Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Jouw reacties altijd :heart:

1 like

Ja ik vind Rijk ook leuk! Heb hem nog niet kunnen betrappen op ‘toxische’ uitspraken bij analyses van programma’s. Vind echt dat veel (m.n. mannelijke) youtubers nog conservatieve, racisitische of vrouwonvriendelijke uitspraken doen bij dat soort video’s, en dat heb ik bij Rijk gelukkig nooit opgemerkt.

13 likes

Ik vind hem ook wel grappig op YouTube maar zijn podcast met broertje vind ik echt verschrikkelijk. Alleen maar lachen om niks

1 like

Ik lees net in de comments onder Jennie’s laatste Instagram foto dat ze gestopt is met vloggen omdat ze het niet meer goed durft. Mensen respecteren haar privacy niet. Vind dat echt wel heftig. Kan me ook herinneren dat ze een keer stories plaatste dat mensen haar echt niet hoeven te vertellen dat ze weten waar ze woont en dat het haar een onveilig gevoel geeft.

Ik snap ook niet waarom mensen dat doen? Waarom zou je een bericht sturen met ‘Joe ik weet waar je woont’? Mensen kunnen toch zelf ook wel bedenken dat zoiets heel creepy overkomt?

7 likes

Ja dat zou je denken hè maar zelfs hier wordt met regelmaat gehint of zelfs gelinkt naar woonadressen van mensen dus kennelijk is het gezond verstand niet zo vanzelfsprekend…

35 likes

Ik beloof het, dit is niet mijn moeder ofzo. Maar dit vind ik dus echt leuk.

Wie weet er nog kleinere kringloopliefhebbers op YouTube? Bakkende moeders, ook goed. Roosmarijn volg ik natuurlijk al :). Wil gewoon wat onbekende leuke mensen kijken.

17 likes

Misschien vind je het kanaal “kringloop en ander geluk” ook leuk.

1 like

Ik ga kijken, thanks!

1 like

Lekkere Coronaproof babyshower voor die zwangere vriendin van Kelly Loef. Inclusief zanger en DJ. De tafelindeling is de enige die zich aan de regels lijkt te houden.

2 likes

Misschien Romane als je die nog niet kent?

2 likes

Die ken ik idd!

2 likes

Ik word helemaal ramgek van die telefoon steeds op de achtergrond hahahaha, maar door deze video heb ik zoveel zin om weer naar de kringloop te gaan

2 likes

Ah zo leuk. En wat een leuke stem heeft zij. Heb ook geabboneerd :slight_smile:

2 likes

Leuke uitspraken ook “voor een euro kun je niet sukkelen” :smile:

2 likes

Bonnie’s nieuwe video blijkt ook grip spon te zijn :frowning_face:

4 likes

Ik hoorde haar langzaam beginnen over onvruchtbaarheid (‘zoveel vriendinnen vragen zich hetzelfde af!’) en toen dacht ik, o nee daar gaan we :triumph: :triumph: :roll_eyes:

11 likes

Ja toen ze die richting in ging dacht ik eerst heel naief (omdat het ook totaal niet in de titel staat of verder aangegeven was of zo) dat ze zich er juist tegen ging uitspreken :sweat_smile: Dus dat het een onderwerp is dat zeker leeft, maar dat dat niet de manier is omdat het je valse zekerheid geeft.
Jammer weer

2 likes

Ja, ik had stiekem toch wel beter van haar verwacht! Maarja de spon blijft de laatste tijd maar komen :money_mouth_face:

Schermafbeelding 2021-04-11 om 10.47.58
Moest wel lachen om deze titel en dat ze dan vervolgens heel random over die griptest begint

4 likes

Ik vind het eigenlijk ook een rare constructie dat ze er nu reclame voor maakt, maar zelf de uitslag nog niet heeft.
Ze zegt er wel bij “grip verwacht niet van mij dat ik mijn uitslag met de hele wereld ga delen”, maar stel nou dat daar iets negatiefs of onverwachts uitkomt?
Dan zit je toch in een rare situatie?

Nog los van dat die uitslag (ook als hij ‘positief’ is) maar heel weinig zeggend is.

7 likes