes

Dit is nog de enige foto van Diana op Instagram met als ondertitel ‘bezinning’. Ben zo benieuwd wat er allemaal aan de hand is nu.

28 likes

Dit ziet er precies uit alsof ze voor straf in de hoek is gezet om na te denken over wat ze heeft gedaan.

121 likes

Haha wat dramatisch

16 likes

Daar was ik ook altijd bang voor, maar dat gebeurt niet als je de hanger er van de onderkant in doet zeg maar haha

wow dit is een hondje, ik dacht even wie ligt hier nou met wie in bad

14 likes

:nauseated_face: en dat is niet voor de hond.

Een veenlijk?

5 likes

Ligt ook aan de stof! Katoenen dingen kun je prima ophangen, zijde en jasjes hang je sowieso op en wollen truien leg je neer (ook als je het laat drogen). Anders kan de hanger in de trui gaan staan en gaat het wol ‘hangen’ bij de schouders, ook omdat het vaak zwaardere stoffen zijn.
En natuurlijk uitkijken met zonlicht als je geen afgesloten kast hebt (of bijv een kledingrek) vooral met zwart en felle kleuren.
Soms komt mijn opleiding nog wel eens van pas :stuck_out_tongue:

10 likes

Zo ze lijkt op haar dochter hier (ik bedoel, haar dochter lijkt echt op Diana)

2 likes

Gaat ook lekker met de 1.5 meter dit

99 likes

Heb het idee dat die beiden zusje van blond tigers die regels niet hanteren, ze zijn zo amicaal en knuffelig met iedereen, die hele omgeving volgens mij ook. Terwijl ze eerst zo voorzichtig waren met hun tweeling. Snap dat niet.

2 likes

Jessie Jazz gelooft niet zo in corona

26 likes

Ja maar zoals ze zelf een paar maanden geleden zei zijn haar baby’s nu groter. Met andere woorden mijn kids hebben de eerste kwetsbare maanden overleefd, schijt aan de rest van de wereld.

9 likes