Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Josh sport omdat het gezond is. Niet om gewicht te verliezen.
Ze is ook meer gaan eten omdat ze niet genoeg at. Door haar drukke dagen sloeg ze maaltijden over of at ze te weinig. Ze stuurde foto’s door naar haar PT van haar lunch en kreeg dan de opmerking dat het te weinig was en nu leert ze meer en vaker te eten.
Sporten is ze beginnen doen omdat ze het al jaren nooit deed en als ze eens een halve sportles volgende was ze er 3 dagen stijf van omdat ze niets gewoon is.

Beetje jammer dat sporten zo vaak geassocieerd wordt met afvallen.
Ik ben dik en sport niet om af te vallen. Wel omdat ik er sterker van word en gezonder door blijf.

27 likes

Er zijn zoveel pro’s die geen bescherming dragen.

Niets tegen jou want ik snap dat je dit denkt maar ik rolschaats ook en ik draag soms geen bescherming en ik krijg daar zelf online ook opmerkingen over en ik snap niet waarom andere mensen commentaar moeten leveren op iets wat je met je eigen lichaam doet. Ik denk dat je zelf het beste risico’s kan inschatten. Valt me ook op dat deze dingen nooit tegen mannen of skateboarders gezegd worden.

7 likes

83 likes

Uhm…mijn kotspoppetje is niet op de foto maar de tekst erbij, dat begrijp je zelf ook wel.

Oh ik vind het er gewoon suf uitzien, de allereerste keer in je leukste outfit gaan rolschaatsen zonder bescherming. Ik dacht ah die bescherming heeft ze vast nog niet binnen, maar nee ze draagt 't gewoon nooit. Zo overmoedig

Maar goed, niet mijn gebroken botten

1 like

Ze zegt letterlijk “binnenkort moet ik toch echt weer een keer in bikini”. Dus dan koppelt ze het er toch zelf aan?

14 likes

En nu bijna 500 abonnees dus dat schiet al op, vd week waren het er volgens mij 30 minder. Ik hou er ook van dat ze filmpjes zegt ipv video’s. Leuk ook dat Roosmarijn haar tips gaf. Ik hoop op een filmpje samen:D

3 likes

Ja ja, had ik niet gelezen. Ze koppelt inderdaad zelf aan haar uiterlijk.
Maar alsnog denk ik niet aan vet verliezen.

Maar het is toch niet erg als je met een dun lichaam ook wat strakker in je vel wilt zitten. Of een six pack wilt hebben ofzo in een bikini.

11 likes

Ik ken zat mensen die ook met bescherming iets gebroken hebben (vooral bij iets extremer skaten). Niks wat je sleutelbeen of je enkels beschermt tegen een breuk. Het blijft een risico, zoals bijna alles in het leven. Het is belangrijk dat je goed leert vallen en je eigen grenzen weet.

Ze skate een beetje in de tuin en voor de deur, het is niet zo alsof ze als beginner van een halfpipe afgaat toch.

1 like

Nee, dat is ook niet erg. Maar iedereen kan in bikini (ongeacht welk lichaam of welke kleur) dus ik snap die opmerking niet. Die zin klinkt namelijk alsof ze het nu niet zou kunnen.

5 likes

Het kan dat ze zichzelf nu niet comfortabel in bikini voelt daar is niks mis mee. Ze zegt niet alleen met mijn lichaam kun je een bikini aan of ik zie er nu niet uit in een bikini.

Wat vind je eigenlijk niet flatterend aan de kleding? Ik heb de foto’s net even bekeken en ik zie het eigenlijk niet dus ben wel benieuwd waar je op doelt!

Geslacht baby van Julia

Wat ze zelf al steeds dacht dus! Leuk dat het klopt :smiley:

Dit is inderdaad een probleem.
Maar dat is niet waar deze discussie over ging.
Ik probeer voorbeelden te zoeken waarin een pasvorm lelijk is, ongeacht de persoon die het draagt;


Men kan gewoon vinden dat dit een weinig flaterend pak zou zijn, ongeacht het figuur van de persoon erin.
Een ander vind het misschien wel tof, kan ook :wink: gewoon een nmsvpe.

Wat ik al had toegelicht vind ik de broek te kort (hoog water, en de top erop te lang. Daardoor niet zo in verhouding met elkaar, en niet volgens de trends van 2021, nu weet ik natuurlijk niet of dat wel of niet het doel was van het magazine, maar ik doelde echt op de styliste die dit voor haar heeft uitgezocht en niet op mascha zelf, ik vind haar prachtig) Nu moet ik misschien stoppen met uitleggen, maar wil gewoon niet verkeerd begrepen worden. :zipper_mouth_face:

Oke maar ik ben gewoon benieuwd waarom je het niet flatterend vind (bij dit model maar ook vooral bij die shoot van Mascha), waar zit 'm dat in? Wat maakt volgens jou dat iets wel of niet flatterend is?

compliment als in ‘goed gedaan dat je deze benen hebt’? ze is toch geboren met deze benen, ik snap het ‘compliment’ niet helemaal; zou dan eerder denken als een waardering van een prestatie maar hier heeft ze precies niets voor hoeven doen (net zoals ik kan doen wat ik wil maar mijn benen ook niet langer zullen worden)

1 like

Hmm volgens mij vooral friends als ze iets te verkopen heeft :face_with_hand_over_mouth: het is nog een wonder dat ze niet weer is “begonnen met vloggen”, zoals die ene vlog ten tijde van de lancering van dat museum :rofl:

5 likes

Ik weet dat het not done is voor sommige mensen hier om complimenten te geven gebaseerd op iemands fysieke kenmerken, maar ik ben opgevoed in een omgeving dat het gewoon vriendelijk is om dit soort goedbedoelde complimentjes te geven, dus ik zie dat zelf niet als iets kwalijks. :woman_shrugging:

13 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Het andere YouTubers/bloggers topic #16 (Deel 3).