Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ik vind dat echt bizar hoor, dat mensen zo doen. Hoe reageerde jij daarom? Ik zou echt denken: hallo, ik heb KANKER, mag ik ff negatief doen aub???

2 likes

Lag aan mijn energie. Op een gegeven moment wordt dat je ‘zieke mensen identiteit’, dat beeld dat anderen van je hebben gevormd. Ze zien je nooit, alleen af en toe online en toen werd ik ‘die positieve doorzetter’. En daar ging ik me toen ook naar gedragen want je valt er al buiten, en dit werd een soort voorwaarde om mee te doen.

Nu therapie voor oeps (trouwens als je dit herkent gun jezelf therapie, je verdient t)

10 likes

Die show van Kalvijn is echt vreselijk. Hij speelt alsof hij een talkshow presentator is ipv dat hij gewoon zichzelf is die een talkshow presenteert.
Ik kijk nu alleen omdat Qucy erin zit.

5 likes

Heel stom, maar veel mensen worden inderdaad ongemakkelijk van andermans leed. Ze vinden dat confronterend en weten zich geen houding te geven.

Ik associeer dat soort gedrag met het type mens dat ook vindt dat alles ‘maakbaar’ is in het leven en ‘als je maar hard genoeg werkt dan kun je alles voor elkaar krijgen, daarom heb ik het ook zo goed!!!’ - Nee, sommige mensen hebben gewoon dikke vette pech en dat kan jou ook overkomen. Heeft niks met hard werken of positief denken te maken.

9 likes

Iemand heeft een otter als huisdier???

1 like

Dit was gisteren ook bij EenVandaag ofzo. Echt heeeeeeeeeeeeeeel stom. :worried: Het is zo duidelijk dat die Gabs Wildebras dit gewoon als een verdienmodel voor op instagram ziet, en het werkt dus ook nog. :cry: Hij wilde ook per se niet dat de verblijven van de dieren in beeld gebracht zouden worden.

@Bambam Ja :frowning_face:

2 likes

Ik heb dit vaak meegemaakt en probeer er ook met een beetje begrip en liefde naar te kijken, ze willen niet dat het slecht met je gaat en vinden dat lastig om te horen onder ze net dat vleugje gebrek aan controle meekrijgen dat je zelf ook ervaart/kan ervaren als je ziek bent.

2 likes

Ohhhh ik vind de nieuwe Vet gezellig doc echt heel goed! De meiden die ik begeleid met autisme hebben het er zo vaak over dat er geen realistisch beeld in de media is en zij zich niet goed neergezet voelen. Deze docu geeft echt een heel realistisch beeld en geeft echt het probleem weer met de diagnoses. Ik ga deze docu naar hen doorsturen en denk dat zij hier wel blij mee zijn.

42 likes

Ja goed dat je dat even benoemt inderdaad, dat is ook zo! De associatie die ik er mee maak geldt ook absoluut niet voor iedereen en de intentie van iemand is meestal ook goed. Het is ook zeker niet dat ik niet begrijp waar het vandaan komt en ergens snap ik het ook goed (ik ben daar zelf ook toe geneigd en ervaar soms ook ongemak door andermans leed)!

1 like

Ik weet niet precies hoe het zit met die otter. Maar die insta is wel tof. Hij zwemt ook gewoon buiten. En loopt los op het strand en zo. Ben verder gewoon wel anti. Meeste kunnen dat nooit zo’n dier bieden. En door zulke leuke insta’s denken mensen waarschijnlijk oooh leuk en schattig
 Net als met vossen.

Ik ben één keer binnen geweest bij huurders die een vos hadden als huisdier ( o ja en nog 8 katten en een vogel en weet ik het wat) en dat stoooonnnnnnkkk zo erg. Zo zielig ook, beestje in een kleine kooi in de woonkamer, alleen aan een lijntje mee naar buiten :frowning: Kokhalzend kwam ik die woning uit door de geur, maar ze snapten zelf het probleem niet zo

2 likes

Heb een aflevering van Rambam gezien waarin ze in die wereld doken. Meest schokkende vond ik wel dat onze dierenwinkel om de hoek fucking KAAIMANNNEN verkoopt. Twee stuks van 3,5 meter lang. Heb de hele nacht niet geslapen toen ik die winkel herkende en die mormels op beeld zag hahahha

Waarom zou je een krokodil als huisdier nemen

6 likes

Ik kom weer even de zure kantoortrut uithangen over het beautymerk dat ze heeft gelanceerd. Vier of vijf producten waar je maandelijks voor betaalt (24,95 voor het eerste setje) met een waarde van 150 euro of meer. In de eerste set: een lipgloss, een gezichtsmasker in zo’n knijpzakje, een oogschaduwpaletje met vier kleuren en een vloeibare highlighter in een tube
 met een waarde van 150 euro? Mi gado wie trapt hier in?

31 likes

Ik kom het even melden voor de zekerheid voor mochten jullie het gemist hebben: de vriezer van annemerels keuken heeft vertraging.

Grapje: dit nieuws konden jullie onmogelijk gemist hebben aangezien ze het al miljoen triljoen keer op elk medium en in elke post herhaald heeft.

(Toch vind ik haar nog altijd 1 van de meer relatable vloggers/bloggers dus geen haat!!!)

12 likes

Hoeveel minuten duurt de vertraging al?

33 likes

Oke Anna Nooshin komt met een duurzaam, betaalbaar en inclusief beautylabel. Het is alleen verkrijgbaar met een abbo van 24,95 per maand. Toch wel weer lekker verdienen!

@ValsKreng en @tuthola dit werd ook al in het beutybloggertopic besproken (Anna is nou niet echt beutyblogger maar goed ik dacht, ik meld het)

4 likes

Vossen stinken sowieso echt mega. Ze doen ook blije plasjes zeg maar. Juniper the fox is een voorbeeld (Amerikaans), maar zij deelt ook veel info erover. En die vos was opvang en kan niet terug in de natuur.

1 like

Vind het echt heerlijk om naar oudere vlogs teug te kijken.

Gelukkig is het nog 100 dagen tot de uitgerekende datum!!!

(Nee ik zou zo’n 100 dagen grens ook wel speciaal vinden)

2 likes