Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Dat is natuurlijk een hilarische woordspeling omdat het wrong geschreven is.

3 likes

Op zich zoekt ze die nu wel uit en heeft ze misschien nu overzicht van wat ze allemaal heeft? Ik vind het geen hele onnuttige handeling. Wat ik raarder vond is dat ze zei ‘Ik denk niet dat ik per sĂ© heel veel weg moet doen of wil doen, want straks heb ik natuurlijk ook gewoon meer opbergruimte’. Je bewaart toch geen dingen om ‘het bewaren’ of omdat je er de ruimte voor hebt?

Oke, mijn ouders bewaren wel dingen omdat ze er de ruimte voor hebben, ze hebben bijvoorbeeld mijn kinderfietsje bewaard, ‘omdat de garage toch groot genoeg is en het zonde is om zomaar weg te doen want het was een duur fietsje en je hebt hierop leren fietsen’, maar zelf word ik niet goed van zoveel spullen.

2 likes

Nou, hij voegt inderdaad woord bij daad. :joy:

De nieuwe villa is niet voor hem he. Hij koopt het dan maar hij gaat het weer verhuren, hoogstwaarschijnlijk aan zijn zus. Daarom deed hij de auto ook weg zodat hij geld kan investeren in een 2de huis om te verhuren, ik vind dat wel slim van Gio eigenlijk.

Hmm misschien komt dat omdat ze als ze niet zou verhuizen meer dingen weg zou doen, omdat het meer ruimte in beslag neemt in dit huis dan in het volgende huis. Als ze de spullen verder wel leuk vindt en wil gebruiken en er toch ruimte voor is daar. Maar persoonlijk zou ik met zulke dingen niet ieder stickerdoosje openmaken om de dubbele eruit te gooien, zou eerder het hele doosje houden of het hele doosje wegdoen haha

Een interieuradviesbureau “Mooij Design”. (Moest het ook googelen hoor haha)

1 like

Dit is zo’n stukje tekst dat ik drie keer moet lezen en waarvan ik erna nog steeds denk: wat staat er nou eigenlijk

6 likes

Ik had juist de impressie dat 'ie wilde verhuizen? Ook met een tuin enz want dat miste hij wel tijdens quarantaine en voor de content natuurlijk. Misschien dat z’n zus dat in z’n huidige appartement gaat wonen?

Wat bedoel je? Op creatie is hij ijzersterk!

Nee ernstig, die kerel heeft een copywriter nodig.

9 likes

Dit is van een adviesbureauđŸ˜±?

https://youtu.be/iA27orA-zd4 deel 2 Diana Gabriels

2 likes

Hahaha vonnekebonneke: steek die 2 vingers in je kont :rofl:
Diana afschuwelijk mens
Wat een onzin met die keurmerken joh kan toch echt niet

9 likes

Haha, love hoe je hem Max van Flabber blijft noemen :joy:

3 likes

OMG dat dringt nu ook pas tot mij door.
Of zouden ze het logo van Mooij erop hebben geplakt omdat ze dat ook willen visualiseren en gesponsord willen worden door dit bedrijf? :stuck_out_tongue:

1 like

Zooooo fijn om die keuken weer te zien!

2 likes

Ze had een tijdje geleden wel een oproep gedaan voor een interieur stylist dus ik denk dat ze met dit bedrijf in zee zijn gegaan.

Ze zei van wel en haar dochter had een soort bewijzen gestuurd, maar bij 1 had ze bijv een verzekering bij een bepaald bedrijf en niet dat keurmerk.
Bijv als ik zeg ik ben door de Vgz gekeurd als medicus maar ik heb gewoon mijn zorgverzekering daar

(Ik hoop dat ik het wel goed uitleg)

1 like

Wat doet Alwin irritant ~culinair~ in zn nieuwe video. Dat handje steeds
 chefs kiss

1 like

Ik heb een grote influenza schoonmaak gehouden. Alwin heeft het niet gehaald.

20 likes

De horeca? :sweat_smile: