Omggg ik heb bij deze meid in de klas gezeten haha.
Sanny doet even uitgebreid haar âhappy danceâ op de maandag in haar stories: geld in overvloed door die planners 
Die muziek ook toen poppy in dat mandje zat 
Iedereen en zân moeder zit voort in de planners, zag het ook al bij fajah, moet niet gekker worden, je bent een keer uitgepland denk ik. 
Ik vind het echt niet classy om zo maar te zeggen dat je geld in overvloed hebt. Zeker niet in deze tijden waarin mensen zo veel ellende meemaken. Een beetje bescheidenheid zal haar sieren.
Ja, daar herken ik haar ook van inderdaad! Ik kookte weleens wat van die blog. Ben iets minder van de sensuele dans. Maar whatever floats your boat.
Argh ik vond Sanny eerst echt leuk om te volgen, maar heb het gevoel dat ze steeds meer in dâr eigen bubbel vast zit. Steeds van die misplaatste posts en uitspraken in haar vlog. Lijkt echt mijlenver van de echte wereld af te staan, deze post bewijst dat maar weer.
Ja, volg haar al heel lang, lieve meid. 
Maar sommige dingen gaan inderdaad ook voor mij een stapje te verâŠ
Ik moet er nog altijd mee beginnen dat plannen 
Ze heeft haar gezicht ingesmeerd metâŠmenstruatiebloed? Ik ben ruimdenkend (denk ik), maar daar ligt toch een grens.
Haha wat afgrijselijk. We stevenen af op een zieke recessie en en zij vindt het nodig om groots te verkondigen dat ze GELD IN OVERVLOED HEEFT. Doe er eens iets nuttigs mee zou ik zeggen (en nee, mensen de groots mogelijks onzin LOA bullshit aansmeren voor een ~~ happy zonnig leven ~~ is echt niet nuttig).
Sorry dit frustreert me
Oh jaaa, ik volgde haar blog ook voor de recepten. Heel af en toe maak ik nog weleens een soort boekweitpap. Ik dacht dat ze gewoon gestopt was⊠Deze sensualllll lifestyle wel next level haha. Nouja als zij er blij mee is 
Wat zeikt ze dan ook over die plotselinge gebreken in dr huis? Gooit ze gewoon een bak geld tegenaan en het wordt zo gefixt zonder dat ze er zelf een vinger voor hoeft uit te steken.
Ik las laatst het kopje âluxe voor iedereen is een leefbare wereld voor niemandâ, moet daar weer even aan denken met al deze LoA bullshit
Wow dit is ook niet helemaal mijn ding, haha. Maar eerlijk: het lijkt me wel heel fijn om zo comfortabel in je lichaam te zijn als zij is. Ik vind dat eigenlijk ook best knap!
Je sollicitatiegesprekken
Nee, oprecht kut!! Ik was sinds begin dit jaar werkloos (net voor corona) maar inmiddels net sinds een maandje weer aan de bak. Ik hoop dat je snel weer iets leuks vindt! 
Ja of ander bloed als je een wondje hebt? Of pus? Of afscheiding? brrrrr.
Dat iets normaal is, betekent niet dat je het op je lichaam hoeft te smeren (kan niet geloven dat ik dit moet zeggen haha)
Edit: Op je gezicht zelfs!!! Hoe denk je dat dat een goed idee is? Als ik mijn cup leeg, spoort echt niks in mij me ertoe aan om de inhoud op mijn gezicht te smeren. Maar dat zal wel geĂŻnternaliseerde misogynie zijn
Ik ben jaren geleden op het egf terecht gekomen omdat Annemerel in een blog iets had gezegd als: â en jaaa meisjes van het Elle Girl Forum, ik heb een leren jas gekocht en heb daar geen problemen mee. â of iets in die trant.
Dus ik zoeken wie â die meisjesâ waren, en zo geschiedde 
Ik praat ook over mijn menstruatie, baarmoeder en alles, maar ik op mijn gezicht smeren. No no.
Dat laatste heb ik serieus weleens gedaan heel vroeger
Ik was heel erg verliefd en wilde graag zijn aandacht trekken. Had net iets gelezen over feromonen en heb toen een beetje afscheiding achter mân oren gesmeerd hahahaha. Hebben die avond wel eindelijk gezoend!
Tegenwoordig probeer ik het gewoon met Molecule