Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ik vind dit altijd zulke bijzondere typetjes.
Kwam deze net tegen.
Heel insta staat vol hier mee en ze lijken allemaal zo op elkaar.

4 likes

Heel inclusief inderdaad

1 like

Ohhh ik weet welke winkel dit is. Heb laatst nog vol verbazing staan kijken. Zitten ook echt in een klein aquarium/terrarium.

Een keer hoesten of een gekke beweging maken met je arm en je tiet vliegt uit z’n netje

32 likes

Ja bizar he! Ik schrok ook mega erg toen ik de buitenkant herkende hahahah. Vond het echt zielig hoe ze daar zaten.

1 like

Er zijn ook echt veel van die meiden en ik vraag me af wat ze nou allemaal in Dubai doen? Een stel rijke mannen “vermaken” ofzo?

Net als deze meid van love island.

:woozy_face:
Super veel aanwezig op insta en allemaal die fashionnova troep promoten.

3 likes

Volgens mij heb ik ooit een artikel gelezen over die meiden in Dubai. Ze vermaken er inderdaad allerlei rijke mannen. Maar is nogal gevaarlijk voor die meiden en de wensen van die mannen kunnen nogal verregaand zijn. Ik zou zeker niet jaloers zijn op hen.

9 likes

Hoe kun je iets duurzaam noemen terwijl je mensen dwingt veel producten tegelijkertijd af te nemen in een abonnement? Wat nou als ik gewoon alleen een lippenstift nodig heb?

21 likes

Ik ga het kijken hahaha

2 likes

Is echt heel vermakelijk, en ook best absurd eigenlijk

1 like

Heerlijk dat je jezelf uitleent voor een lv tas van 4000 euro. Classy :joy:

En ondertussen doen ze ook alsof ze heel erg classy zijn.

🥲

Ja, ik vind het heel zorgwekkend. Ik moet zelf al oppassen met het delen van foto’s waarop ik sta met een wild dier. Vage bekenden die mij volgen en reageren, en die vaak niet weten wat voor werk ik doe of met welke reden ik die dieren hanteer, reageren toch vaak met de strekking dat ze dat ze zelf ook wel zo’n aapje in huis zouden willen hebben. En dan ben ik écht alles behalve een influencer, dus kan alleen maar met veel angst indenken wat voor effect dat dan wel niet zou hebben.

Het is een moeilijke grens voor mijzelf ook, aan de ene kant wil ik het delen om mensen iets bij te brengen en te laten zien hoe belangrijk het is dat we xyz doen om deze dieren te beschermen. Aan de andere kant wil ik ze absoluut niet het idee geven dat het een romantisch plaatje is waar je als een soort sneeuwitje samen leeft met blije wilde dieren.

23 likes

Nederland is ook zeker een van de landen waarin dit op grote schaal speelt. Wat hier aan exotische dieren wordt ingevoerd is onvoorstelbaar en gebeurt in grote getalen.

2 likes

Haha ik geloof niet dat ik bewust die 100 dagen grens geregistreerd heb destijds. Hoezo zou dat specialer zijn dan 99 of 101 dagen? :stuck_out_tongue:

Anyway, wisten jullie al dat ze 14 dagen zonder keuken zit? :open_mouth: :stuck_out_tongue:

Edit: Ik zie nu dat ze het met zo’n app bijhoudt. Ik dacht dat ze echt op de kalender terug had zitten tellen vanaf de uitgerekende datum :wink:

Ja eens! Heel genuanceerd beeld wordt er geschetst. Vind het wel goed omdat er vaak voorbij wordt gegaan aan autisme bij vrouwen (dat het vaak niet wordt gediagnosticeerd wordt bijvoorbeeld, en dat het zich anders kan uiten dan het standaard beeld dat vaak wordt geschetst).

Ik herken mezelf wel in een paar dingen, vroeg me af of meer mensen dit hebben? (puur uit nieuwsgierigheid)

2 likes

gelukkig deelt mascha een story dat de Volkskrant altijd influencers naar beneden probeert te halen (zij schreven een artikel over influencers en wilde dieren) én (maak je vast voor het beste argument OOIT):

Mascha geeft aan zelf geen influencers te kennen met wilde dieren. Nou jongens, de Volkskrant kan inpakken, want Mascha’s anekdotische bewijs heeft de wereld gered.

31 likes

Mas kent ze niet, dus ze zijn er niet.

55 likes

Ja HOEZO is Memphis Depay met 10 miljoen volgers geen influencer :joy:

34 likes

Je bent pas een influencer als Mas je kent…

39 likes

Waarschijnlijk ziet ze hem als voetballer en niet als influencer? Maar iedereen met een groot bereik op social media is een influencer, ongeacht of ze dat labeltje op zichzelf plakken.

3 likes