Ze heeft dit jaar haar kleding wel al een paar keer opgeruimd, dus het inderdaad kan best tegenvallen. Ik hoop echter op een uitgebreide video
Mascha zet op haar insta story dat ze leuke restaurants zoekt waar ze de komende weken eten kan bestellen, in ruil voor gratis reclame. Goede actie van haar, om de horeca op die manier te steunen.
Maar doet ze het ook echt rigoureus? Of zo half van die; “dit vind ik toch leuk om ooit aan te doen voor Bollie’s verjaardag”
en verdwijnen er uiteindelijk maar 5,5 stukken
Dus zij verzint een logo zonder dat je ervoor hoeft te betalen?
Wanneer gaat ze nu ook al weer verhuizen? Ik verwacht veel drama, chaos en tranen. Hoort beetje bij verhuizen, maar bij Lotte is het altijd net iets heftiger lijkt het wel haha.
Die kaarten van Bonnie… zijn toch niet echt Kerstkaarten? Op sommigen staat geen tekst alleen de illustraties maar vind ze zo saai. En ergens zaten die 2 op een slee en staat er warm winter bij. Nou vind ik het mooi geïllustreerd en vast ook goed gedrukt enz maar gewoon geen kerstkaarten en ik zou ze niet naar iemand sturen
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je hier iets negatiefs over zou zeggen.
Nee ze wil een logo, zonder daarvoor te betalen. (Of courseeeee)
Omdat het van geen meter klopt. Alsof haar grootste doelgroep/volgers in Amsterdam woont en/of werkt.
Lekker belangrijk.
Ik vind het tof van Mascha dat ze haar bereik hier voor inzet!
Ik denk ook dat de mensen die het kopen het meer kopen als een soort mini postertjes van Bonnie ofzo. Of die sturen/geven aan andere Bonnie fans.
Lol wat een zure reactie, het is toch gewoon een goede actie van haar kant?
En weten wij veel wat haar doelgroep is, als zij zegt dat haar insta volgers in Amsterdam wonen zal dat wel kloppen hoor. Denk dat zij meer inzicht heeft in de following van haar socials dan wij
Ik ging zo stuk om dat stukje “Ja dit zijn echt de lekkerste bonen”. Twee tellen later: dikke kortingscode + aankondiging dat ze vaker koffie gaan ontvangen ervan.
Werkte wel, ik wilde ze ook bijna gaan bestellen terwijl ik die bonen een paar maanden ook van werk gekregen heb en weggegooid heb omdat ik het echt niet lekker vond haha.
We hebben het hier over Mascha hé
Haar grootste doelgroep zit nog op de peuterspeelzaal
Ja, maar wel de peuterspeelzaal in Amsterdam.
Vreten toch allemaal biologische olvarit?
Dit wordt echt uitgebreid in het beutytopic besproken
Huh nee Den Haag toch