Haha ik was te snel met ‘bijbonnie’ intypen op Youtube en toen kreeg ik dit.

Ik vind dat liedje van Teske weer zo raar hahah lijkt echt van geen kanten kloppen
Wilde net t zelfde komen posten. Het is zo pretentieus, wannabe Taylor Swift maar dan met slechte Bløf aftreksels van teksten.
Het klinkt best lekker hoor, maar ze probeert zo hard authentiek te zijn dat het averechts werkt.
Haar looks ook? Eerst was ze gekleed als een soort hiphop/pop artist die van manga houd en nu in een soort van primark gewaden .
Negin Mirsaheli’s apartement:
Ik wil alle meubels hebben. Maar volgens mij kost haar eettafel al meer dan 10.000 !
Wauw die eettafel is echt goalsss. Vind de badkamer ook heel mooi. De rest een beetje te clean.
Zou daar echt geen bord spaghetti durven eten hoor, veel te bang dat ik vlekken maak
Ik vind het niet zo mooi eigenlijk. Vooral erg grijs.
Ik vind het heel koud ofzo haha.
Ok? Ja liever Teske dan Thierry die een liedje over lavendel zingt maar dat maakt haar nummer niet beter.
Wel in lijn met haar poeziebundel, dus wat dat betreft is ze wel consequent nu haha
ja omg die witte bank en dan zou ik nog op de grond eten, maar nee sneeuwwit tapijt.
Ik vind dit echt op een showroom lijken, je ziet echt geen teken dat hier daadwerkelijk iemand woont.
Ik dacht gisteren precies hetzelfde. Het is zo duidelijk geïnspireerd door Folklore. De aesthetic is zelfs hetzelfde.
Voor 3 maanden emigreren? Dat is toch gewoon een vakantie? Wil ze het zo goedpraten ofzo?
Hahaha wat vreselijk. Ze praat het ook voor zichzelf goed, want:
- ZE DOET HET VOOR ONS
zodat wij ook eens even wat anders kunnen zien en kunnen ontsnappen (aan een pandemie ontsnap je niet vriendin) - Ze gaat zich inzetten voor het eiland en de mensen daar!!! Ze wil zelfs gratis housekeeping gaan doen (dit kan natuurlijk niet in NL)
- Er komen allerlei mensen op bezoek!!! Vet leuk voor hun dat ze nu een vakantieadresje hebben