Omg zo typisch irritant mokkel
Ik vond haar aardig rustig in deze vlog
Zeker, wat heftig ookdie ruzie tussen zijn ouders en vriendin. Heeft hij zelf wel vrienden hier? Mooi in beeld gebracht ook met die beelden uit Syrië
Haha ik snap Bonnie zo met die kringloop winkel video.
Dat je dan steeds denkt ik heb maar 30 minuten en dat je daarom niet meer kunt focussen op leuke dingen shoppen.
Nou Sanny heeft weer een auto gemanifesteerd, geld is in overvloed, dat jullie t ff weten!!
Nav de #boos aflevering!
Naar aanleiding van de laatste aflevering van de zelfspodcast waarin ze ingaan op complottheorieën heb ik i.s.a. g.r.e.e.n.s. weer eens opgezocht op insta en bekeken wie haar allemaal volgen qua bekende vloggers. oa die vriend van b.i.l.l.i.e. r.o.s.e., had ik niet verwacht… Hij post ook actief comments, geen stille volger denk ik dan.
In die aflevering geven ze wel aan dat ze haar destijds niet hadden moeten uitnodigen toen ze het over vaccinaties hadden.
De chocola van Marije is nu 29 cent bij Die Grenze.
Ik bekijk zijn stories soms en hij heeft wel vaker kritische stories over het beleid.
Ik weet eerlijk gezegd niet of hij vrienden heeft hier. Van wat ik heb gezien in ieder geval niet in z’n woonplaats, omdat iedereen elkaar al vanaf kinds af aan kent en je er moeilijk tussen komt. Lijkt me ook wel lastig om dan te aarden/een sociaal netwerk op te bouwen in zo’n dorp
Ja, dit! Gisteren had ik nog een shopafspraak bij de kringloop en dat vond ik leuk, maar zooo stressvol. Had plaatsvervangend stress toen ik Bonnie’s video keek, haha.
Wow, moet je je helemaal uitschrijven als je een paar maanden ergens gaat reizen?
Maar ook letterlijk stapels papier, ik dacht “ze voeren mijn bsn nr in en dan ben ik weer ingeschreven” maar je moet een soort broadsheet formaat krant invullen met een hele stamboom en alles?? Echt zo vreemd.
Ik snap dit niet? Ze heeft al een goede, maar ze wil een andere goede? Die mag duur zijn want die gaat ze dan ook vaak gebruiken? Dan gaat ze die andere toch niet meer gebruiken
Maar goed, gratis blender in 3, 2, 1
Ja in jouw geval snap ik ‘t wel aangezien die kapot is
Heb bonnie een tip gegeven en miss ook handig voor jullie. Drupje afwasmiddel erin en water blender aan zetten. En dan nog 1x afspoelen.
E voilla.
( Ja er zijn uitzonderingen waarbij je ff een sponsje enzo moet gebruiken )
Ik heb ook de nutri bullet gekocht omdat het me makkelijker leek dan mijn grote blender.
Nog steeds blij mee. Die grote na een tijdje weggegeven
Codetaal voor; ik wil graag een nutribullet of een nutrubullet dupe, maar liever niet zelf kopen.
Een maandje familiegeld harken en je kan er tig kopen. Maar ok.
Ik snap gewoon niet dat je een goed apparaat hebt maar niet wil gebruiken omdat je te lui bent om ‘m schoon te maken en daarom maar weer een ander apparaat koopt (of nja krijgt wss), zo gemakzuchtig en materialistisch