Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ze had volgens mij even vakantie genomen toch?

2 likes

Bewust :scream:

2 likes

Maar het is nu al drie weken volgens mij?
Zou kunnen hoor, ze heeft natuurlijk ook die nieuwe website gelanceerd, maar ik ben ook wel benieuwd of de vlogs nog terugkomen.

Als het Jennie niet zou zijn, zou ik erop vertrouwen dat de vlogs terugkomen. Maar Jennie is meester in het heel enthousiast opstarten van zaken (tijdschrift, podcast, natuurdromers,…) en dan snel er genoeg van hebben. But still love Jennie. Lijkt mij een oprecht aardig persoon. En het siert haar ook dat ze zich elke keer met zoveel energie in iets smijt.

10 likes

Ik was blij dat withney valerie eindelijk weer vlogt gaat het alleen maar over dr zwangerschap.
Oke thank you next

1 like

Fijn dat ze zegt wat er staat, want ik lees toch echt Angel EnerCy :sparkles:

Gezet bij Gio thuis, onder toeziend oog van zijn moeder en de vlogcamera. Maar verder is het een compleet gezonde relatie en gebruikt hij Jade echt niet voor extra views hoor.

48 likes

Kon deze niet laten na de blenderdiscussie. Ben verder wel blenderneutraal.

Oké oké ik ga al weer!

52 likes

Hahaha oh nee wat erg. Gelukkig dat van die C nog wel eenvoudig en netjes een G te maken is.

2 likes

Die 2e N ook 🥲

6 likes

Letters zijn allemaal echt schots en scheef zeg

16 likes

Volgens mij is dat nu eenmaal het gekozen lettertype

2 likes

Dat zou ik ook zeggen :face_with_hand_over_mouth:

23 likes

image

79 likes

Hahaha alsof je een opstel van een 9-jarige leest.

2 likes

Dit is sowieso (al) haar tweede. Dus ik denk dat haar ouders het wel goed vinden.
Maar wat een lelijke tattoo :weary:

1 like

Aan de ene kant vind ik het echt weer leuk op shop videos en kringloop videos te zien. Maar ik denk wel steeds ´ Je hebt een tijdslimiet schiet op!!´

4 likes

Als Jade er blij mee is laat haar lekker haha.

2 likes

Ben echt blij dat ik op mn 16e geen tattoo mocht hahah.

88 likes

Sowieso dat er anders nu een of andere diep emotionele quote op mijn heupbot had gestaan

27 likes

Ik wilde toen sterretjes in mijn nek net zoals Rihanna. Of op mijn voet.

8 likes