Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Daar was ik ook altijd bang voor, maar dat gebeurt niet als je de hanger er van de onderkant in doet zeg maar haha

wow dit is een hondje, ik dacht even wie ligt hier nou met wie in bad

14 likes

:nauseated_face: en dat is niet voor de hond.

Een veenlijk?

5 likes

Ligt ook aan de stof! Katoenen dingen kun je prima ophangen, zijde en jasjes hang je sowieso op en wollen truien leg je neer (ook als je het laat drogen). Anders kan de hanger in de trui gaan staan en gaat het wol ‘hangen’ bij de schouders, ook omdat het vaak zwaardere stoffen zijn.
En natuurlijk uitkijken met zonlicht als je geen afgesloten kast hebt (of bijv een kledingrek) vooral met zwart en felle kleuren.
Soms komt mijn opleiding nog wel eens van pas :stuck_out_tongue:

10 likes

Zo ze lijkt op haar dochter hier (ik bedoel, haar dochter lijkt echt op Diana)

2 likes

Gaat ook lekker met de 1.5 meter dit

99 likes

Heb het idee dat die beiden zusje van blond tigers die regels niet hanteren, ze zijn zo amicaal en knuffelig met iedereen, die hele omgeving volgens mij ook. Terwijl ze eerst zo voorzichtig waren met hun tweeling. Snap dat niet.

2 likes

Jessie Jazz gelooft niet zo in corona

26 likes

Ja maar zoals ze zelf een paar maanden geleden zei zijn haar baby’s nu groter. Met andere woorden mijn kids hebben de eerste kwetsbare maanden overleefd, schijt aan de rest van de wereld.

9 likes

Vast 1,5 meter op spiritueel gebied!

4 likes

Over teveel kleding gesproken, ik keek weer even naar Sophie Hol… pittige comments weer over haar aankopen, terecht ook als je het mij vraagt.

3 likes

Elise heeft wel echt veel sex appeal zeg, de tandjes.

Het oogt wel erg ‘knus’ zo trouwens.

Ik geloof niet zo in haar intelligentie

14 likes

Vind je? Vind haar juist geen sex appeal hebben, behalve toen ze echt in bikini ging twerken in amerika haha

9 likes

Ik vraag me echt af hoe zij zich voelt door die comments.
Ik zou mij zo kut voelen als ik zoveel kritiek zou krijgen.

Ik zou het ook heel heftig vinden! Maar ik denk dat ik wel wat met de feedback zou doen…

Ja same, maar ergens denk ik ook dat ik door zoveel kritiek juist tegendraads zou worden haha.

Dat was Vita toch?

Ze had vandaag ook weer een story over aardse lagen (??) en dat ze het niet eens is met hoe er nu door de overheid gehandeld wordt bla bla bla. En ze kopieerde een story van die tisjeboyjay dus die heeft haar bronnen ook niet helemaal op een rijtje.

3 likes