Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Lekker belangrijk.

Ik vind het tof van Mascha dat ze haar bereik hier voor inzet!

12 likes

Ik denk ook dat de mensen die het kopen het meer kopen als een soort mini postertjes van Bonnie ofzo. Of die sturen/geven aan andere Bonnie fans.

1 like

Lol wat een zure reactie, het is toch gewoon een goede actie van haar kant?

En weten wij veel wat haar doelgroep is, als zij zegt dat haar insta volgers in Amsterdam wonen zal dat wel kloppen hoor. Denk dat zij meer inzicht heeft in de following van haar socials dan wij

11 likes

Ik ging zo stuk om dat stukje “Ja dit zijn echt de lekkerste bonen”. Twee tellen later: dikke kortingscode + aankondiging dat ze vaker koffie gaan ontvangen ervan.

Werkte wel, ik wilde ze ook bijna gaan bestellen terwijl ik die bonen een paar maanden ook van werk gekregen heb en weggegooid heb omdat ik het echt niet lekker vond haha.

1 like

We hebben het hier over Mascha hé :grimacing:

11 likes

Haar grootste doelgroep zit nog op de peuterspeelzaal

14 likes

Ja, maar wel de peuterspeelzaal in Amsterdam.

17 likes

Vreten toch allemaal biologische olvarit?

1 like

Dit wordt echt uitgebreid in het beutytopic besproken

1 like

Huh nee Den Haag toch

5 likes

Dit heb ik helemaal gemist, kan ik ergens een samenvatting lezen van wat er is gebeurd?

2 likes

Love de nieuwe vlog van Bonnie en Nick. Ben blij dat dat eindeloze verven en afplakken en tapen en schuren en meubels bouwen en en en en erop zit (Bonnie en Nick waarschijnlijk ook😂).

7 likes

heeft iemand eigenlijk dat slow living e-book van jennie gekocht? zo ja, is het wat?

2 likes

Thanks voor de uitleg! Dit staat me echt totaal niet bij van het egf, dus misschien wel in de tijd voor ik daar op zat.

Toen ik jouw post las had ik ergens verwacht dat het “akkefietje” inhield dat ze juist wel iets had gebruikt, maar ik had eigenlijk beter kunnen weten van Mas :stuck_out_tongue:

Er staat “warm wishes”

4 likes

Misschien ziet ze Anna daarom niet meer zo vaak.

86 likes

https://youtu.be/_HvzjeTm4Fg Stuktv gaat stoppen met de woensdag opdrachten vanaf 2021ook op de woensdag een serie

3 likes

:face_with_hand_over_mouth:

3 likes

waaaaat

1 like

Een vriendin van mij heeft het aangeschaft en heb het boek dus ook nu gelezen via haar, en ben blij dat ik hem niet zelf heb gekocht, als in niets nieuws onder de zon :wink: