Vind het wel leuk dat het geïnspireerd is op een burning man foto. Alsnog nmsvpe, maar het ziet er wel uit alsof het echt bij hen past.
Ja ik dacht het al maar ik las hierboven ergens dat zijn vader eigenaar is van een paar hotels haha wauw.
Oh ja zo begrijp ik je wel. Het is volslagen bizar dar dit kàn, vooral met een verdienmodel dat pakweg 15jr gelegen gewoon niet bestond. Dus op papier is het een goede investering maar ik snap ook dat je zoiets hebt whyyy.
Hij moet lekker doen waar hij blij van wordt, ik ben wel benieuwd naar die inrichting later (vlogs van dit ‘soort’ jonge rijke kids kijken is echt een guilty pleasure😂)
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat het harmonieus en gezellig geheel zal worden. Het is een beetje hoe mijn tienerkamer eruit zag ofzo. Maar ook wel weer ff wat anders dan de typische pinterest trends.
Lekker whack.
haha die komt er helaas wel!
Ik woon ook op de Zuidas en ik vind het ideaal, als je zowel veel buiten de stad als in de stad moet zijn. Dat is ook de reden dat veel bn-ers, voetballers e.d. ervoor kiezen, de bereikbaarheid, dat zijn mensen die veel reizen voor hun werk. Je rijd zo de snelweg op, we hebben er een parkeerplek in de garage bij dus altijd plek, en je bent met 10 minuten met de trein op schiphol. Mijn vriend vliegt heel veel - normaliter - voor zijn werk dus dat was een grote plus. En het is nieuwbouw, als je graag nieuwbouw in amsterdam wil zijn er natuurlijk maar een beperkt aantal opties, dit was voor ons de meest ideale.
Hahhaha ik verwacht meer luxe zoals Gio in zijn huis heeft
Tja over smaak valt niet te twisten natuurlijk en ik ben blij dat jij er gelukkig bent maar het ging erover of het een de beste investering was en dat denk ik niet. Hoe dan ook vind ik het wel slim als rijke jongeren een huis kopen en het gaat er uit eindelijk om of je blij bent in je huis.
Ik vind de zuidas ook niet vreselijk trouwens, verre van. Ik vind het alleen niet de duurste vierkante meters van Nederland waard en het is nu met covid wel heel stil imo.
Die moodboard is wel echt typisch M&G, vind het wel leuk. Liever zo dan van die figuren met een xenos huis.
My god hahahah die twee vrouwen
Het lijkt net koefnoen maar het is echt
Echt totaal de realiteit verloren lijkt het wel ja
Wat een klassisme, gelukkig is er nog één man die gewoon zegt Smullers en McDo wel lekker te vinden.
Edit: omg die vrouw op het einde: waarom het belangrijk is om goed voor jezelf te zorgen zeker als je een topprestatie levert zoals hier op de zuidas
Ik ken die hele zuidas niet maar wat doen ze daar? OnDeRnEmEn? Verzinnen hoe ze multinationals nog méér geld en macht kunnen doen verdienen?
Godver mijn marxisme komt boven van dit soort gelul.
Ah mijn oma woont daar om de hoek in een bejaardenflat en die zou zo blij zijn met een McDonalds daar
Wat lullen al die mensen ook trouwens, alsof Loetje niet ook gewoon een ordinaire vreetschuur is :")
Daar zitten veel advocaten die allemaal zuipen en coke snuiven Sorry, dat is ook een stereotype, maar er gebeuren wel degelijk dingen die volgens mij nog net wat ongezonder zijn dan een keertje McDonald’s eten.
Op de zuidas zitten heel veel grote advocatenkantoren, consultancybureaus, een bank, etc. dus basically ja.
Maar goed ze pakken de types er wel uit natuurlijk. Ik werk er zelf ook en ik ken bijna niemand die zo is. Maar ja er zijn denk ik wel gemiddeld meer van dat soort ballen dan op andere plekken.
Dat coke snuiven is echt wel overtrokken hoor. Was het maar zo’n feest. @Crusti_Croc dat van dat rioolwater ging over heel Amsterdam.
*Overigens stond de Christen Unie daar wel een keer met een druivenkraampje ‘niet snuiven maar druiven’. Dat vond ik echt lollig.
(Niks tegen advocanten en consultants hé, wel diegenen die vinden dat hun lichaam blijkbaar andere brandstof nodig heeft dan een wegenwerker, verpleegkundige of administratief bediende.)
Omg die vegamindy uit dat filmpje wat een snobistische nachtmerrie
like voor de christenunie
OMG deze mensen…