Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Dit heb ik helemaal gemist, kan ik ergens een samenvatting lezen van wat er is gebeurd?

2 likes

Love de nieuwe vlog van Bonnie en Nick. Ben blij dat dat eindeloze verven en afplakken en tapen en schuren en meubels bouwen en en en en erop zit (Bonnie en Nick waarschijnlijk ook😂).

7 likes

heeft iemand eigenlijk dat slow living e-book van jennie gekocht? zo ja, is het wat?

2 likes

Thanks voor de uitleg! Dit staat me echt totaal niet bij van het egf, dus misschien wel in de tijd voor ik daar op zat.

Toen ik jouw post las had ik ergens verwacht dat het “akkefietje” inhield dat ze juist wel iets had gebruikt, maar ik had eigenlijk beter kunnen weten van Mas :stuck_out_tongue:

Er staat “warm wishes”

4 likes

Misschien ziet ze Anna daarom niet meer zo vaak.

86 likes

https://youtu.be/_HvzjeTm4Fg Stuktv gaat stoppen met de woensdag opdrachten vanaf 2021ook op de woensdag een serie

3 likes

:face_with_hand_over_mouth:

3 likes

waaaaat

1 like

Een vriendin van mij heeft het aangeschaft en heb het boek dus ook nu gelezen via haar, en ben blij dat ik hem niet zelf heb gekocht, als in niets nieuws onder de zon :wink:

31 likes

Wel echt jammer!
En gedurfd dat ze niet gelijk een andere serie hebben maar wachten op de woensdag.
En love het inzetten van Giel zijn moeder. Ik vind het een leuk mens.

2 likes

Ik dacht warm winter te lezen (en vond dat al vreemd hoor)

Ik weet niks van zijn ouders. Hebben die veel geld?

Gek

Wat ik ‘gek’ vind aan zo’n aankoop, is dat je dus op je 20e zoveel kan verdienen dat het blijkbaar een logische stap is om een peperduur appartement te kopen + tesla + interieur designer inhuren etc etc. Is het een goede investering? Ja vast wel, dat geloof ik meteen. Maar ik vind het in dit soort tijden best wack om zo met geld te smijten (Ik vind 900k voor een paar vierkante meters, in een kille buurt buiten het centrum, ver weg van je fam/vrienden wel echt met geld smijten namelijk haha). Kijk, hij heeft dit natuurlijk zelf verdiend dus het is zijn goed recht. Maar ik vind het wel lame gedrag van al die jonge youtubers om zo te koop te lopen met dat geld, waar ook nog eens zo veel jongeren naar opkijken. Al denk ik wel dat het een deel is van hun verdienmodel: mooie auto, designer spul, luxe huis > dat trekt kijkers > nog meer geld.
Mijn irritatie zit hem echt in dat Ă­k iets heel anders zou doen met dat geld (iets betekenen voor de maatschappij, mensen die het moeilijker hebben dan ik, etc.).
Zo dit was mijn spreekbeurt. Zijn er nog vragen? :joy: (Nog een kleine toevoeging: kan me voorstellen dat ik nu overkom als een zure jaloerse kantoortrut, maar dat ben ik niet haha. Het ligt genuanceerder. Ik ben ongeveer de leeftijd van die influencers en werk met influencers: ik zou never nooit met ze willen ruilen!)

3 likes

Ik volg je redenering maar het ene hoeft het andere niet uit te sluiten toch? Wie weet doet hij ook veel voor het goede doel en dat in combinatie met de investering in een eigen appartement? Ik zie het niet altijd als een ‘of of’ verhaal.
Meer algemene bedenking hoor want ik weet totaal niet over wie het gaat :sweat_smile:

2 likes

Of het een goede investering is betwijfel ik ook want Josh haar huis staat ook al ongeveer een jaar te koop. Als je zoiets duurs koopt is er maar een handjevol mensen dat genoeg geld heeft om het weer van jou te kopen. Daarbij heeft de zuidas de duurste vierkante meters van NL dus snap echt niet waarom je er zou willen wonen als je er niet werkt. Voor het zelfde geld koop je in het centrum iets met 10x meer sfeer.* Het werd wel steeds beter maar door corona is het nu weer doder dan dood. Maar goed wat sfeervol is, is een kwestie van smaak natuurlijk.

*en ook nog eens geen macdonalds he. Alleen maar minpunten.

17 likes

De plek zelf en het appartement zijn totaal m’n ding niet, ik zou voor dat geld ook een andere buurt hebben gekozen maar een huis is wel gewoon een goede investering. We weten ook niet hoe lang het ‘youtube gebeuren’ nog gaat duren en hij zou toch sowieso ooit op zichzelf gaan wonen dus vind ik het wel een logische stap. Hij het zich kan veroorloven en gaat dan ook voor iets wat hij helemaal geweldig vindt.

En ook geen FEBO! (Hmm die burger-saus)

Dit plaatje ook echt :rofl:

6 likes

was het ook niet die storytime video van Burning Man?
Dat Gregor en zij daar coke oid aangeboden kregen maar dit weigerden en die meisjes daar onder hun neus gingen SNUIVEN (pun not intended)
wat een heftige gebeurtenis ook op een festival!!!

10 likes

Mascha’s moodboard voor de nieuwe woonkamer. NMSVPE

48 likes