Heel veel van de EU goedgekeurde dingen worden ook in China gemaakt, die worden dan gecontroleerd. Hetgeen je zelf rechtstreeks importeert van Ali wordt niet gecontroleerd en is dus mogelijk niet veilig.
Niet alles wat uit China komt is niet gelijk onveilig of verontreinigd maar ik zou zeker geen babyspeeltjes, babyborden, kleding of flesjes van aliexpres bestellen. Zelfde geldt voor huisdierenspeeltjes of dingen die je zelf veelvuldig aanraakt of op je lichaam draagt zoals telefoonhoesjes.
Helaas weet je ook niet of alles wat je in Nederland koopt betrouwbaar is, kan net zo goed van aliexpres komen. Behalve als je bij ecowinkeltjes koopt of echte Europese merken. Dan kun je er wel vanuit gaan dat het is goedgekeurd.
Hier gaat het ook over in het Beautyblog topic!
Ja ik bedacht het mij pas toen ik het verstuurde! Oops verkeerde topic! Ik haal de comment weg.
Dat meen je niet?! Ik heb al 2 keer via Bol Revitalash gekocht maar dit is dus nep? Hij werkt wel, heb enorm lange wimpers.
Ik werk bij een bedrijf die spullen importeert voor bedrijven zoals Action. Wij vinden onze spullen met beschermde merknaam zelf ook terug voor het tiendubbele op bol.com. Helaas is er echt geen beginnen aan om hier iets te doen.
Nou dat fletsjer hotel van Nick en Bonnie is zo skeer als ik dacht dat t zou zijn. Dan slaap ik liever thuis
Jaa. Ik ben niet van het vakantie shamen ofzo. Maar als je ergens heen gaat waar je naast je eten buiten opeten niet veel kunt doen , dan zou ik wel ff voor een leuk hotel of air bnbtje gaatn.
Ze hadden dit met een bon gekregen dacht ik dus ja dan moet je wel
Ahh wel flauw dit, want ze heeft het van haar ouders gekregen en het is best wel vaak in de vlogs benoemd dat haar ouders het niet vreselijk breed hebben
oh dat wist ik idd niet, ik haal het weg!
Sorry Bonnie
Fletcher hotels zijn sowieso echt hit or miss. Sommige zijn echt prima, vooral als ze wat nieuwer zijn.
Waar heeft ze dat ooit benoemd dan? Ze hebben een huis op een toplocatie in Rotterdam, tweede huisje op het strand en maken regelmatig een verre reis. Volgens mij hebben ze het best prima hoor
Bonnies vader heeft ooit meegedaan met een winactie voor het eurosongfestival voor mensen met een kleiner inkomen.
Ik weet niet waarom ik dit weet, maar ik vond het sowieso al een leuk cadeau. Kocht ook wel eens zoân kruidvat fletcher bon haha
Wil wil even meegeven dat haar ouders al mega lang op die locatie wonen en toen was wonen in Rotterdam, laat staan daar in Rotterdam, niet zo populair en lagen de prijzen echt heel laag. Maar Bonnie heeft in een vlog over het Songfestival verteld dat haar ouders onder een bepaald niveau verdienen waardoor ze in aanmerking kwamen voor gratis kaartjes
Wie ben jij om te beslissen of ze het om ze het om deze bepaalde redenen âgoed genoegâ zouden hebben? Vind het heel raar om over mensen die zelf geen youtuber zijn (of uberhaupt) te speculeren over zoiets.
Ze werken vgm ook niet doen vrijwilligerswerk.
Maar dit is al eens besproken hier en toen mochten we er niet over speculeren dussssss
Enige wat ik wilde zeggen was dat zoân fletsjer hotel me niks lijkt
Bij lang leve de liefde geven ze dat altijd als mensen de 5 dagen vol maken en ik las in de comments op insta dat die kamers extreem goor zijn (maar ja hè da heb op feesboek gestaan!!)
Hahah wtf jouw toontje
Iemand anders speculeert toch juist over dat zij het niet breed hebben? Zo uit het niets, ik zet het alleen maar in perspectief. Volgens mij hebben ze een leuk leven.
Verschilt echt per hotel hoor. Sommige zijn inderdaad wat ouder, maar de nieuwere hotels zijn echt prima. Goed de recensies lezen van tevoren. Voor een nachtje weg zijn het goede hotels, niet bijzonder maar ook niet vreselijk.
Speculeert? Het is vaak benoemd en dat zeg ik toch ook in mân comment haha, ik zeg alleen wat Bonnie zelf wel eens zegt
Lijkt me ook niet het allerbeste onderwerp om het over te hebben, hoe breed twee mensen het hebben die toevallig de ouders van een vlogger zijn en er helemaal niet voor gekozen hebben om bekend te zijn of besproken te worden. Volgens mij zijn het superlieve mensen en who cares hoeveel zij verdienen en waar ze dat aan uit geven.