Ja lijkt wel zo. Ik zag dat ze ook op zoek was naar online speeddaten. Allemaal prima dat ze dat graag wil doen, maar het lijkt mij persoonlijk ook zoveel moeite om maar constant bezig te zijn met dat zoeken naar dates en mannen. En als single ben je meestal wel bezig daarmee maar bij haar lijkt het echt zo veel, alsof ze echt heel erg de aanvulling nodig heeft.
Zo blijft ze wel besproken worden en videoās met āhoe het nu echt gaat achter de schermen bij first datesā oid zullen ook vast wel views trekken.
Vind dat haar echt niet mooi, echt zo lichte aanzet donkere balk en dan weer licht
En daar betaal je dan 500 euro voor bij die randy van rijsbergen (ja zij niet want neem toch aan dat ze het krijgt)
āDonkere balkā lekker overdreven. Dat heet schaduw.
In de videos ziet het er prima uit.
Ik word niet goed van deze vlogstijl maar Hanwe koopt ff een appartement op de Zuidas vind het wel leuk om te zien hoe blij hij is.
Maar die ramen vind ik echt doodeng hahah
Hahaha ātrekt echt inā. Dat is wel het laatste dat ik zou willen
Ja bizar he!! Je zal maar je evenwicht verliezen
HĆØ?? Is dit een grap
HAHA over een week even een polletje maken, wie het van het forum nu geprobeerd heeft.
Hahah mijn vriend probeerde mij daar ook van te overtuigen.
De Zuidas lijkt me een van de saaiste plekken om te wonen in Amsterdam haha, zo sfeerloosā¦
Nondeju deze jongen van 20 koopt even een appartement van bijna 1 miljoen?! Ik krijg daar echt de rillingen van. Dan ben je toch zo rijk dat je niet weet wat je met jezelf aan moet? āIk heb een interieur designer ingehuurd dus die gaan jullie ook nog ontmoetenā HELP?
lol
Ik zou een tijd geleden misschien een klus voor hem doen, maar toen āhad 'ie geen budget.ā okidoki
Zag dat Alwin een filmpje van tisjeboyjay had geliket op insta⦠Had ik niet van hem verwacht
Wat zal Bonnie morgen gaan delen in haar vlog (zie haar laatste story)? Ik ga uit van een nieuwe, langdurige, samenwerking of een nieuwe YouTube serie ofzo.
Ps. sorry dat ik alleen over Bonnie post in dit topic, zij en Lotte zijn zo ongeveer de enige YouTubers die ik kijk
Ik vrees niet veel meer dan een nieuw seizoen Kringloopkwartier?
Keuken inrichten ofzo
Dat zal het vast zijn inderdaad, toch niet heel verrassend.
Denk dat zijn vader qua geld ook wel heeft geholpen, die heeft meerdere hotels
Selma met haar eigen Glamour cover en een open interview over oa break up. Go girl. Heb niet zoveel met haar maar toch check ik altijd de vloggies-stories etc