Voorlopig geen boshuisje vlogs
Je kan van alles over Wouter zeggen maar het is wel heel aardig dat hij Joey heeft geholpen met zijn klusjes!
Oh wat jammer! Heeft Jennie dat bekend gemaakt?
Inderdaad, dit is toch eigenlijk niets nieuws. Het enige dat veranderd is, is dat die goedkope Chinese producten nu via internet ook rechtstreeks aan de consument aangeboden worden. Wel een stuk omslachtiger en vervuilender, al die losse kleine pakketjes uit China ipv een vrachtschip dat het in één keer tegelijk naar Europa vervoert. Maar logisch natuurlijk dat je voer die ‘vervoersservice’ niet 2,5 keer zoveel wilt betalen. Hoewel, als het NLse bedrijf ook checkt op de veiligheid van het product kan het het wel weer waard zijn.
Ja ik had eerder deze week al een screenshot gepost waarin ze dat zei.
Ik vind het wel jammer dat ook de weekdagboeken (waarmee ze gestopt was door de vlogs) er niet zijn, maar misschien doet ze die niet om dezelfde reden (ze geeft trouwens geen reden volgens mij en dat hoeft ze uiteraard ook niet te doen). Het is natuurlijk haar goed recht om dat soort dingen niet te doen als ze behoefte heeft aan privacy of omdat ze er gewoon geen zin in heeft, maar het voelt toch een beetje vreemd. Je hoopt toch dat het dan wel gewoon goed gaat met haar!
Als je Jessie’s video kijkt voor de bil update: starten bij 17:30. Hele video is 18:47 Oh en ze zegt niks eigenlijk.
Ik denk dat er bij veel mensen onduidelijkheid is over wat aliexpress precies is, en dat daar niet alleen maar meuk op staat, het is niet anders dan een Amazon of bol.com in Europa.
Je kunt daar in Azië als bedrijfje gewoon je spullen verkopen. Dus ik snap het verschil niet dat het zo erg is dat bedrijven daar inkopen en wel nl service bieden, geen zorgen over invoerrechten, douane, kwaliteitscontrole
producten mogen retour, garantie, worden leuk verpakt etc. Er wordt dus meerwaarde geboren en daarbij hoort ook een hogere prijs. Wat is het verschil tussen inkopen op een wholesale site, of bij een groothandel? Komt waars ook allemaal vanuit dezelfde fabriek en is gewoon een schakel in de supply chain keten.
Oke jongens even een reminder weten we nog hoelang aimee is?
Huh ik ging even op Jennie’s youtube kijken (ja, ik beleef een enorm spannend weekend inderdaad) en al haar vlogmas vlogs zijn weg?
Weet iemand waarom dat is? Heeft ze daar iets over gezegd?
Loavies koopt daar idd alles in.
Ik ken de eigenaar van Loavies, heeft ie me zelf verteld
Oh en daarna laten ze hun eigen “label” erin naaien.
Misschien omdat haar ex in die filmpjes zit?
Dat denk ik niet, er staan nog wel gewoon andere filmpjes online waar hij zelfs op de thumbnail staat?
Ik denk dat Bon minstens vijf van haar klusjes op die lijst had kunnen fiksen in de tijd dat ze die lijst samen heeft gesteld, mijn God hee, haha!
Oh Haha! Het was ook maar een gokje. Sowieso jammer dat ze voorlopig niet upload. Ben ook veel te nieuwsgierig waarom ook.
Monica en Danique deden dat vroeger ook toch? Dat ze naar Duitsland en Parijs gingen voor inkopen voor mw
Verbaas me soms echt dat er blijkbaar zo weinig mensen weten of begrijpen waar hun kleding vandaan komt of hoe inkopen werkt?
Aan alle verontwaardigde de reacties op instagram en fb etc te zien.
Jennie had ook de reacties uitgezet wegens vervelende comments. Misschien is dat ook een reden dat ze nu opeens gestopt is met vlogs. Ik vind het ook jammer dat ze gestopt is. Keek er graag naar.
Zit trouwens te denken ze heeft nu zo website slow living. Misschien is ze daar nu druk mee.
Nja voor de leuke verpakking en de betere fotos enzo snap ik het wel. Maar dat is dus niet altijd vaak zijn de fotos gewoon overgenomen van ali. Krijg je het in de grijze ali polymailer en als er iets mis is is een retour beleid of klanten service ver te zoeken. Dat soort bedrijfjes vind ik niet oke.
Het gaat er toch om dat sommige influencers en webshops doen alsof het hun eigen ontwerpen zijn??