Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Haha wat afgrijselijk. We stevenen af op een zieke recessie en en zij vindt het nodig om groots te verkondigen dat ze GELD IN OVERVLOED HEEFT. Doe er eens iets nuttigs mee zou ik zeggen (en nee, mensen de groots mogelijks onzin LOA bullshit aansmeren voor een ~~ happy zonnig leven ~~ is echt niet nuttig).

Sorry dit frustreert me

17 likes

Oh jaaa, ik volgde haar blog ook voor de recepten. Heel af en toe maak ik nog weleens een soort boekweitpap. Ik dacht dat ze gewoon gestopt was
 Deze sensualllll lifestyle wel next level haha. Nouja als zij er blij mee is :slight_smile:

Wat zeikt ze dan ook over die plotselinge gebreken in dr huis? Gooit ze gewoon een bak geld tegenaan en het wordt zo gefixt zonder dat ze er zelf een vinger voor hoeft uit te steken.

16 likes

Ik las laatst het kopje “luxe voor iedereen is een leefbare wereld voor niemand”, moet daar weer even aan denken met al deze LoA bullshit

9 likes

Wow dit is ook niet helemaal mijn ding, haha. Maar eerlijk: het lijkt me wel heel fijn om zo comfortabel in je lichaam te zijn als zij is. Ik vind dat eigenlijk ook best knap!

5 likes

Je sollicitatiegesprekken :yum: Nee, oprecht kut!! Ik was sinds begin dit jaar werkloos (net voor corona) maar inmiddels net sinds een maandje weer aan de bak. Ik hoop dat je snel weer iets leuks vindt! :pray:

2 likes

Ja of ander bloed als je een wondje hebt? Of pus? Of afscheiding? brrrrr.
Dat iets normaal is, betekent niet dat je het op je lichaam hoeft te smeren (kan niet geloven dat ik dit moet zeggen haha)

Edit: Op je gezicht zelfs!!! Hoe denk je dat dat een goed idee is? Als ik mijn cup leeg, spoort echt niks in mij me ertoe aan om de inhoud op mijn gezicht te smeren. Maar dat zal wel geĂŻnternaliseerde misogynie zijn

9 likes

Ik ben jaren geleden op het egf terecht gekomen omdat Annemerel in een blog iets had gezegd als: ’ en jaaa meisjes van het Elle Girl Forum, ik heb een leren jas gekocht en heb daar geen problemen mee. ’ of iets in die trant.
Dus ik zoeken wie ’ die meisjes’ waren, en zo geschiedde :rofl:

8 likes

Ik praat ook over mijn menstruatie, baarmoeder en alles, maar ik op mijn gezicht smeren. No no.

1 like

Dat laatste heb ik serieus weleens gedaan heel vroeger :redface: Ik was heel erg verliefd en wilde graag zijn aandacht trekken. Had net iets gelezen over feromonen en heb toen een beetje afscheiding achter m’n oren gesmeerd hahahaha. Hebben die avond wel eindelijk gezoend!
Tegenwoordig probeer ik het gewoon met Molecule

136 likes

Nouja je menstruatie is toch ook feitelijk niet meer dan een afgestorven eicel die met bloed en slijmvlies door je lichaam wordt afgestoten. Ik vind er persoonlijk weinig poëtisch aan. Het is nodig om je cyclus draaiende te houden en het is prima om dat te benoemen en te normaliseren. Maar ik snap niet welke boodschap ze wil overbrengen door het op haar gezicht te smeren. Ik denk niet dat ze het daarmee normaliseert, mja dat moet ze zelf weten natuurlijk.

Zouden er eigenlijk ook mannen op Instagram zijn die sperma op hun gezicht smeren om soortgelijke redenen? :thinking:

11 likes

Nee dat zijn vaak alleen de vrouwen, en die slikken het nog door ook. Omdat de man dat zo geil vind. Dat zie ik een man niet zo snel doen met onze ongesteldheid.
:face_with_hand_over_mouth: Raar eigenlijk.

Maar ik denk dat wat deze vrouw het tegenovergestelde bereikt van wat haar bedoeling is, het normaliseren. Ik denk juist eerder wtf.

1 like

Nou als een man beft zal hij ook wel hier en daar wat doorslikken

afbeelding

29 likes

Ik heb alleen ervaring met mannen die eigenlijk niet eens seks wilde hebben tijdens de menstruatie ( ligt ook aan mezelf) want stel dat er bloed op zijn heilige heer komt.

2 likes

Maar moet haar nageven dat haar huis er wel netter uitziet dan dat van YouTube friend en mede hoarder Lottelovesbeuty

2 likes

Alleen wil ik niet weten hoeveel parkieten poep er ligt

12 likes

Sanneke heeft zich opgegeven voor Lang leve de liefde :flushed: heel benieuwd hoe dat gaat lopen als ze echt gaat meedoen haha

39 likes

Je moet toch ergens om bekend blijven. :sweat_smile: :see_no_evil:

5 likes

Ja door de overgang van warm naar koud of andersom.

1 like