Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Lotte die uit kleine doosje stickers de dubbele eruit haalt om weg te doen :joy: kan je net zo goed niet opruimen

1 like

blegh nienke plas, vreselijk.

4 likes

Haha volgens mij doet ze verder ook gewoon dingen weg hoor, vond het gewoon een nutteloze handeling als je de doosjes erna toch nog bewaart :woman_shrugging:t3:

Ja ze zegt in de huidige video ook “voorzichtig” dat ze t eigenlijk eens is met de Famke Louises van onze wereld.
Echt
wat een afgang weer.

Wie verder nog? Ik denk dan inderdaad vooral aan haar

Ja ze is wel het ultieme voorbeeld ervan. Ze wordt op allerlei vlakken gepusht, muziek terwijl ze (met alle respect) een vreselijk naar stemgeluid heeft en geen noot zuiver kan zingen, acteren terwijl ze alleen maar haarzelf kan spelen en presenteren wat haar dan wel redelijk afgaat, maar dat is niet veel anders dan wat ze al doet in haar vlogs.
Ik bedoel, knap dat ze t zo voor elkaar kunnen krijgen om haar zo BN’er te maken, maar uiteindelijk beslist het publiek of ze het wel of niet goed vinden en dat ga je nu dus merken.

2 likes

Om 18:00 uur een nieuwe video van BOOS. Diana Gabriels deel 2. I’m ready :popcorn:

6 likes

Ik heb zo’n voorgevoel dat het een Annicje gaat worden en de vrouw haar hoofd niet durft te laten zien.

4 likes

Die blonde guy die met Monica omgaat, vergeet steeds zijn naam, Monica zelf. Eigenlijk al die Concentrate mensen. Ik denk dat als je youtubers alleen van televisie kent je een heel ander groepje opnoemt dan als je youtubers via youtube kent. Maar bij Nienke is denk ik inderdaad wel het grootste contrast tussen hoe veel ze te zien is op tv en hoe weinig volgers ze eigenlijk heeft.

1 like

Dat is natuurlijk een hilarische woordspeling omdat het wrong geschreven is.

3 likes

Op zich zoekt ze die nu wel uit en heeft ze misschien nu overzicht van wat ze allemaal heeft? Ik vind het geen hele onnuttige handeling. Wat ik raarder vond is dat ze zei ‘Ik denk niet dat ik per sĂ© heel veel weg moet doen of wil doen, want straks heb ik natuurlijk ook gewoon meer opbergruimte’. Je bewaart toch geen dingen om ‘het bewaren’ of omdat je er de ruimte voor hebt?

Oke, mijn ouders bewaren wel dingen omdat ze er de ruimte voor hebben, ze hebben bijvoorbeeld mijn kinderfietsje bewaard, ‘omdat de garage toch groot genoeg is en het zonde is om zomaar weg te doen want het was een duur fietsje en je hebt hierop leren fietsen’, maar zelf word ik niet goed van zoveel spullen.

2 likes

Nou, hij voegt inderdaad woord bij daad. :joy:

De nieuwe villa is niet voor hem he. Hij koopt het dan maar hij gaat het weer verhuren, hoogstwaarschijnlijk aan zijn zus. Daarom deed hij de auto ook weg zodat hij geld kan investeren in een 2de huis om te verhuren, ik vind dat wel slim van Gio eigenlijk.

Hmm misschien komt dat omdat ze als ze niet zou verhuizen meer dingen weg zou doen, omdat het meer ruimte in beslag neemt in dit huis dan in het volgende huis. Als ze de spullen verder wel leuk vindt en wil gebruiken en er toch ruimte voor is daar. Maar persoonlijk zou ik met zulke dingen niet ieder stickerdoosje openmaken om de dubbele eruit te gooien, zou eerder het hele doosje houden of het hele doosje wegdoen haha

Een interieuradviesbureau “Mooij Design”. (Moest het ook googelen hoor haha)

1 like

Dit is zo’n stukje tekst dat ik drie keer moet lezen en waarvan ik erna nog steeds denk: wat staat er nou eigenlijk

6 likes

Ik had juist de impressie dat 'ie wilde verhuizen? Ook met een tuin enz want dat miste hij wel tijdens quarantaine en voor de content natuurlijk. Misschien dat z’n zus dat in z’n huidige appartement gaat wonen?

Wat bedoel je? Op creatie is hij ijzersterk!

Nee ernstig, die kerel heeft een copywriter nodig.

9 likes

https://youtu.be/iA27orA-zd4 deel 2 Diana Gabriels

2 likes

Hahaha vonnekebonneke: steek die 2 vingers in je kont :rofl:
Diana afschuwelijk mens
Wat een onzin met die keurmerken joh kan toch echt niet

9 likes