Ik snap niet waarom ze hier zo ‘geschokt’ over doen. Het is ‘gewoon’ kopen en verkopen, veel kleinere merken of winkels hebben niet het budget om (alles) zelf te produceren dus kopen in en zetten er hun naam op en verkopen het (waarbij 2,5 een normale marge is). Ik zou het zelf niet doen of niet kopen maar ik snap het wel. Nu moeten ze wel niet doen alsof het heel speciaal door hen ontworpen is ofzo (in het geval van moderosa)
Blijkbaar zijn mensen nog steeds zo blind of naïef dat ze bij haar blijven kopen.
Haha nou Moderosa doet wel alsof ze alles zelf ontwerpt.
Haha dit stuk ook:
Volgens modedeskundige en onderneemster Nikkie Plessen is er niet veel mis met wat ‘Moderosa’ doet. ,Wat zij doet mag gewoon, ze creëert een beleving en doet research en daar vraagt ze extra voor”, ziet Plessen.
Want Nikkie Plessen is degene die je hier om commentaar vraagt? Nikkie Plessen die zelf plagiaat wel ok vond?
Nikkie Plessen die zelf haar hele collectie kopieert van andere “designers” maar het wel “zelf laat produceren.”
Wat hier dan weer wel staat is dat ze voor de kleding naar parijs rijden en dan alles zelf labelen ahha. Dat is niet jatten of dropshippen dat is wss gewoon inkopen doen bij een groothandel ofzo.
Noor van queenofjetlags is ook DeSiGnEr bij Somewhere Someday
In Parijs zit een hele grote “chinese wijk” met allemaal kleine winkeltjes met meuk van aliexpress waar veel webshops inkopen doen.
Ben er zelf ooit een keer geweest en het is gewoon aliexpress in real life 🥲
Ik heb alles gemist, wat doe Co met haar huis in Amsterdam die drie maanden? Zie nu dat ze begin april alweer een week terug is. Gaat ze niet onderhuren?
OOh haha dat wist ik niet. Mehhh
Zoek maar eens op
Als je die wijk (Aubervilliers) bekijkt op streetview zie je al die winkeltjes.
Ze hebben ook allemaal van die prachtige namen.
Import export overal.
Haha très chique
Voorlopig geen boshuisje vlogs
Oh wow heb hier net een half uur digitaal doorheen gelopen, maar wow.
Je kan van alles over Wouter zeggen maar het is wel heel aardig dat hij Joey heeft geholpen met zijn klusjes!
Oh wat jammer! Heeft Jennie dat bekend gemaakt?
Inderdaad, dit is toch eigenlijk niets nieuws. Het enige dat veranderd is, is dat die goedkope Chinese producten nu via internet ook rechtstreeks aan de consument aangeboden worden. Wel een stuk omslachtiger en vervuilender, al die losse kleine pakketjes uit China ipv een vrachtschip dat het in één keer tegelijk naar Europa vervoert. Maar logisch natuurlijk dat je voer die ‘vervoersservice’ niet 2,5 keer zoveel wilt betalen. Hoewel, als het NLse bedrijf ook checkt op de veiligheid van het product kan het het wel weer waard zijn.
Ja ik had eerder deze week al een screenshot gepost waarin ze dat zei.
Ik vind het wel jammer dat ook de weekdagboeken (waarmee ze gestopt was door de vlogs) er niet zijn, maar misschien doet ze die niet om dezelfde reden (ze geeft trouwens geen reden volgens mij en dat hoeft ze uiteraard ook niet te doen). Het is natuurlijk haar goed recht om dat soort dingen niet te doen als ze behoefte heeft aan privacy of omdat ze er gewoon geen zin in heeft, maar het voelt toch een beetje vreemd. Je hoopt toch dat het dan wel gewoon goed gaat met haar!
Als je Jessie’s video kijkt voor de bil update: starten bij 17:30. Hele video is 18:47 Oh en ze zegt niks eigenlijk.
Ik denk dat er bij veel mensen onduidelijkheid is over wat aliexpress precies is, en dat daar niet alleen maar meuk op staat, het is niet anders dan een Amazon of bol.com in Europa.
Je kunt daar in Azië als bedrijfje gewoon je spullen verkopen. Dus ik snap het verschil niet dat het zo erg is dat bedrijven daar inkopen en wel nl service bieden, geen zorgen over invoerrechten, douane, kwaliteitscontrole
producten mogen retour, garantie, worden leuk verpakt etc. Er wordt dus meerwaarde geboren en daarbij hoort ook een hogere prijs. Wat is het verschil tussen inkopen op een wholesale site, of bij een groothandel? Komt waars ook allemaal vanuit dezelfde fabriek en is gewoon een schakel in de supply chain keten.