aub allebei niet
Ik ook… met hottub en sauna… ik wil dat ook!!!
Ik heb geen blender, gebruik voor alles m’n staafmixer (zelfs voor gewone dingen om te mixen eigenlijk), super handig kan gewoon de vaatwasser in, yay!
Een blender kan toch ook gewoon in de vaatwasser of heb ik een special snowflake blender
Hangt af per soort dacht ik. Ik weet dat als ik mijn redelijk antieke blender in de vaatwasser zet de motor het sowieso begeeft
De blender die ik bij mijn moeder had kon dat niet volgens mij, maar mijn moeder was daar ook wel heel strict mee. Ben zelf ook wel meer het type gewoon erin doen en kijken wat er gebeurt haha. Maar mij gaat het ook om kastruimte besparing eigenlijk
Kennis van mij is ook heel erg bezig met die online coach wereld en law of attraction ed. Vriend ook. Zoontje geboren laatst. Hebben ze loa genoemd. No joke
maar echt bewust als afko of is dit toeval
ik hoop het tweede
Mijn hart huilt
Nou Bon heeft zelf d’r nutribullet gekocht dus voor degenen die vannacht misschien nog wakker lagen dat ze het gratis krijgt weer een opluchting rijker
Weet iemand misschien of Jennie gestopt is met haar vlogs? Ik vond haar altijd zo leuk om te kijken, lekker rustgevend
Ze had volgens mij even vakantie genomen toch?
Bewust
Maar het is nu al drie weken volgens mij?
Zou kunnen hoor, ze heeft natuurlijk ook die nieuwe website gelanceerd, maar ik ben ook wel benieuwd of de vlogs nog terugkomen.
Als het Jennie niet zou zijn, zou ik erop vertrouwen dat de vlogs terugkomen. Maar Jennie is meester in het heel enthousiast opstarten van zaken (tijdschrift, podcast, natuurdromers,…) en dan snel er genoeg van hebben. But still love Jennie. Lijkt mij een oprecht aardig persoon. En het siert haar ook dat ze zich elke keer met zoveel energie in iets smijt.
Ik was blij dat withney valerie eindelijk weer vlogt gaat het alleen maar over dr zwangerschap.
Oke thank you next
Fijn dat ze zegt wat er staat, want ik lees toch echt Angel EnerCy
Gezet bij Gio thuis, onder toeziend oog van zijn moeder en de vlogcamera. Maar verder is het een compleet gezonde relatie en gebruikt hij Jade echt niet voor extra views hoor.
Hahaha oh nee wat erg. Gelukkig dat van die C nog wel eenvoudig en netjes een G te maken is.