Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Het zijn kerstkaarten die we kunnen kopen.

1 like

Een serie postverhuisvlogs :house:. Ik gok dat de titels tot aan vlogmas zullen zijn:
“De eerste week wonen in ons nieuwe huis”
“De voorraadkast indelen in ons nieuwe huis”
“Decoratie voor Halloween in ons nieuwe huis”
“Timelaps lichtinval door glas-in-lood ramen in ons nieuwe huis”
“Een maand wonen in ons nieuwe huis”
“In volledige lockdown in ons nieuwe huis” (sorry doemdenker)
“Voor het eerst in bad met #lush in ons nieuwe huis”
“De tweede adventkalender van het jaar ontvangen in ons nieuwe huis”
“Hoe gelukkig zijn Poppie en Sjakie na 1.5 maand in ons nieuwe huis”
“Posters ophangen van Descenio in het kantoor van mijn nieuwe huis”
“Q&A met mijn vriend Nick over 2 maanden wonen in ons nieuwe huis”
“DAG 1 van Vlogmas in ons nieuwe huis”

(Grapje Bonnie sorry)

38 likes

Zo vreemd is dat toch niet. Ze is al heel lang single en heeft wel eens verteld dat ze graag kinderen zou willen. Als je dan de 30 al gepasseerd hebt snap ik dat je dan wel een beetje haast voelt en actief gaat zoeken.

Sowieso vind ik het “taboe” op zoeken naar een relatie of een relatie willen heel vreemd, altijd maar die veroordeling dat je er niet naar op zoek mag zijn maar dat het je ~moet overkomen.~ De wereld is op heel veel fronten ingericht op relaties, niet op singles, en heel veel mensen hebben dat (uiteindelijk) ook voor het grootste deel van hun volwassenen leven. Het leven is in veel gevallen gewoon veel leuker, fijner en praktischer met een relatie, zo ervaar ik het zelf tenminste. Waarom zou je daar niet naar mogen verlangen, en er niet naar op zoek mogen gaan?

56 likes

Helemaal mee eens. Ik begrijp volledig dat je als vrijgezel (en zeker boven een bepaalde leeftijd als je bepaalde wensen/verwachtingen hebt voor jezelf qua vb kinderen etc) actief op zoek gaat naar een relatie. Met gewoon thuis in de zetel te zitten en niks te ondernemen, komt het (in mijn ervaring) niet vanzelf op je pad.

Op mijn 26ste werd ik toch wel ongeduldig en ben ik heel actief gaan daten via Tinder/blind dates via vrienden. Heel boeiend, vermoeiend, leerrijk, grappig, interessant, soms frustrerend … maar 30 verschillende ervaringen verder (ongeveer) heeft het me wel de allerleukste man opgeleverd. Ik ben dus echt pro actief daten. ALS je dat zelf wilt natuurlijk want er is ook absoluut niks verkeerd mee om dat niet te doen / niet te willen!

16 likes

Geen sorry nodig dat je alleen over Bonnie post! Excuseer je liever voor het feit dat je Lottes (!) vlogs kijkt :stuck_out_tongue_winking_eye: (grapje)

3 likes

Ja, precies. Ik bedoel: als je een nieuwe baan zoekt, dan ga je toch ook niet thuis zitten wachten tot het je overkomt? Nee, dan ga je actief op zoek door te solliciteren. Als je een huis zoekt ga je niet wachten tot het voor je neus wordt geschoven, maar dan ga je naar bezichtigingen. Waarom zou het met een relatie anders moeten gaan en mag je daarvoor ineens niet actief naar zoeken?

14 likes

Ik vind dat ook een beetje raar hoor, ze heeft 2 dagen dat nieuwe apparaat en nu ineens vind ze senseo wel vies terwijl ze dat eerst niet vond?
Ik heb zelf geen senseo trouwens dus het is niet alsof ik me aangevallen voel :stuck_out_tongue: maar ik vind dit echt een beetje meepraten met de massa of zo omdat zeiken op senseo cool is.
Het is niet alsof ze bij Backyard senseo schenken :roll_eyes:

En ontzettend toevallig dat ze ook die bonen van dat merk waar ze een affiliate programma mee heeft en die haar nog vaker bonen op gaan sturen het allerallerlekkerst vindt, veel lekkerder dan andere bonen. Dat zijn trouwens echt wel lekkere bonen hoor, maar de manier waarop ze het brengt vind ik echt een beetje influencerstreken die ze normaal niet zo vaak heeft.

7 likes

Ja! Ga er vooral niet actief naar op zoek, dan gaat het je namelijk niet lukken!!! Gewoon lekker visualiseren en mentaal solliciteren bij ~de vacaturebank van het universum~

21 likes

Je kunt beter een visionboard maken met dat je over een maand geld in overvloed hebt. Dan hoef je helemaal niet meer te werken.

11 likes

Oja, dat is momenteel een goeie business :woman_facepalming:t3:

(Negative Nancy over here… Soms ben ik gewoon gewoon vies jaloers op dit soort dingen)

Ik sta bijna op punt om zo’n bord te maken.

5 likes

Voor wie nog meer Sohla wilt ze heeft een maandelijkse serie op Food 52 waar ze kooktechnieken uitlegt.

Ik ben er zo blij dat het zo goed met haar carrière gaat terwijl ze voorheen ondergewaardeerd en onderbetaald werd bij Bon Apetit.
18 likes

Ik verwacht er niet te veel van😂

Oh dan moet ik ook kijken. Ik voel me altijd beter als ik zie op YouTube zie dat er in andermans huis meer rommel rondslingert dan hier :speak_no_evil:

2 likes

“Je kunt de kaart gewoon naar mensen sturen die ons niet kennen, dan zijn het gewoon 2 poppetjes”

4 likes

Ik heb BA geblokkeerd dus ik had geen idee dat ze iets gepost hadden. Maar ik geloof wel dat ze afgemaakt worden in de comments.

Het zou tof zijn als YT een functie had waarbij je de comments kan lezen zonder voor een view of engagement voor een video te zorgen.

1 like

Oh maar ik zeg nergens dat ze niet mag zoeken. Ik zeg dat het mij persoonlijk veel moeite lijkt om het op zoveel verschillende manieren en platformen te doen. Tuurlijk mag ze zoeken naar een relatie. Het komt denk ik ook doordat ze zo enorm veel deelt, ook de mannen en de gesprekken zelf. Zo lijkt het alsof ze er de hele dag mee bezig is en dat mag ook, maar ik zou er persoonlijk niet de energie voor hebben. Dat ligt misschien ook aan mij en misschien krijgt zij er juist wel energie van. Uit haar stories maak ik helaas eigenlijk het tegenovergestelde op.

Je hebt gelijk in dat wat je zegt over leeftijd en kinderen e.d. daar had ik eigenlijk niet over nagedacht omdat ik daar zelf (nog) nooit mee bezig ben. En natuurlijk hoop ik voor haar dat ze vind wat ze zoekt.

Bonnie: “mensen die al een tijdje njet hebben gekeken, weten jullie misschien niet dat we verhuisd zijn”. Meid niemand heeft dat kunnen missen haha😅

63 likes

Haha geen budget wauw :weary:

Nou ja veel aankopen van influencers vind ik onzin maar investeren in een appartement in een van de duurste buurten van NL is toch juist slim. Vind het bizar dat hij zoiets kan kopen maar vind het geen ‘vab gekkigheid niet weten wat je met je geld moet doen’.
Ik heb bij hem sowieso het idee dat zijn ouders ook al heel rijk zijn zonder YT.

3 likes

Ik zag gister bij de vrienden van Donny R ook een oproep voor een logo. ‘For free of courseeeeee’
Dacht nog even: haha, ja lekker sarcastisch. Niet voor gratis natuurlijk.
Maar denk nu toch dat ze het echt meent. Anders zet je er wel neer: gratis exposure voor jou :wink: Ze werkt volgens mij verdomme zelf bij een creatief bureau.

5 likes