Goede podcast van Diana, ik vond het zeker het luisteren waard (gaat over de komende verkiezingen, feminisme en breder gezien diversiteit en waarom dat belangrijk is)
Ik vind het echt goed dat ze haar platform en bereik hiervoor gebruikt!
Goede podcast van Diana, ik vond het zeker het luisteren waard (gaat over de komende verkiezingen, feminisme en breder gezien diversiteit en waarom dat belangrijk is)
Ik vind het echt goed dat ze haar platform en bereik hiervoor gebruikt!
Ik kijk Aimee en ze kringloopt in een vintagewinkel. Maar je hebt toch op een gegeven moment gewoon genoeg kleding? Ik weet dat veel mensen het daar niet mee eens is, maar ze koop ook veel dingen die het ānet nietā zijn.
Vera doet ook een Grip testā¦
Wat een tegenvaller, dat had ik nou niet van haar verwacht.
Wat is hier zo erg aan? Las dat het ism Universiteit Utrecht was ontwikkeld?
Teske zit nu bij 3fm als side kick voor de geĆÆnteresseerden
Jaa je ziet haar 100 verschillende dingen kopen. Maar je kan haar in een zelfde beige of zwarte outfit uittekenen.
Ik hou ook van shoppen en trends enzo. Maar na 1 of 2 spencers vind ik het wel genoeg haha.
Tis gewoon een test waar je flink wat geld tegenaan moet gooien om valse zekerheid te krijgen⦠niks goed aan.
Radar heeft er een goede uitzending over!
De test zit medisch gezien inderdaad goed in elkaar en geeft een beeld van hoe het er op dit moment voor staat, maar het bedrijf pretendeert dat als je uitslagen goed zijn, dat je dan nog wel even kunt wachten met zwanger worden, en dat je door hun testen een goed beeld krijgt van je vruchtbaarheid. Dat is allebei niet noodzakelijk waar: hoe het nu zit met je eitjes zegt niks over hoe de situatie over een paar jaar is, en vruchtbaarheid en zwanger worden is van veel meer factoren afhankelijk dan alleen de situatie van de vrouw. Ook de kwaliteit van het sperma, of het sperma en de eitjes compatibel zijn, etc heeft grote invloed op of een zwangerschap zal ontstaan op het moment dat deze gewenst is.
Het komt er op neer dat de test op zich nuttig kan zijn als je zwanger probeert te worden, maar dat de boodschap van het bedrijf, dat je er meer mee kunt leren over je vruchtbaarheid en een beeld kan krijgen van hoe lang je bijvoorbeeld nog vruchtbaar bent, niet klopt.
Edit: @Nimbus2000 precies dat.
Bedankt voor je uitleg! Voor wat sperma betreft,
Weet iemand hoe die thuistesten voor sperma werken die je gewoon bij het kruidvat kunt kopen?
Ik ben absoluut geen arts of vruchtbaarheidsdeskundige dus correct me if Iām wrong, maar die meten volgens mij de hoeveelheid spermacellen in een zaadlozing. Zijn overigens niet erg betrouwbaar en meten ook geen andere dingen die belangrijk zijn voor de kwaliteit van het sperma, zoals de beweeglijkheid en dergelijke.
Sanne is op haar Instagram live met een kandidaat-Kamerlid (Milka Yemane), wel tof dat ze dit doet!
Ik kijk nu een video van een GothYoutuber die in Nieuw-Zeeland gewoon een bezoek kan brengen aan een prachtig stuk natuur. En ik ben zo jaloers. Mooie natuur, normale omgang met mensen door weinig Covid-gevallen.
Zoān parelketting tussen je reet zit toch helemaal niet lekker joh
Als ieh voor zit wel
Ze heeft mooooie billen
Als ze nou even een poll ervan maakt: kort of lang haar? Zo krijgt ze toch nooit duidelijk antwoord op haar vraag
Ik ben wat afgeleidā¦
Krijgen die influencers geen rugpijn van dat onnatuurlijk hollen van hun rug om hun billen te benadrukken