Wil en tien stellen vragen voor hun nieuwe te lanceren product op insta, ik krijg het gevoel dat ze ook een forum of iets dergelijks willen openen?
Louter voor lieve volgers zeker, geen zure kantoortrutten die kritische vragen stellen.
Ik vind het jammer dat dit geen officiƫle moderator mededeling is.
Ja same, ik dacht even dat het misschien om hun december bakboek gaat maar al die vragen over interactie⦠en @tessel door die ene vraag over of je openbare reacties prettig vindt gok ik inderdaad op een besloten forum 
Kan Tien lekker haar complottheorieĆ«n delen op haar besloten forumš
Met waarschijnlijke topics als: āhoe verdien je over de rug van je kidsā, hoe maak je slechtebakvideoāsā en het populaire āhoe voel je met je intuĆÆtie dat het Wereldoorlog isā, kan het alleen maar storm lopen daar.
Oh misschien moet ik dat ook maar eens gaan kijken dan
Sent from my hoarder house
Ik voel me zwaar beledigd.
Een oud collega / grote Estee fan had met hem gematch op Tinder en heeft toen gedaan of ze hem niet herkende. Ze waren op date geweest, ze versprak zich en was de date heel snel afgelopen. Ze vertelde dit verhaal ook met heel veel trots.
Woont Estee nog in London? Wat voor visa heeft ze dan?
Dee post op Instagram dat ze in quarantaine zit omdat mensen in haar omgeving positief zijn getest.
Zij heeft zich totaal niet aan de corona regels gehouden.
Het eerste wat ik dacht was KARMA.
Ik doe vrijdagavond graag altijd wat complottheorieƫn en ben begonnen aan tisjeboyjay ofzo, maar wat is hij irri. Ik vind het heel irritant als mensen zo knippen in een filmpje en alle woorden achter elkaar monteren. Dan luister ik nog liever maar de medicijnvrije huisarts ook al praat zij tegen me alsof ze me kidnapt heeft.
Haha we hebben dezelfde vrijdagavondhobby. Die tisjeboyjay kan ik ook echt niet uitstaan. Heb je de complottheorieĆ«n van Janet Ossebaard al gezien? Ze zit in zoān podcast van Lange Frans, maar ze heeft dus ook een soort documentairereeks gemaakt. Dat is echt de meest bizarre die ik heb gezien tot nu toe.
Ik was echt in shock toen ik er achter kwam dat die docu van haar/Nederlands is. Wat kunnen we toch trots op ons kikkerlandje zijnā¦
Jaaa die heb ik gezien! Was fijn zonder hello fresh advertenties! Maar wel lastig te volgen en ik vond die random plaatjes niet fijn.
Wat is die Huismuts toch een karikatuur van zichzelf geworden hĆØ. Die hoeden, broeken, puntlaarzen, pfffff het ziet er echt niet meer uit. En die kinderen worden al net zo doorgestyled. Ik word daar heel recalcitrant van, maar goed daarom ziet mijn kind er ook permanent uit alsof ie gaat vissen op de Noordzee.
Ik vind die preview van haar boek nou ook niet bepaald lekker weglezen, maar dat kan ook aan Linke Loutje liggen natuurlijk 
Hahaha haar kledingstijl is juist wat ik nog leuk aan haar vind. Zo gek ziet het er ook niet uit toch? Als ik naar buiten loop zie ik overal vrouwen met hoeden, puntlaarzen en flared broeken.
Haha sorry! Ik vind die dingen los wel leuk, maar alles bij elkaar echt veel te veel.
Jaaa daar heb je een punt haha. Is soms wel over de top!