Aah jaa bij mijn blender kan ik ook de onderkant eruit halen en makkelijk spoelen. Echt de leven!
Elke keer opnieuw ben ik toch een beetje jaloers op Jennies boshuisje! Terwijl ik echt een prima groot huis in het buitengebied heb met tuin enzo. Maar gewoon zoân lief huisje helemaal voor jezelf lekker met je hond in het bos
Is Bonnie nou ook al bosbabe. Bonniebosbabe. Babebosbijbonnie
Ja maar dat kun je dan van tevoren ook wel bedenken?
Bedoel je niet Jennie?
Precies dit. En maak dan gewoon in die grote blender 2 of 3 porties van je smoothie. Bewaar je ze een dagje in de koelkast. Scheelt je weer een keer schoonmaken.
Ik weet niet of ik iets fout doe, maar als ik mijn smoothies s-ochtends maak om later die dag te drinken zijn ze niet echt lekker meer. Koelkastsmaak trekt er snel in plus mijn smoothies splitsen/schiften. Je kan ze dan wel weer mixen, maar echt lekker is het niet.
over jennie gesproken, zouden er nog boshuisjesvlogs komen?
Dat is echt geen aanrader bij smoothies, gaat heel snel schiften of het dikt allemaal in waardoor het een hele rare structuur krijgt. Het doet de smaak ook niet echt ten goede.
Hahaha nieuwe niche. Ja shit ik zat mee te lezen over haar kringloopavonturen en het ging automatisch, maar goed ik bedoelde Jennie
Bij mij splitsen ze ook. Maar dat is een kwestie van een paar keer roeren met een rietje. Ik maak er om de dag 2, waarvan ik de 2e de volgende dag drink en dat gaat prima. Denk wel dat het helpt als je er iets met een zuurtje in doet, sinaasappelsap bijv.
Alles dat omhoog gaat, valt weer naar beneden?
Nick van Bonnie is zon mood " Als corona voorbij is ga ik nooit meer wandelen"
" Ja laten we op de terug weg met de felix want als we op de terug weg gaan wandelen dan zie ik het leven niet meer zitten"
Jep thatâs me, ik ga niet langer met zon grote blender lopen klooien, helemaal niet hygienisch schoon te maken en die kan is loodzwaar en onhandig opbergen. Doordat ik een nutribullet heb gebruik ik hem tenminste. Als iemand de blender wil hebben tegen verzendkosten? Hij is verder nog goed. Ieder zijn ding. Ik heb ook nog een sapcentrifuge staan die ik niet gebruik trouwens.
Haha lol ja dat is precies mân punt. Dat ze eerst zoân ding aanschaft en later denkt hmm toch niet zo handig he zoân groot ding moet ik dat ook nog schoonmaken enzo en dan maar weer een nieuwe, kleinere koopt
Zij begint echt een karikatuur te worden.
Maarja als je nooit eerder zoân grote blender hebt gehad kan je dat ook niet weten toch? Dat zijn typisch van die dingen waar je echt niet over na denkt tot je het zelf in huis hebt.
Mijn ongevraagd advies over grote blenders schoonmaken is trouwens om hem direct na gebruik af te spoelen onder de stromende kraan, en dan de kan draaien zodat de straal overal langskomt. Door de kracht van het water wordt het meeste dan al âweggepoetstâ en dan hoef je alleen nog een beetje de laatste restjes af te wassen. Hetzelfde principe als een hogedrukspuit zegmaar haha maar dan wat minder heftig.
Heftig wel, dat iemand een inschattingsfoutje kan maken. Zou niet moeten kunnen als je een weldenkend mens bent.
Kom op, we maken allemaal wel eens een vergissing toch.
Oh ik doe zelf altijd research van tevoren als ik iets koop
Sorry, dit is zo lachwekkend dat ik er geen fatsoenlijk antwoord op heb. Maar fijn dat jij zo perfect bent