Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ik heb wel twee katten :sob:.

Bij de gemiddelde katten eigenaar denk ik al ā€œje hebt geen idee wat je doet vanuit het dier gezienā€ laat staan met konijnen/knaagdieren

Ik ben wel geĆÆnteresseerd wat je hiermee bedoelt (echt idd puur vanuit een bioloog dus). Als je daar zin in hebt @anon50301661

3 likes

Echt heel raar/opvallend van Mascha dat zij zo beperkt (?) naar influencers kijkt, of de term influencer. Juist zij, met jarenlange ervaring en kennis over de branche, weet toch wat die term in zou moeten houden en dat iemand met zo’n achterban dat juist is?

Soms denk ik echt dat zij heel veel kennis heeft van haar vak en soms denk ik dat ze ook echt maar wat doet. Zoals dit voorbeeld, maar soms hoor ik haar ook 10 minuten ratelen over haar planning, of haar camerastandpunten en dat klinkt altijd zo leeg en niet doordacht/profi. (En tegenwoordig zegt ze daar dan ook nog bij dat het in haar cursus verder aan bod komt.) Terwijl ik denk: daar zou zij toch juist heel veel interessante dingen over kunnen weten?

5 likes

Freek Vonk is inmiddels ook influencer, of zit Mascha dat niet op die manier?

1 like

Gaat ze nou echt vliegen in skinny jeans? Ik word al helemaal ongemakkelijk als ik hier aan denk.

2 likes

Wij noemen dat thuis met kak naar de muur gooien en zien wat blijft plakken. Als ze nu van 0 zou beginnen zou ze het nooit maken als influencer, daar ligt de lat gewoon veel te hoog voor. Ze teert net zoals Sint en Serena op oud succes.

26 likes

Hoe is zij perfect? Ik vind haar echt een super saai en standaard persoon. Zou me hier nou nooit aan optrekken haha

7 likes

Ze verliest op beide kanalen ook al maanden abonnees.

1 like

Zo leuk dat Diana & Mylene zo’n goede zussenband hebben. Ik ben echt dol op Diana’s video’s de laatste maanden. :heart:

6 likes

Vita gaat workoutvideo’s maken. Denk op zich wel een leuk idee, ze heeft zoveel energie en is zo sportief. Denk dat het goed bij haar past!

Edit zo lang ze maar niet met die tong weer gaat lebberen richting de camera

16 likes

Natuurlijk wel, dat is haar ding

1 like

Lotte die zich drukt maakt over nu.nl comments. Meid, die comments op elk artikel zijn precies zo, dat hele platform leent zich voor comments van witte oude mannen.

3 likes

Hahah ja op voetballers wordt anders NOOIT gehaat idd :joy: gekkie

39 likes

Oh die massa ook :sweat_smile:

1 like

Ik snap wel echt wat ze bedoelt hoor. Influencers daar reken ik vooral instagrammers en youtubers onder waarbij dat ook hun main job is.
Artiesten, voetballers etc. kunnen naast hun main job ook wel influencer zijn, maar daar gaat het artikel overduidelijk niet over.

5 likes

Die tiktoks van Widya Soraya :sob:

https://vm.tiktok.com/ZMe6UEB2e/ Deze gaat ook moonwater (?) maken. ā€œI hold the bottle and picture the energy from the moon moving trough my body to get in to the water.ā€

Dit is ook een gouden: https://vm.tiktok.com/ZMe6y2p1b/

6 likes

En wat betreft knaagdieren (met name hamsters)?

Ach als zij nou moonwater wil maken… je kan toch gewoon niet haar doelgroep zijn?

5 likes

Jij gaat hier slechte energieen van terug krijgen Lala ( Po … oh oh)

8 likes

Ik weet niet of het antwoord op je vraag is, maar voor hamsters is het beter om ze te laten drinken uit een bakje, omdat zo’n fles niet goed is voor de nekwervel. Echter als ze het gewend zijn, willen ze niet altijd overstappen op een bakje water. Mn ene hamster drinkt wel uit een bakje nu, maar de ander weigert het haha

1 like

Uiteraard mag ze dat lekker doen, maar dat betekent toch niet dat ik het hier niet kan delen? Ik volg haar al een tijdje. Alle content wordt nu overspoeld met deze tiktoks, hele andere weg in geslagen I guessšŸ™ƒ

1 like