Love Robert, bij heel holland bakt maar hij was ook zo’n leuke kandidaat bij wie is de mol
Jaaaa hij was zo lief!
Never meet your heroes, toch?
Jaaaa!
Als het idd zo is dat bij de bouwtechnische keuring een (duidelijke?) fout niet gezien is, lijkt het me dat ze met die man/vrouw ook nog een appeltje te schillen hebben ja
Volg Sanny niet, maar hoe lang wonen ze nu in dit huis?
Ik logeer bij mijn moeder ivm verhuizing dus ze kijkt af en toe mijn YT-rondjes mee.
Van al die mensen wilde ze zelf alvast ook op Roosmarijns en Alwins kanaal abonneren, want ze vond de filmpjes zo creatief
En als ik in de weer ben met meetlat of de Made of Ikea-website, maakt ze een suf Bonnie of Aimee grapje. Kortom: ze is geinfluenzad
Ik snap dus niet dat mensen een hele kast vol stapeltjes kleding kunnen hebben, zoals Bonnie nu. Ik wil zoveel mogelijk hangen en de rest doe ik in bakjes, zodat het netjes blijft. Als je dan een trui van onderop de stapel wilt en je pakt het niet netjes genoeg op is je hele stapel naar de klote. Het kan ook aan mijn vouwvaardigheden liggen trouwens.
Also, 18 minuten voor het inrichten van een kast? Ik had aan de thumbnail al genoeg.
Ik wil juist zo min mogelijk hangen want ik vouw veel liever een shirt of trui op dan dat ik alles aan hangers moet doen ik hang alleen kreukgevoelige dingen aan een hanger. Als ik iets van het midden van de stapel wil pakken til ik de dingen die erboven liggen als een kleine stapel op, pak het eruit en leg de stapel weer terug, gaat prima
Same, het enige wat ik vouw is sportkleding, pyjama’s, wollen truien en een paar hempjes. En dan nog in lades, zodat je minder hoge stapeltjes hebt en ook achteraan nog wat dingen kwijt kan. Vroeger had ik altijd omver vallende stapels of te weinig plek waardoor ik 2 stapels achter elkaar deed. Van die achterste stapel droeg ik vervolgens nooit iets.
Maar opvouwen kost toch veel meer tijd dan op een hanger hangen? Of heeft het niet met tijd te maken? Wat vind je er vervelend aan?
Haha sorry rare vraag misschien maar ik wil het graag snappen, ik ben zelf echt #teamkleerhanger
Ja ik moet zeggen dat 90% van mijn kast zwart is dus voor ik de juiste zwarte trui heb gevonden ben ik weer de halve stapel verder.
Ik vouw het meeste kon-mari op en dan heb ik op de planken bakken staan. Het liefst heb ik een kast met een rek en dan lades onderin.
Haha ja ik weet het niet, opvouwen is echt een beweging van 2 seconden en om t-shirts of truien aan een hanger te doen vind ik echt een irritante handeling eigenlijk, kan niet echt uitleggen waarom, als ik m’n was van het droogrek haal vind ik het gewoon het makkelijkst om het direct op te vouwen en op een stapeltje te leggen en dan in de kast, ipv alles afzonderlijk aan een hangertje hahah. Uit gewoonte denk ik
@Nefertiti ja ik heb bijna alles in een ladekast, en in een kast met 1 plank en een kledingroede de rest. Laden zijn chillll
Ik heb altijd het idee dat je de hals van je shirts en truien uitrekt als je ze op hangt. Kan ook aan mijn lompe gedrag liggen natuurlijk
Mm ja als je m er schuin in steekt aan een kant en dan de andere kant erop legt (snap je dit nog lol) dan moet het goed gaan maar ik vind het dus gedoe
Dit met name, denk aan dikke truien die ook hangend aardig wat ruimte in beslag nemen
Ik heb juist het idee dat een dikke trui opgevouwen veel meer ruimte in neemt dan hangend. Althans daar hangen mijn truien ipv opgevouwen.
Dit is nog de enige foto van Diana op Instagram met als ondertitel ‘bezinning’. Ben zo benieuwd wat er allemaal aan de hand is nu.
Dit ziet er precies uit alsof ze voor straf in de hoek is gezet om na te denken over wat ze heeft gedaan.
Haha wat dramatisch