Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Drie dagen met de baby, onderwerpen. waar ik dankbaar voor ben. Wat er zwaar is. Wat er veranderd is. Hoe kijk ik nu naar hardlopen.

Ik dacht trouwens dat haar broer niet in beeld wilde of was dat haar ex?

Ze heeft zelf gezegd: ik doe al die katten momenten in 1 vlog zodat diegenen die niks met katten hebben het kunnen skippen als ze willen en de andere verhuisvlogs daardoor vrijwel katvrij waren.
Vond het mega slim van d’r.

14 likes

Nienke Plas stopt met d’r Shitty en ik vind het jammer. De enige vlogs naast Bonnie waar ik nog naar keek.

(Vind het wel een beetje lame dat ze uiteindelijk niet bekend maakt wat ze dan wel gaat doen hierna puur voor de views en een cliffhanger moment, maar zakelijk slim.)

300 minder-dan-middelmatige foto’s van 1 shoot ook. Dus ik dacht, ze zal misschien sterker zijn met woorden dan met het visuele.

Maar nee. Ze schrijft zo. Met veel punten. Kort. Sterk.
:nauseated_face:

5 likes

Bio dansa

12 likes

Wauw ze heeft een dildo van rozenkwarts:’)

9 likes

Als ik haar zou tegen komen in het bos op die manier dansend, dan denk ik dat ze aan de drugs zit joh.

1 like

Dit lijkt mij oncomfortabel.

1 like

Dat is poreus en daar gaan dus echt zoveel bacteriën in groeien.

13 likes

Inderdaad vind het een beetje gemeen hoe ze nu wordt uitgelachen. Haar stijl is niet mijn smaak (maar wel veel plezier ermee) maar ze was echt mega lief inderdaad.

2 likes

Omggg ik heb bij deze meid in de klas gezeten haha.

9 likes

Sanny doet even uitgebreid haar “happy dance” op de maandag in haar stories: geld in overvloed door die planners :tipping_hand_woman:

18 likes

Die muziek ook toen poppy in dat mandje zat :joy:

9 likes

Iedereen en z’n moeder zit voort in de planners, zag het ook al bij fajah, moet niet gekker worden, je bent een keer uitgepland denk ik. :thinking:

2 likes

Ik vind het echt niet classy om zo maar te zeggen dat je geld in overvloed hebt. Zeker niet in deze tijden waarin mensen zo veel ellende meemaken. Een beetje bescheidenheid zal haar sieren.

66 likes

Ja, daar herken ik haar ook van inderdaad! Ik kookte weleens wat van die blog. Ben iets minder van de sensuele dans. Maar whatever floats your boat.

1 like

Argh ik vond Sanny eerst echt leuk om te volgen, maar heb het gevoel dat ze steeds meer in d’r eigen bubbel vast zit. Steeds van die misplaatste posts en uitspraken in haar vlog. Lijkt echt mijlenver van de echte wereld af te staan, deze post bewijst dat maar weer.

12 likes

Ja, volg haar al heel lang, lieve meid. :slight_smile:
Maar sommige dingen gaan inderdaad ook voor mij een stapje te ver

Ik moet er nog altijd mee beginnen dat plannen :disappointed_relieved:

Ze heeft haar gezicht ingesmeerd met
menstruatiebloed? Ik ben ruimdenkend (denk ik), maar daar ligt toch een grens.

9 likes