Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ik ook om deze reden!

Hahahah ja dat viel mij ook op. Dat is echt een dingetje wat ze altijd doet.
Lotte likt eerst altijd aan alles wat ze eet, maar dat gaat haar eigen mond in (ookal vind ik het een apart trekje :joy:).
Ik begin me door dit soort dingen ook af te vragen of ik zelf dingen doe die zo’n gewoonte zijn geworden dat ik het zelf niet eens doorheb?

2 likes

Ik voor Sister Wives! (Wat een verassing haha)

17 likes

Omg nu heb ik pas door welke man dat is op je plaatje (toch?!)

11 likes

Ja klopt, na die podcast dacht ik ook: wat een leuk wijf! Maar die serie slaat nergens op. Is ook flink gescript, dat zie je ook wel, maar zo wordt zij niet echt leuk neergezet terwijl ze volgens mij niet dom is en bijv. veel van mode en styling weet.

1 like

Oh nee nu ga ik daar voortaan op letten of ze dat doet :weary:

Ja klopt hahahah

2 likes

Ze wil ook niet in de zorg gaan werken want te vaak een ziekenhuis gezien vanwege haar vader. Snap ik heus wel maar er zijn zoveel soort werk in de zorg. In bejaardentehuizen, bij mensen thuis helpen als thuishulp. Wat ik zie is dat ze zitten te springen om mensen. Op een gegeven moment moet je wel iets om niet weer terug te vallen in de bijstand.

8 likes

Jaa… en als je in de “zorg” werkt hoef je niet meteen als verzorgende te werken. Maar bv bij de voedingsdienst, facilitaire dienst, bij de balie, t winkeltje, cafetaria… maar ja! Genoeg opties.

6 likes

Ik kijk nu boos. En ik vind het gek dat hun kijkers nog steeds in dropshippers trappen. Ze hebben er al meerdere videos over en uitleg en allemaal dingen maar toch zijn er mensen die dan komen met ´Jaa ik heb via instagram een product gekocht wat overduidelijk via ali express komt maar ik heb hem via iemand anders voor het dubbele. En nu is het nog niet binnen huh??´

2 likes

Jaa dit vond ik idd goed. Echt sneu dat die jongens van 19 daar in waren getrapt

Heeft iemand eigenlijk dat extra abonnementding van Bonnie gekocht? Gewoon uit nieuwsgierigheid en of ze echt leuke extra dingen post?

Ja ben ik ook wel benieuwd naar! Misschien wil ik wel 3 euro uitgeven om even een maandje te kijken

1 like

Ze plaatst zelf ook weleens updates op Insta over wat ze extra post; je kunt nu kennelijk een “interview” met haar ouders zien over politiek
Fun

8 likes

Alwin, had ff de smaken van die cookies opgezocht :frowning: “Weet eigenlijk niet wat voor vulling dit is” hebben we toch niks aan!

2 likes

Ik ben er laatst ook in getrapt. Kocht een wimperserum bij bol, ging ik daarna googelen naar ervaringen en kwam ik hem voor een fractie van de prijs op ali express tegen. Echt kut man, ik koop daar bewust nooit wat maar als je even niet oplet zit je dus alsnog met ali express zooi opgescheept.

3 likes

Maar dit is ook echt zo irritant… Had dat ook eens met een soort schoenen droger ding, koop je het bij bol (want betrouwbaar imo), krijg je alsnog iets wat je voor een fractie op aliexpress had kunnen kopen :frowning: enige verschil was dat het wel snel binnenkwam, dus had al ergens op voorraad gelegen denk ik

5 likes

Ik vind bol sowieso heel irritant geworden met voor m’n gevoel alles via externe verkopers enzo*, ik koop er niks meer. Ik zoek of de site van de verkoper zelf op zonder tussenkomst van bol of het wordt vast nog ergens anders verkocht.

*ook omdat stel dat je 3 dingen wilde hebben dat dan van drie verschillende verkopers in drie verschillende verpakkingen en dozen moet komen, ja daag.

61 likes

Ik vraag me best vaak af hoe dat zit met productveiligheid op sites als Bol en Amazon. De meest banale dingen kunnen “gevaarlijk” zijn: een babyrompertje waarvan de knoop net niet goed genoeg vast zit (of het textiel waar schadelijke pigmenten voor gebruikt werden), een teflon pan waar je huisdieren (half)dood van gaan, om dan nog maar te zwijgen over cosmetica inderdaad.

Bij Action let ik er soms ook wel op of een product het Europees keurmerk heeft. Een vriendin van me had er een vuurkorf gekocht die helemaal ging smelten haha lijkt me ook niet de bedoeling. Daar kwamen waarschijnlijk ook wel wat schadelijke stoffen bij vrij :woozy_face:

15 likes

Ja dat was inderdaad het eerste waar ik aan dacht, je koopt iets om op je oog te smeren maar geen idee of het is goedgekeurd volgens Europese richtlijnen. Maar ik weet niet hoe dat via bol werkt, zou je als verkoper gewoon alles erop kunnen zetten of zit daar toch nog regelgeving aan vast?

1 like