Nee joh, als je betaald krijgt voor die foto’s dan voel je de pijn niet meer
Je kan beter vragen wat ze niet heeft laten doen
Je vraagt je af waarom. Want de boel wordt toch gephotoshopt. Ik heb ook een goeie kont als er ff goed aan gesleuteld wordt op de computer.
Love deze rubriek. Kwam dit ooit tegen en heb ze meteen allemaal gelezen.
Ja echt bizar! Volgens mij is dat dan Botox(? of andere fillers) om meer ruimte te creëren tussen de oogleden en wenkbrauwen.
Eigenlijk gewoon overal Botox en fillers dus haha (wangen, voorhoofd, oogleden etc.).
Maar ik vind ook dat ze er op bepaalde oudere foto’s er meer hetzelfde uitziet als nu en sommige dan weer totaal niet, ik snap ook niet hoe dat kan. Sowieso zie ik deze dingen superslecht en dacht ik altijd dat de meeste mensen niks hadden laten doen, maar door deze rubriek denk ik daar wel anders over nu.
Dit klinkt echt heel naar en pijnlijk
Is dat niet wat Bella Hadid heeft gedaan?
Ja de hadids idd, net als kendall jenner, emily ratajkowski etc. Blijkbaar heel populair nu.
Haha jij legt het wel genuanceerder en beter uit😊! Ga eens kijken of ik die aflevering kan terugkijken.
Omg die stories van Co op Curaçao, kan het niet aan om dat nu te zien
Ben ik nu naïef maar kunnen ze het idee pikken maar dan met kwaliteits materialen het namaken? Of is dat niet waar?
Ga echt goed kijken dat ik mn sierraden bij een persoon koop die het zelf maakt.
Ik vond mezelf ook al naïef dat ik er nu pas achter kwam bij myjewellery al had ik eigenlijk niet veel anders verwacht als ik naar veel van hun producten kijk.
LOL, en die lap kost €35. Deze meid is zo’n master scammer hè.
Dat gebeurt soms wel ja, maar dan voornamelijk bij kleine designers of illustrators dat hun enamel pins worden nagemaakt en van een 10tje op Ali staan voor 1 euro etc. Maar extreem modebewuste midprice meuk komt vaak gewoon van ali.
Ik had gehoopt haar te zien bij dat item van Boos over dropshippers.
Gelukkig komt ze hier regelmatig voorbij. Deze sympathieke zakenvrouw:
Roos benadrukt dat ze haar producten zelf test. En hoe ze zeker weet dat er geen schadelijke stoffen inzitten? (zucht) ,Iedereen die daar twijfels over heeft raad ik aan om lekker niet bij mij te kopen. Ik ben er nu klaar mee.”
My Jewellry heeft wel een eigen productie lijn, ik ken iemand die er vanaf begin af aan al werkt. Wil niet zeggen dat ze daar alles maken, maar niet alles komt van Ali etc.