Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ook fijn dat iedereen weet dat het niet de bedoeling was. Allemaal reacties met bange meiden die nu ook bang zijn om door de pil heen zwanger te worden.

3 likes

Een uitgebreide tour door de verdorde voortuin van Lotte is echt iets dat ik nodig had op deze druilerige dinsdag.

34 likes

Ja ze zal toch wel gewoon een keer gekotst hebben ofzo. Of ab geslikt. Geloof echt niet dat dit na vijf jaar zomaar uit de lucht is gevallen

Ik vind het echt raar dat ze het gesprek met haar vriend waar ze haar zorgen uitspreekt terwijl hij alleen maar zegt ‘je zit me te pranken’ filmt en op youtube zet. Waarom zou je dat willen delen met de wereld? Kan daar echt met m’n hoofd niet bij.

1 like

Vroeger deden zij zoveeeel pranks, had dit al verwacht toen ik merkte dat ze letterlijk alles had gefilmd in dit proces. Had echt verwacht dat ze verloofd waren oid.

1 like

Wow ik was net vandaag aan het denken dat bijna alle youtubers die ik ‘in het begin’ dat ik youtube ontdekte volgde nu zwanger zijn of zijn geweest maar daarbij dacht ik niet aan de meisjes van ongeveer mijn leeftijd :sweat_smile: ik volgde haar in het begin, toen ‘uit het oog verloren’ maar ik ga haar nu denk ik wel weer volgen, ben benieuwd hoe alles zal gaan en hoe ze het gaan aanpakken

1 like

Deze foto kwam voorbij in haar vlog en vond die echt zo schattig :grin:

Samenvatting

39 likes

Net een Skims reclame

Oh ze laat verschillende bewerkingen zien, maar ging mij om het setje

13 likes

Zo dan
 knap hoe ze die krullen hebben gephotoshopt ook

7 likes

Ik kan Sanny echt niet meer aan. Haar nieuwe vlog weer
 Die energiedeeltjes de hele tijd :face_with_raised_eyebrow: Ze komt ermee ook zo onsympathiek over, ik ga het niet meer kijken.

6 likes

Eigenlijk is een mua en kapper overbodig bij een fotoshoot.

3 likes

Not sure if sarcastic maar die krullen zijn gewoon echt. Op haar stories zie je een before after van de eerste foto

Die heb ik niet gezien, maar door deze 2 lijkt het alsof die onderste de originele is toch? Ze zijn toch hetzelfde?

Nee is gewoon een before mua en after mua foto, wel dezelfde pose maar haar arm houdt ze net anders

Ik hoop echt dat ze dr haar weer donker gaat verven of stopt met die krullen/het anders krult, ze ziet er echt 10 jaar ouder uit zo

13 likes

Maar haar lijf is ook heel anders/oogt anders?

3 likes

Ah thanks, ik dacht alles photoshop

Ja er zit sowieso Photoshop op, maar de basis make-up en het haar zijn wel echt zeg maar. Het is sowieso allemaal iets gladder getrokken en net wat mooier gemaakt, maar er is niet gephotoshopt vanaf de onderste foto tot de bovenste.

Jammer? Het is toch juist het hele punt van deze twee foto’s, om het verschil te laten zien waar we dagelijks mee te maken hebben: perfect geshopte foto’s.

Het werkt voor mij wel, ik ben in ieder geval benieuwd naar het boek.

27 likes

Wordt de onbewerkte foto gebruikt voor haar boek dan?

Ze laat in haar stories wel zien dat haar armen en buik dunner zijn gemaakt op de eerste foto!