Mijn schoonzusje heeft deze en daardoor had ik wel gelijk zoiets van ok…ok…En bleek inderdaad ook een jongere zelf bevlieging.
Ik ook. Ik wilde een draak op mijn schouder, een filosofische zin op mijn pols, iets kleins achter mijn oor, een navelpiercing, een diamantje in de nagel van mijn pink (net als Victoria Beckham) en een piercing in dat stukje in je oor voor je oorschelp.
Nu heb ik alleen gewoon gaatjes in mijn oren (niet eens twee per oor).
Goed punt, ben zelf ook een beetje trendgevoelig met al die lijnen/minimalistische dingen.
Mijn moeder heeft dit 3 jaar geleden gezet op 55-jarige leeftijd
Sterkte met je puberende moeder
Wow Julia van thingsjulialoves is zwanger. Naar mijn idee is zij nog steeds een tiener…
Omg
Huuhh wow
Die had ik ook echt niet aan zien komen😲 maar ze is 21, leuk voor ze.
Ik ken haar niet, maar ze lijkt best wel op Annemerel vind ik
Is zij van die iconische sexvragen video met dr vriend?
Is dat nog steeds dr vriend?
Ook fijn dat iedereen weet dat het niet de bedoeling was. Allemaal reacties met bange meiden die nu ook bang zijn om door de pil heen zwanger te worden.
Een uitgebreide tour door de verdorde voortuin van Lotte is echt iets dat ik nodig had op deze druilerige dinsdag.
Ja ze zal toch wel gewoon een keer gekotst hebben ofzo. Of ab geslikt. Geloof echt niet dat dit na vijf jaar zomaar uit de lucht is gevallen
Ik vind het echt raar dat ze het gesprek met haar vriend waar ze haar zorgen uitspreekt terwijl hij alleen maar zegt ‘je zit me te pranken’ filmt en op youtube zet. Waarom zou je dat willen delen met de wereld? Kan daar echt met m’n hoofd niet bij.
Vroeger deden zij zoveeeel pranks, had dit al verwacht toen ik merkte dat ze letterlijk alles had gefilmd in dit proces. Had echt verwacht dat ze verloofd waren oid.
Wow ik was net vandaag aan het denken dat bijna alle youtubers die ik ‘in het begin’ dat ik youtube ontdekte volgde nu zwanger zijn of zijn geweest maar daarbij dacht ik niet aan de meisjes van ongeveer mijn leeftijd ik volgde haar in het begin, toen ‘uit het oog verloren’ maar ik ga haar nu denk ik wel weer volgen, ben benieuwd hoe alles zal gaan en hoe ze het gaan aanpakken
Zo dan… knap hoe ze die krullen hebben gephotoshopt ook…