Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Laat me raden… Ali Expres, Nak-d, Desenio, Shein ennnn click & collect bij Action?

7 likes

Zat echt te wachten tot ze een keer werd aangehaald. Haar shoplogs zijn zo overdreven. Volgens mij heeft die nu ook echt 1 la vol met alleen maar van die Hema fineliners. Want ze is bang dat ze iedere keer uitverkocht raken dus dan besteld ze ze maar voor een voorraad.

3 likes

Oh, dat vind ik echt niet eigenlijk. Ze zijn super liefdevol richting elkaar, lijken heel blij te zijn met hun relatie. Nee, de seks spat er inderdaad niet af maar dat hoeft ook niet meer, helemaal als je al bijna 10 jaar een relatie hebt?

8 likes

We weten niks over hoe dat bij hun is toch. Zijn alleen (onnodige) aannames

4 likes

Oh zal het wel weghalen, wist niet dat je geen mening mocht baseren op vlogs, sorry! :grin:

Jankstraal zeg ik altijd als iemand ontzettend loopt te zeuren
Koud, plassen, gelijk in de startblokken omdat het hotel het drinken was vergeten etc.

1 like

Ik vond haar heel leuk, toen ze bijna alleen maar Harry Potter video’s maakte. Ze heeft een hele grote collectie en liet dat dan zien enzo.

Nu maakt ze bijna alleen nog maar shoplogs en ben ik niet meer geabonneerd. Haar shoplogs worden vet goed bekeken in tegenstelling tot haar Harry Potter video’s.
Nu maakt ze maar één Harry Potter video in de week en de rest zijn doelloze shoplogs.

Op Instagram deelt ze vaak dat het (mentaal) niet goed met d’r gaat, en dat ze niks meer gaat delen met de buitenwereld. Om vervolgens alle boze, verdrietige posts weer te verwijderen en weer van voor af aan te beginnen.
Krijg altijd het gevoel dat ze nu alleen maar shoplogs maakt zodat ze geld verdiend, maar het niet leuk vindt wat ze doet.

1 like

Wooow ik keek vroeger naar haar!!’

2 likes

Nick op z’n knieën met dat dienblad, ik moest zo hard lachen!

16 likes

Wat bedoel je hiermee?

1 like

Ik ook, zat hardop te schaterlachen :grin:
Vond echt dat de opluchting van ‘we zijn weer even de deur uit, andere omgeving en andere impulsen’ er vanaf spatte, echt een leuke vlog.

5 likes

Ik denk/hoop niet dat ze dit destijds heel serieus bedoelde
Was tijdens die Pj-podcast toch over zzp-zijn,
vloggen was een vrij multi functioneel beroep want ze zou zelfs tijdens een burn-out kunnen doorvloggen, dacht ze; dat was de context

@Foxy dit heeft ze nooit gezegd volgens mij, ze zei tegen een vriendin “als ik jouw ziekte had kon ik gewoon doorvloggen en zou dat nog best goed bekeken worden”. Die vriendin had kanker gehad (en zei zelf dat ze in die periode ook veel gewerkt had).
Bonnie heeft het zelf voor zover ik weet nooit over een depressie of burnout gehad.

1 like

Geen idee of het in dit topic thuis hoort, maar ik krijg nu op insta steeds voorstukjes te zien van de serie van Jamie Vaes bij Discovery+ (wie heeft dat ook echt?)
Echt mega leeghoofdige beelden, dat ze samen met Estelle en Koen Kardashian een nanny gaat uitzoeken voor hun peuter, en dat elke kandidaat dan op audiëntie moet komen en ze vooral willen dat ze niet te knap is en te grote borsten, want dan zou ze een gevaar kunnen vormen… :thinking: En een aflevering over dat ze een huis van 6 miljoen gaan bezichtigen in Dubai, maar tis allemaal niet goed genoeg.
Dacht dat die Jaimie nog wel een leuke chick was, maar door deze serie komt ze echt super oppervlakkig over.

4 likes

Pfff dan kijk ik nog liever naar de Balkjes denk ik

3 likes

Ik had laatst een podcast geluisterd van Gwen van Poorten (die zijn trouwens heel leuk allemaal) en toen was Jaimie te gast en daarna dacht ik “oh ja wel een leuk mens”, maar toen zag ik die voorstukjes en dacht ik idd hetzelfde als jij. Maar toch ben ik wel benieuwd naar die serie :joy:

1 like

Vond Bonnie’s vlog weer een highlight, af en toe echt weer hardop gelachen.
En dat ze af en toe zeurt? Laat d’r lekker, als je minder goed in je vel zit kan je sowieso slechter tegen dingen die je normaal beter kan handelen.
Vooral veel moeten lachen. Wat iemand al eerder zei, echt relationship goals. Ik hoef niet perse een vaste relatie maar als t zou gebeuren zou ik t zo willen.

19 likes

Ik!!! Voor 90 days fiance

6 likes

Ahah ja ik word ook gestalkt hierdoor, ik vind die naam ook zo stom ‘living in the Vaes lane’ hadden ze nou echt niets beters kunnen bedenken

9 likes

Ik vond het een leuke vlog van Bonnie, ik hoop dat ze zich weer wat beter voelt/gaat voelen.
Maar ( :redface: ) waaaaarom moet ze toch altijd meteen meteen in eten knijpen/prikken/voelen/poeren met haar vingers. Nu ook met die pannenkoeken.
doosje open, pakt pannenkoek op, prikt er nog even in met twee vingers oh ja ze zijn nog warm. oh ik moet nog wel even mijn handen wassen voor ik MET BESTEK ga eten” :o_o:

6 likes