Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Hahahahahaha zo droog dit, maar sorry het lijkt wel echt zo

10 likes

Ik lees verder in de comments en ik vind het best gek dat mensen van alles van Sophie eisen. Ik snap de kritieken wel deels, maar mensen die zeggen dat ze andere content moet maken omdat het saai wordt, en dat ze moet luisteren naar haar kijkers want die zorgen wel voor haar inkomsten!!! Alsof ze Sophie uit eigen zak betalen en daarom op van alles recht hebben haha, please je kijkt gratis video’s van iemand die al jaren hetzelfde doet, hoezo denk je verandering te kunnen verwachten omdat jij dat wil

3 likes

Haha huh, je hoeft toch helemaal geen “prinsessenbruiloft” te hebben? Bruiloften zijn er in allerlei soorten en maten, net als mensen. Het is haar grote dag, lijkt me dan dat je juist moet dragen wat jij mooi vindt en waar jij je prettig bij voelt. Waarom is het zonde dat ze er uit ziet zoals zij dat graag wil?

Het lijkt mij juist zonde om een “prinsessenkapsel” te dragen op je bruiloft omdat dat ‘hoort’ terwijl je eigenlijk liever het ‘hardloopknotje’ waar jij je fijn bij voelt draagt.

60 likes

Snap wel dat je ivm Corona minder dingen kunt ondernemen om over te bloggen, maar Annemerel is altijd al queen uitmelken geweest. Zij kan echt 10 blogs over hetzelfde onderwerp schrijven en nog steeds denken dat het leuk is. Wel jammer want vond haar blog vroeger echt veel leuker, al molk(melkte?:joy:) ze toen ook al alles uit.

12 likes

Ik las de comments ook en die zijn niet mals. Maar ik denk dat het jarenlange frustratie is en dat ze daarom ‘niets meer goed kan doen’. Ze begon met geld inzamelen voor haar kat en daarna ging het alleen maar bergafwaarts met de comments.

2 likes

Kristina K gaat weer op vakantie? Is al de 3e x op 6 maand ofzo. Leeft precies in een andere wereld :zipper_mouth_face:

2 likes

Is precies wat ik dacht. Dit kan toch niet? Maar volgens mij is er uberhaupt niemand die wel eens kritiek op haar geeft.

1 like

Ik volgde annemerel tot 3 jaar geleden met zoveel plezier, maar ze is ondertussen zooooooo saai/eentonig geworden inderdaad. Of tenminste, ze zal als persoon wel niet saai zijn (zou grof zijn om te beweren), maar haar blogs en video’s gaan alleeeeeeen maar over hetzelfde, al jarenlang. Ook Tuur heeft er weinig variatie in gebracht, integendeel :sweat_smile:

3 likes

Als ik echt fanatiek hardloopster was zou ik haar misschien nog wel volgen, maar aangezien mijn laatste rondje rond Pasen was valt ook die connectie met haar weg

9 likes

Haha ja 10 blogs over een marathon

Aftellen naar met een aantal blogs
De dag ervoor
De ochtend
De eertse 20 km
De tweede 20km
De finish
De dag erna
Etc etc

En dat over elke marathon

30 likes

En nu is het;

Aftellen naar het huwelijk
Klagen over de kosten/hengelen naar spon
Nog meer aftellen naar het huwelijk
Voorbereidingen op het huwelijk
Hellofresh spon, want er moet wel goed gegeten worden in aanloop van het huwelijk
De dag voor het huwelijk
HOERA! De dag van het huwelijk
De dag na het huwelijk, met maar 26 gasten
Kosten van het huwelijk, met maar 26 gasten
De 32628 maanden, weken, dagen en seconden na het huwelijk enz.
Hellofresh spon, want ook na je huwelijk moet je goed eten
En voor als we het nog niet wisten; ze had maar 26 gasten op haar huwelijk.

34 likes

Waar ik me dan nog het meeste over verbaas
 Hoe kan je het zelf leuk vinden om op deze manier te bloggen?!

:money_mouth_face::money_mouth_face:

3 likes

Annemerel is wel de reden dat ik járen geleden op het EGF ben gekomen. Ik Googlede ‘Annemerel broertje’ omdat ik me afvroeg waarom die bijna nooit voor kwam in haar blogs en kwam in het Beutyblogtopic terecht :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

En nu vraag ik me af; waarom komt ie nooit voor in haar blogs? Dat ga jij me nu vertellen toch?! :smiley:

7 likes

Someone wake me up when Bonnie en Nick stoppen met de (ver)huisvlogs. Thankssssss

4 likes

Ik vond deze juist weer leuk
:heart:Sjakie

19 likes

Vroeger toen ik nog ‘het minste kleedgeld van de klas, mama!!’* kreeg, shoplogs nog niet gespond waren en de Primark alleen nog in Rotterdam zat keek ik ze zo graag. Echt een soort ‘windowshoppen’ omdat ik het zelf niet op die manier kon. Ik keek toen ook echt op tegen meiden die veel konden kopen want dat was echt volwassen i.m.o. Consuminderen was echt nog geen ding toen (in mijn leven althans niet).

*was natuurlijk niet zo. Ik was niet zielig maar dat vond ik uiteraard wel.

24 likes

@Flippie Haha niet echt eigenlijk. Volgens mij heeft ze zelf wel eens benoemd dat ze er vaker vragen over kreeg en dat ze een prima band heeft met haar broertje maar gewoon wacht hechter is met haar zusje en dat zij daarom dus vaker voorkomt.
Al komt Roos ook weinig meer voor sinds Tuur in beeld is.

1 like

Mocht AM trouwens zwanger worden dan heeft ze wel echt content tot in de eeuwigheid :sweat_smile: Zie het al voor me:

• Hardlopen in het 1e trimester
  • Hardlopen in het 2e trimester
  • Hardlopen in het 3e trimester
  • Hardlopen na de bevalling
  • Hardlopen met baby in draagzak
  • Hardlopen achter de kinderwagen
  • De baby is 1 maand oud
  • De baby is 2 maanden oud

enz enz enz

33 likes