Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Hoe weet je dat? Ik werk in een andere sector waar veel gesnoven wordt en ik had dat heel vaak niet door terwijl het achteraf gezien wel gebeurde.

4 likes

Omdat ik het iedereen op de zuidas persoonlijk heb gevraagd en ze allemaal op hun moeder hebben gezworen.

Nee tuurlijk, in ieder vooroordeel zit een kern van waarheid en ik zeg niet dat het totaal niet gebeurt maar het wordt altijd wel lekker overtrokken in de media. Het gebeurt niet zo veel en zo open als iedereen altijd zegt. De meeste mensen die ik ken zijn veel te degelijk en veel te veel met hun smetteloze reputatie bezig.
Mensen denken het bijvoorbeeld vaak al als iemand zegt hoeveel uren diegene maakt maar dat is ook gewoon mogelijk met koffie. (Of opscheppen over uren die je helemaal niet maakt.) Ik zou zeker niet mijn hand ervoor in het vuur steken hoor bij mijn collega’s, maar het is niet zo normaal als altijd wordt gezegd. Als je gepakt wordt heb je net als op veel andere werkplekken ook gewoon een groot probleem. Ik denk drank- en drugsmisbruik sowieso wel meer gebeurt dan mensen denken. Ik zou mijn hand ook niet in het vuur durven steken voor mijn collega’s als ik bij de gemeente werkte.

3 likes

Ach na een lijntje heb je doorgaans toch geen honger meer dus laat die McDonalds dan maar achterwege inderdaad

9 likes

Prijs de heer, snuif wat meer

36 likes

Afgelopen maandag een heel filmpje van Nienke hoe ze zou stoppen met d’r shitty met een complete in memoriam sectie. Vandaag: ze gaat gewoon precies door met wat ze al deed maar nu met extra pretentieuze edits.

Was gewoon een soort desperate tactiek om meer views op te rakelen. Wat een onzin en clickbait x100.

4 likes

“mooij” wat is dat?

1 like

Ben je serieus :woozy_face: Echt, die vrouw. Vond haar ooit echt leuk maar kan me het gewoon niet meer VOORSTELLEN.

1 like

Ik vind haar nog wel leuk maar dit soort dingen zijn gewoon afknappers.
Heb het idee dat haar werkelijke succes niet opweegt tegen al de accolades, zoals die televizier awards die ze won
je zou verwachten bij iemand die 2 zulke belangrijke awards wint met StukTV als competitie minstens op elke video een half miljoen views heeft, maar in werkelijkheid heeft ze de 300K abbo’s nog niet gehaald, en scoort ze met elke video ongeveer 150K. Dat rijmt niet met de hype.
Daarom dit soort wanhopige stunts vermoed ik (en het is niet ten goede, heb deze video nu afgezien en het is ontzettend messy en nogmaals heel pretentieus, Resley moet nu ook opeens vloggen en neemt de helft in
who asked for that?).

4 likes

Vond haar in den beginne ook helemaal geweldig! Vooral de eerste hahalogs. Maar helaas ook niks meer aan

Ik vind het zo apart dat er een paar vloggers zijn die helemaal omarmd zijn door de tv wereld en daarom veel bekender en succesvoller lijken dan ze zijn.

12 likes

Ja dat is inderdaad weird. Goed management I guess. Resley zorgt altijd dat ze goeie gigs krijgt.
Dat moet ik ze nageven
daar kan de Rong Agency een puntje aan zuigen.

5 likes

Lotte die uit kleine doosje stickers de dubbele eruit haalt om weg te doen :joy: kan je net zo goed niet opruimen

1 like

blegh nienke plas, vreselijk.

4 likes

Haha volgens mij doet ze verder ook gewoon dingen weg hoor, vond het gewoon een nutteloze handeling als je de doosjes erna toch nog bewaart :woman_shrugging:t3:

Ja ze zegt in de huidige video ook “voorzichtig” dat ze t eigenlijk eens is met de Famke Louises van onze wereld.
Echt
wat een afgang weer.

Wie verder nog? Ik denk dan inderdaad vooral aan haar

Ja ze is wel het ultieme voorbeeld ervan. Ze wordt op allerlei vlakken gepusht, muziek terwijl ze (met alle respect) een vreselijk naar stemgeluid heeft en geen noot zuiver kan zingen, acteren terwijl ze alleen maar haarzelf kan spelen en presenteren wat haar dan wel redelijk afgaat, maar dat is niet veel anders dan wat ze al doet in haar vlogs.
Ik bedoel, knap dat ze t zo voor elkaar kunnen krijgen om haar zo BN’er te maken, maar uiteindelijk beslist het publiek of ze het wel of niet goed vinden en dat ga je nu dus merken.

2 likes

Om 18:00 uur een nieuwe video van BOOS. Diana Gabriels deel 2. I’m ready :popcorn:

6 likes

Ik heb zo’n voorgevoel dat het een Annicje gaat worden en de vrouw haar hoofd niet durft te laten zien.

4 likes

Die blonde guy die met Monica omgaat, vergeet steeds zijn naam, Monica zelf. Eigenlijk al die Concentrate mensen. Ik denk dat als je youtubers alleen van televisie kent je een heel ander groepje opnoemt dan als je youtubers via youtube kent. Maar bij Nienke is denk ik inderdaad wel het grootste contrast tussen hoe veel ze te zien is op tv en hoe weinig volgers ze eigenlijk heeft.

1 like