Ik sta bijna op punt om zo’n bord te maken.
Voor wie nog meer Sohla wilt ze heeft een maandelijkse serie op Food 52 waar ze kooktechnieken uitlegt.
Ik ben er zo blij dat het zo goed met haar carrière gaat terwijl ze voorheen ondergewaardeerd en onderbetaald werd bij Bon Apetit.
Ik verwacht er niet te veel van😂
Oh dan moet ik ook kijken. Ik voel me altijd beter als ik zie op YouTube zie dat er in andermans huis meer rommel rondslingert dan hier 
“Je kunt de kaart gewoon naar mensen sturen die ons niet kennen, dan zijn het gewoon 2 poppetjes”
Ik heb BA geblokkeerd dus ik had geen idee dat ze iets gepost hadden. Maar ik geloof wel dat ze afgemaakt worden in de comments.
Het zou tof zijn als YT een functie had waarbij je de comments kan lezen zonder voor een view of engagement voor een video te zorgen.
Oh maar ik zeg nergens dat ze niet mag zoeken. Ik zeg dat het mij persoonlijk veel moeite lijkt om het op zoveel verschillende manieren en platformen te doen. Tuurlijk mag ze zoeken naar een relatie. Het komt denk ik ook doordat ze zo enorm veel deelt, ook de mannen en de gesprekken zelf. Zo lijkt het alsof ze er de hele dag mee bezig is en dat mag ook, maar ik zou er persoonlijk niet de energie voor hebben. Dat ligt misschien ook aan mij en misschien krijgt zij er juist wel energie van. Uit haar stories maak ik helaas eigenlijk het tegenovergestelde op.
Je hebt gelijk in dat wat je zegt over leeftijd en kinderen e.d. daar had ik eigenlijk niet over nagedacht omdat ik daar zelf (nog) nooit mee bezig ben. En natuurlijk hoop ik voor haar dat ze vind wat ze zoekt.
Bonnie: “mensen die al een tijdje njet hebben gekeken, weten jullie misschien niet dat we verhuisd zijn”. Meid niemand heeft dat kunnen missen haha😅
Haha geen budget wauw 
Nou ja veel aankopen van influencers vind ik onzin maar investeren in een appartement in een van de duurste buurten van NL is toch juist slim. Vind het bizar dat hij zoiets kan kopen maar vind het geen ‘vab gekkigheid niet weten wat je met je geld moet doen’.
Ik heb bij hem sowieso het idee dat zijn ouders ook al heel rijk zijn zonder YT.
Ik zag gister bij de vrienden van Donny R ook een oproep voor een logo. ‘For free of courseeeeee’
Dacht nog even: haha, ja lekker sarcastisch. Niet voor gratis natuurlijk.
Maar denk nu toch dat ze het echt meent. Anders zet je er wel neer: gratis exposure voor jou
Ze werkt volgens mij verdomme zelf bij een creatief bureau.
Ze heeft dit jaar haar kleding wel al een paar keer opgeruimd, dus het inderdaad kan best tegenvallen. Ik hoop echter op een uitgebreide video 
Mascha zet op haar insta story dat ze leuke restaurants zoekt waar ze de komende weken eten kan bestellen, in ruil voor gratis reclame. Goede actie van haar, om de horeca op die manier te steunen.
Maar doet ze het ook echt rigoureus? Of zo half van die; “dit vind ik toch leuk om ooit aan te doen voor Bollie’s verjaardag”
en verdwijnen er uiteindelijk maar 5,5 stukken
Dus zij verzint een logo zonder dat je ervoor hoeft te betalen?
Wanneer gaat ze nu ook al weer verhuizen? Ik verwacht veel drama, chaos en tranen. Hoort beetje bij verhuizen, maar bij Lotte is het altijd net iets heftiger lijkt het wel haha.
Die kaarten van Bonnie… zijn toch niet echt Kerstkaarten? Op sommigen staat geen tekst alleen de illustraties maar vind ze zo saai. En ergens zaten die 2 op een slee en staat er warm winter bij. Nou vind ik het mooi geïllustreerd en vast ook goed gedrukt enz maar gewoon geen kerstkaarten en ik zou ze niet naar iemand sturen
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je hier iets negatiefs over zou zeggen.
Nee ze wil een logo, zonder daarvoor te betalen. (Of courseeeee)
Omdat het van geen meter klopt. Alsof haar grootste doelgroep/volgers in Amsterdam woont en/of werkt.