Het andere YouTubers/bloggers topic #16

‘Wel kut voor Bonnie dat ze zich slecht voelt’

MAAR

‘Waarom heeft ze dan dat platform opgezet?’
‘Ik moet 5 dagen werken’
‘Mijn cavia is dooier’

23 likes

Vraag me af of die cavia ooit geleefd heeft

11 likes

maar ga het toch nog even een flink aantal keer doen

40 likes

Dit zal zeker meespelen, en ze heeft natuurlijk net helemaal enthousiast dat platform aangekondigd wat meer druk geeft.
Naast dat je nauwelijks inkomsten hebt als je het zo rustig aan doet, heb je wel gewoon je kosten. Dus vaak ‘kost’ het dan letterlijk geld om ‘ziek’ te zijn, of vakantie te nemen. Bonnie doet altijd alles wel met veel enthousiasme en energie, en ze zijn ook enorm druk geweest met het huis en dan heb je nog corona.
Is altijd wat lastig met zulke dingen, is rust te beste oplossing, of juist dingen doen waar je blij van wordt en energie van krijgt.
Ik hoop dat ze zich snel weer de oude voelt.

3 likes

Alsof je ziek melden omdat je je mentaal zo slecht voelt dat je werk niet fatsoenlijk kunt uitvoeren iets is dat je ‘even makkelijk regelt’.
Daarbij krijg ik echt een nare smaak in mijn mond van het veroordelen van andermans mentale gezondheid hier, bah.

13 likes

Ik volg haar niet echt maar oei dat stukje is wel zorgelijk. ‘Ik moet vloggen, ik moet dit…’ terwijl ze eigenlijk gewoon helemaal niet wil en op is. Ik herken dat heel erg uit het stukje voor mn burn-out. En ik wil haar niks aanpraten, maar dit is wel echt iets om serieus te nemen en juist niet door te duwen ‘omdat het moet’.
Als ZZPer is het trouwens wel echt shit, want even 3 maanden (ik noem maar iets) niets doen terwijl er niemand is die je werk overneemt of zorgt dat alles blijft draaien is extreem moeilijk. Er komt een enorm verantwoordelijkheidsgevoel bij kijken als je een eigen bedrijf hebt. En als er ook nog eens zo veel mensen op je content wachten en het zo zichtbaar is hoe het met je gaat lijkt me dat geen fijne positie om in te zitten.

7 likes

Dit ziet er altijd zo makkelijk uit, dan sta ik weer voor de spiegel een poging te wagen, na 10 sec denk ik wtf ben ik aan het doen, dan lukt het niet en schaam ik me :sweat_smile:

4 likes

Ik vind het rot voor Bonnie. Volgens mij is zij iemand die echt oplaadt van sociale dingen doen met anderen. Dat is moeilijk nu. Hopelijk heeft ze ruimte om dingen te zoeken waar ze weer energie van krijgt. En anders hoop ik dat ze zichzelf rust gunt om even niets te moeten van zichzelf.

Ik vind het goed dat ze er zo open over is. Praten over mentale gezondheid is al moeilijk genoeg zonder dat mensen daar expliciet over gaan zitten oordelen. Je kent iemands situatie niet. Geef mensen die het moeilijk hebben het vertrouwen dat het wel goed komt, wat je ook doet.

27 likes

Ik vind het eigenlijk gek dat er zo raar over haar mentale gezondheid word gedaan.
Ik bedoel de hele wereld heeft last van alle corona maatregelen en kan nu niet leven zoals ze dat normaal doen.
Als je dan elke dag moet filmen en nog een beetje entertaining wilt zijn terwijl je vrij weinig kan doen. Dan is dat enorm lastig zeker als je erzelf ook doorheen zit.

Ja je kan andere ideën bedenken enzo. Maar als het niet gaat dan gaat het niet. En dan kan ze het beste gewoon even rust nemen.

40 likes

Volgens mij doet niemand raar over haar mentale gezondheid alleen @Poopiesjaakie haha
dus eigenlijk is deze discussie nutteloos

11 likes

Nja dan heb ik het tegen poopie

1 like

Wel lullig dat van iedereen die lullig zou kunnen doen, het uitgerekend haar katten zijn die zo oordelen.

44 likes

Ik kijk Bonnie niet maar ik zou ook wel de hele dag naar katten kunnen kijken :heart_eyes_cat:

12 likes

Zijn hier mensen lid van haar “community”?

Haha ik was te snel met ‘bijbonnie’ intypen op Youtube en toen kreeg ik dit. :rofl:

13 likes

afbeelding

9 likes

Ik vind dat liedje van Teske weer zo raar hahah lijkt echt van geen kanten kloppen

10 likes

Wilde net t zelfde komen posten. Het is zo pretentieus, wannabe Taylor Swift maar dan met slechte Bløf aftreksels van teksten.
Het klinkt best lekker hoor, maar ze probeert zo hard authentiek te zijn dat het averechts werkt.

5 likes

Haar looks ook? Eerst was ze gekleed als een soort hiphop/pop artist die van manga houd en nu in een soort van primark gewaden .

4 likes

Negin Mirsaheli’s apartement:

Ik wil alle meubels hebben. Maar volgens mij kost haar eettafel al meer dan 10.000 !

3 likes