Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Zelfs als je research doet kan iets in de praktijk toch heel anders uitpakken? Komt toch vaak genoeg voor dat iets op papier perfect lijkt maar in de werkelijkheid niet?

15 likes

Mijn nummer 1 corona irritatie zijn mensen die met partner (eventueel ook nog met kinderen) samen boodschappen doen of naar de Kruidvat gaan oid ondanks de zeer duidelijke instructies om alleen te komen. En dan het liefst ook nog met twee karren naast elkaar een gangpad staan blokkeren, want ja je moet wel allebei een karretje natuurlijk. Fuck you all and die :relieved:

45 likes

Ah nee niet weer iedereens corona ergernis hier. Ik lees nog liever over baby poep dan elke x dat gezeik over regels

50 likes

Hoe vaak poept jouw baby??

Mijn baby heeft 2 uur en 36 minuten geleden 0.24 kilogram gekakt. X die ene chick die alles bijhoud

4 likes

Je hoeft je eigenlijk pas uit te schrijven als je van plan bent om langer dan 8 maanden ergens anders te gaan wonen, dus voor 3 maanden hoeft dat niet volgens mij.

Ik had een grote blender als cadeau gekregen maar onhandig, dus even later zo’n dupe van de Bullit gekocht. Had dit van tevoren niet echt bedacht. Ook al ben ik goed in research Want die van Philips zou ook heel makkelijk schoon te maken zijn
En ik wist nog niet dat smoothies (ja boerenkool; hmm rabarber)
soms zo vies uit pakken dus je liever niet met 3 liter achterblijft

Deze
Bekijk Domo DO436BL - MyBlender - Blender To Go - Groen op: https://www.bol.com/nl/p/domo-do436bl-myblender-blender-to-go-groen/9200000011167691?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Echt levuh

Ja, waar maak je druk om. Van mijn part heeft ze tien blenders. Grote blender kan ze misschien wel gebruiken voor sauzen en soepen en dan zo’n kleine voor de smoothies…boeiend. Lijkt me bloedirritant om influencer te zijn en echt iedereen bij elke poep en scheet kritiek op je heeft.

8 likes

aub allebei niet

1 like

Ik ook… met hottub en sauna… ik wil dat ook!!!

2 likes

Ik kan bij blenders alleen maar aan Gerda denken.

39 likes

Ik heb geen blender, gebruik voor alles m’n staafmixer (zelfs voor gewone dingen om te mixen eigenlijk), super handig kan gewoon de vaatwasser in, yay! :hugs:

2 likes

Een blender kan toch ook gewoon in de vaatwasser of heb ik een special snowflake blender :sunglasses:

8 likes

Hangt af per soort dacht ik. Ik weet dat als ik mijn redelijk antieke blender in de vaatwasser zet de motor het sowieso begeeft

De blender die ik bij mijn moeder had kon dat niet volgens mij, maar mijn moeder was daar ook wel heel strict mee. Ben zelf ook wel meer het type gewoon erin doen en kijken wat er gebeurt haha. Maar mij gaat het ook om kastruimte besparing eigenlijk

Kennis van mij is ook heel erg bezig met die online coach wereld en law of attraction ed. Vriend ook. Zoontje geboren laatst. Hebben ze loa genoemd. No joke

86 likes

maar echt bewust als afko of is dit toeval :sob:
ik hoop het tweede

1 like

Mijn hart huilt

Nou Bon heeft zelf d’r nutribullet gekocht dus voor degenen die vannacht misschien nog wakker lagen dat ze het gratis krijgt weer een opluchting rijker :stuck_out_tongue_winking_eye:

26 likes

Weet iemand misschien of Jennie gestopt is met haar vlogs? Ik vond haar altijd zo leuk om te kijken, lekker rustgevend

1 like