Gaat ze nou echt vliegen in skinny jeans? Ik word al helemaal ongemakkelijk als ik hier aan denk.
Wij noemen dat thuis met kak naar de muur gooien en zien wat blijft plakken. Als ze nu van 0 zou beginnen zou ze het nooit maken als influencer, daar ligt de lat gewoon veel te hoog voor. Ze teert net zoals Sint en Serena op oud succes.
Hoe is zij perfect? Ik vind haar echt een super saai en standaard persoon. Zou me hier nou nooit aan optrekken haha
Ze verliest op beide kanalen ook al maanden abonnees.
Zo leuk dat Diana & Mylene zo’n goede zussenband hebben. Ik ben echt dol op Diana’s video’s de laatste maanden.
Vita gaat workoutvideo’s maken. Denk op zich wel een leuk idee, ze heeft zoveel energie en is zo sportief. Denk dat het goed bij haar past!
Edit zo lang ze maar niet met die tong weer gaat lebberen richting de camera
Natuurlijk wel, dat is haar ding
Lotte die zich drukt maakt over nu.nl comments. Meid, die comments op elk artikel zijn precies zo, dat hele platform leent zich voor comments van witte oude mannen.
Oh die massa ook
Ik snap wel echt wat ze bedoelt hoor. Influencers daar reken ik vooral instagrammers en youtubers onder waarbij dat ook hun main job is.
Artiesten, voetballers etc. kunnen naast hun main job ook wel influencer zijn, maar daar gaat het artikel overduidelijk niet over.
Die tiktoks van Widya Soraya
https://vm.tiktok.com/ZMe6UEB2e/ Deze gaat ook moonwater (?) maken. “I hold the bottle and picture the energy from the moon moving trough my body to get in to the water.”
Dit is ook een gouden: https://vm.tiktok.com/ZMe6y2p1b/
En wat betreft knaagdieren (met name hamsters)?
Ach als zij nou moonwater wil maken… je kan toch gewoon niet haar doelgroep zijn?
Jij gaat hier slechte energieen van terug krijgen Lala ( Po … oh oh)
Ik weet niet of het antwoord op je vraag is, maar voor hamsters is het beter om ze te laten drinken uit een bakje, omdat zo’n fles niet goed is voor de nekwervel. Echter als ze het gewend zijn, willen ze niet altijd overstappen op een bakje water. Mn ene hamster drinkt wel uit een bakje nu, maar de ander weigert het haha
Uiteraard mag ze dat lekker doen, maar dat betekent toch niet dat ik het hier niet kan delen? Ik volg haar al een tijdje. Alle content wordt nu overspoeld met deze tiktoks, hele andere weg in geslagen I guess🙃
Oh wauw ik had het water altijd in de woonkamer staan en het eten in de keuken maar heb laatst toevallig het water naast het eten in de keuken gezet. Ga het snel weer terugzetten in de kamer!
Thanks voor de info! van het drinkwater wist ik niet, ze hebben wel hele grote bakken gelukkig toevallig een van mijn katten drinkt uit de kraan tho! Haha. Ga ze wel uitelkaar zetten nu. We hebben ook veel hoge plekken in huis voor ze. Onze katten bleven inderdaad tot 14 weken in het nest
Er was ooit een soort docu (Brits) over katten. Die katten werden door halsbandje ook gevolgd. Was heel interessant. Ben naam kwijt.
The secret life of cats van bbc inderdaad. Twee delen dacht ik, echt geweldige docu haha.