Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Hahaha same. En allemaal rare doodshoofdjes. (Iemand gaat nu wss die ene foto van mascha doen)

11 likes

Ik heb het op mijn 18de gedaan (mijn 1ste) en alsnog ook spijt van gehad. Ik vind de tekst van haar nieuwe tattoo een beetje apart maar hey haar ding maar ik vind wel dat ze mooie subtiele tattoo’s heeft (het is allemaal niet zo bam in je gezicht als je naar haar kijkt).

Omg echt hƩ. Zo blij dat ik geen infinityteken op mn lichaam heb

13 likes

Ik vind deze die ze met haar zus heeft gezet wel mooi hoor!
https://www.instagram.com/p/CFZ1yFbBSdv/

5 likes

Ik had allang drie filosofische, zwarte zwaluwtjes bovenaan m’n lies gehad als ik op m’n 16de een tattoo had laten zetten. thank god (en m’n ouders)

17 likes

Die draad-gezichtjes zijn nu al zeker een jaar een trend, dus dat gaat binnen nu en 5 jaar zeker vervelen.

11 likes

Ik had toen zo’n veer waar zwaluwen uit vlogen in de vorm van een infinityteken gezet. Ben heel blij dat 18-jarige ik te pussy was voor tattoos.

16 likes

Ik wou een hele sleeve vol old school tattoos haha godver ik had een heel ander mens geweest.

8 likes

Zijn Bonnie en Sanne (Sanneke?) niet ooit soort van bevriend geraakt via Saske? Bonnie reageert op een tweet van Sanne dat ze haar wel mag dm-en via Instagram als ze hulp nodig heeft met iets werkgerelateerds. Best afstandelijk, dacht dat zij elkaar wat beter kenden.

Mijn schoonzusje heeft deze en daardoor had ik wel gelijk zoiets van ok…ok…En bleek inderdaad ook een jongere zelf bevlieging.

2 likes

Ik ook. Ik wilde een draak op mijn schouder, een filosofische zin op mijn pols, iets kleins achter mijn oor, een navelpiercing, een diamantje in de nagel van mijn pink (net als Victoria Beckham) en een piercing in dat stukje in je oor voor je oorschelp.

Nu heb ik alleen gewoon gaatjes in mijn oren (niet eens twee per oor).

5 likes

Goed punt, ben zelf ook een beetje trendgevoelig met al die lijnen/minimalistische dingen.

Mijn moeder heeft dit 3 jaar geleden gezet op 55-jarige leeftijd :sob:

15 likes

Sterkte met je puberende moeder

19 likes

Wow Julia van thingsjulialoves is zwanger. Naar mijn idee is zij nog steeds een tiener…

7 likes

Omg

1 like

Huuhh wow

Die had ik ook echt niet aan zien komen😲 maar ze is 21, leuk voor ze.

Ik ken haar niet, maar ze lijkt best wel op Annemerel vind ik

Is zij van die iconische sexvragen video met dr vriend?

Is dat nog steeds dr vriend?

24 likes