Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Vast 1,5 meter op spiritueel gebied!

4 likes

Over teveel kleding gesproken, ik keek weer even naar Sophie Hol… pittige comments weer over haar aankopen, terecht ook als je het mij vraagt.

3 likes

Elise heeft wel echt veel sex appeal zeg, de tandjes.

Het oogt wel erg ā€˜knus’ zo trouwens.

Ik geloof niet zo in haar intelligentie

14 likes

Vind je? Vind haar juist geen sex appeal hebben, behalve toen ze echt in bikini ging twerken in amerika haha

9 likes

Ik vraag me echt af hoe zij zich voelt door die comments.
Ik zou mij zo kut voelen als ik zoveel kritiek zou krijgen.

Ik zou het ook heel heftig vinden! Maar ik denk dat ik wel wat met de feedback zou doen…

Ja same, maar ergens denk ik ook dat ik door zoveel kritiek juist tegendraads zou worden haha.

Dat was Vita toch?

Ze had vandaag ook weer een story over aardse lagen (??) en dat ze het niet eens is met hoe er nu door de overheid gehandeld wordt bla bla bla. En ze kopieerde een story van die tisjeboyjay dus die heeft haar bronnen ook niet helemaal op een rijtje.

3 likes

Hahaha ik las dit dus helemaal verkeerd. Ik ging serieus naar boven scrollen om haar tanden te bekijken. Vond het al bijzonder dat je iemands sex appeal kon meten aan de tanden.

68 likes

Hhaha dit dacht ik ook :sweat_smile:

1 like

Weet iemand waarvan de laarsjes zijn die Elise in dr vlog laat zien? Ze noemt het merk wel, maar ik kan het niet verstaan…

1 like

Ik snap het nog steeds niet. Wat betekent tandjes dan? :sweat_smile:

in deze context zoiets als ā€˜niet normaal’/ā€˜ongelofelijk’

1 like

Ik heb de reacties niet gezien hoor, maar zou het ook niet kunnen komen dat andere yt-ers veel comments verwijderen? Of bij voorbaat modereren.

1 like

Iemand die ik volg op insta gebruikt tisjeboyjay als corona waarheid :joy: Heel bijzonder om iemand die typetjes/sketches als video deed nu als een soort hoge professor/ dokter te zien.

9 likes

:rofl:

9 likes

Ik heb net de fout gemaakt haar stories te kijken… Mijn god.

Ze keek ook What the Health, wat denk ik echt de slechtste documentaire is die ik ooit heb gezien in m’n leven haha, en wil nu alleen nog maar gezond eten want ā€˜we zijn nu allemaal bezig met covid terwijl we onszelf elke dag ziek maken met de troep de we eten en waarom doet niemand daar wat aan en er is zoveel dat we nog niet weten.’ :face_with_raised_eyebrow:

Niet weten waarover? Hoe zie je het voor je dat we geen troep meer eten in een kapitalistische wereld waar mensen om niks al ā€˜nanny state’ roepen? Alsof er niet gezegd wordt dat je gezond moet eten juist nu tijdens Corona? Argh.

1 like

Toral, dacht ik te verstaan

1 like