Geen idee, maar toch ben ik benieuwd.
Ik vind het ook sterk. Als je op Bruna.nl kijkt zie je dat de voorkant van het boek de geshopte foto is en de achterkant de onbewerkte versie.
Ik geloof dat dat een beetje was via Alwin (en toen nog Saske) maar of ze echt samen bevriend waren weet ik niet hoor. Erger me wel echt aan de antwoorden van Sanne op mensen die hun hulp aan bieden (âTe verâ, âHeb geen geld voor opleidingâ, âHeb geen diplomaâ, âAl gesolliciteerd en afgewezenâ). Ik snap dat de zoektocht naar een baan frustrerend kan zijn, maar deze houding helpt je ook niet echt verder meid.
Wat eeb goeie lach!
Hhaha ben halverwege en ga helemaal stuk. 50 plussers die daten zijn echt geweldig. Gewoon hop meteen je nummer geven om te bellen. En dan gewoon ook hop meteen dat nummer bellen en je hele levens verhaal op tafel gooien zonder je uberhaubt voor te stellen.
Ah zo jammer zeg!
Schat ik denk niet dat dit een doorsnee 50 plusser is dus zet de tinder leeftijd nog maar niet omhoog
Hahahaha ik heb wel eens gekeken en er zijn wat mannen die hun nummer gewoon in de bio hebben staan. Dus ik denk dat ik die gewoon zonder te matchen ga bellen. Moet toch wat!
Hahaha ja doe
Bonnie is echt een jankstraal in haar nieuwe vlog.
Ze zit ook niet lekker in haar vel, heeft ze een tijd geleden al gezegd en laatst herhaald.
Wat dan
oh echt jammer ik vond haar vlogs chill
Snapte alleen niet echt wat er gebeurde in die hotelkamer toen een medewerker aanklopte en zei âis dit de bedoeling?â
Nou aardig zeg. Ik vond het echt een leuke vlog! En al 9 jaar samen, wauw
Ze zegt ââwas dit voor jullie?ââ
Vind hun relatie eigenlijk echt goals. Al zo lang samen en nog hebben ze het zo leuk en zijn ze duidelijk verliefd. Jeffrey en Vera overigens ook, die zijn ook al lang samen heb ik het idee?
Ik heb juist keihard gelachen om de vlog van bonnie. Hoe ze door amersfoort lopen en zij leuke feitjes opnoemt, het buiten eten en het wachten op hun diner
Ik ging stuk toen Nick zei als onze relatie een kind was dan zat die nu in groep 6