Hahaha ik las dit dus helemaal verkeerd. Ik ging serieus naar boven scrollen om haar tanden te bekijken. Vond het al bijzonder dat je iemands sex appeal kon meten aan de tanden.
Hhaha dit dacht ik ook
Weet iemand waarvan de laarsjes zijn die Elise in dr vlog laat zien? Ze noemt het merk wel, maar ik kan het niet verstaan…
Ik snap het nog steeds niet. Wat betekent tandjes dan?
in deze context zoiets als ‘niet normaal’/‘ongelofelijk’
Ik heb de reacties niet gezien hoor, maar zou het ook niet kunnen komen dat andere yt-ers veel comments verwijderen? Of bij voorbaat modereren.
Iemand die ik volg op insta gebruikt tisjeboyjay als corona waarheid Heel bijzonder om iemand die typetjes/sketches als video deed nu als een soort hoge professor/ dokter te zien.
Ik heb net de fout gemaakt haar stories te kijken… Mijn god.
Ze keek ook What the Health, wat denk ik echt de slechtste documentaire is die ik ooit heb gezien in m’n leven haha, en wil nu alleen nog maar gezond eten want ‘we zijn nu allemaal bezig met covid terwijl we onszelf elke dag ziek maken met de troep de we eten en waarom doet niemand daar wat aan en er is zoveel dat we nog niet weten.’
Niet weten waarover? Hoe zie je het voor je dat we geen troep meer eten in een kapitalistische wereld waar mensen om niks al ‘nanny state’ roepen? Alsof er niet gezegd wordt dat je gezond moet eten juist nu tijdens Corona? Argh.
Toral, dacht ik te verstaan
Hi! trouwe meelezer hier. Wilde nu toch even inhaken op deze discussie. Ik volg Sophie al een tijdje en begon me ook te ergeren aan de vele shoplogs. Maar toen ik even haar views ging vergelijken viel het mij op dat ze voor een shoplog veeeel meer views heeft dan voor een gemiddelde vlog. Dus aan de ene kant vinden we het vele kopen stom, maar blijven we de shoplogs dus wel “massaal” kijken. Als ik van Youtube zou moeten leven zou ik in dat geval ook een extra rondje primark doen denk ik…
Absoluut waar! Zeker gezien Youtube haar inkomstenbron is, is het zakelijk gezien gewoon slim om zulke video’s te maken.
Wat ik me dan afvraag; is of die mensen die de kritische/haat comments achter laten, wel ook mensen zijn die de video bekijken.
Dus oprecht bekijken ipv alleen klikken om te commenten.
i see what you did there
Eerst werd Annemerel haar blog/vlog al compleet overgenomen door Tuur. En nu blijft ze maar doorgaan over hun trouwerij. Ik snap dat het een grote gebeurtenis is in haar leven, maar je kunt haar blog en Insta niet openen zonder dat het er weer over gaat en hoeveel dagen, uren, minuten en seconden geleden dit allemaal plaats heeft gevonden.
Vind het best jammer, want volgde haar altijd met veel plezier en herkenning. Fijn dat ze zo gelukkig is nu, maar een beetje afwisseling in de content zou leuk zijn.
Ik irriteer mij zo hard aan hem. Volgens mij is het 1 dikke act voor meer volgers.
Ik vind het ook helemaal niet leuk meer om haar te volgen sinds ze met Tuur is. Kan hem echt slecht handelen en daarnaast is zij ook echt saai geworden haha. Kijk nog af en toe op haar blog en instagram, maar het gaat de laatste tijd inderdaad alleen maar over die bruiloft Ja nu weten we het wel.
Ik kende Annemerel nog niet, maar door jullie net even gaan kijken op haar IG. Wat zonde dat ze met zo’n hardloopknotje in haar haar getrouwd is haha…dat was het eerste wat ik dacht bij die foto’s… pas niet bij mijn prinsessenbeeld van trouwen blijkbaar😅. Knot kan mooi zijn, maar dit is hetzelfde gek gedraaide ding als op alle andere foto’s😋
Ik ook! Ik vraag mij ook af hoe hij echt hij er zelf in gelooft of dat hij het doet voor de views/fame
Ik was voor tuur al afgehaakt, ik vond het toen veel te veel van hetzelfde (hardlopen, spaghetti met een bepaalde saus eten en douchen op de to-do list schrijven). Wel fijn voor haar als ze helemaal content met dit leventje is, maar het is als lezer niet zo interessant als het steeds hetzelfde is.
Ik ben de comments onder die stoplog van Sophie gaan doorlezen en sommige mensen zijn ook wel onredelijk. Iemand zegt bijvoorbeeld:
'ga alsjeblieft wat leuks doen met je kanaal. Het is allemaal zó hetzelfde. Shoplogs met goedkope kleding die je 1 keer draagt, je katten wat niemand interesseert, Rodrigo die erbij loopt alsof ie een week niet heeft gedoucht, je ontstoken piercing die je laat zien, je wimpers met mascara waarbij je het van dichtbij laat zien want ook niemand boeit. ’