Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Oke jongens even een reminder weten we nog hoelang aimee is?

8 likes

Huh ik ging even op Jennie’s youtube kijken (ja, ik beleef een enorm spannend weekend inderdaad) en al haar vlogmas vlogs zijn weg?
Weet iemand waarom dat is? Heeft ze daar iets over gezegd?

Loavies koopt daar idd alles in.
Ik ken de eigenaar van Loavies, heeft ie me zelf verteld :joy:

Oh en daarna laten ze hun eigen “label” erin naaien.

Misschien omdat haar ex in die filmpjes zit?

Dat denk ik niet, er staan nog wel gewoon andere filmpjes online waar hij zelfs op de thumbnail staat?

Ik denk dat Bon minstens vijf van haar klusjes op die lijst had kunnen fiksen in de tijd dat ze die lijst samen heeft gesteld, mijn God hee, haha!

3 likes

Oh :joy: Haha! Het was ook maar een gokje. Sowieso jammer dat ze voorlopig niet upload. Ben ook veel te nieuwsgierig waarom ook.

3 likes

Monica en Danique deden dat vroeger ook toch? Dat ze naar Duitsland en Parijs gingen voor inkopen voor mw

4 likes

Verbaas me soms echt dat er blijkbaar zo weinig mensen weten of begrijpen waar hun kleding vandaan komt of hoe inkopen werkt? :joy:

Aan alle verontwaardigde de reacties op instagram en fb etc te zien.

14 likes

Jennie had ook de reacties uitgezet wegens vervelende comments. Misschien is dat ook een reden dat ze nu opeens gestopt is met vlogs. Ik vind het ook jammer dat ze gestopt is. Keek er graag naar.

Zit trouwens te denken ze heeft nu zo website slow living. Misschien is ze daar nu druk mee.

Nja voor de leuke verpakking en de betere fotos enzo snap ik het wel. Maar dat is dus niet altijd vaak zijn de fotos gewoon overgenomen van ali. Krijg je het in de grijze ali polymailer en als er iets mis is is een retour beleid of klanten service ver te zoeken. Dat soort bedrijfjes vind ik niet oke.

7 likes

Het gaat er toch om dat sommige influencers en webshops doen alsof het hun eigen ontwerpen zijn?? :roll_eyes:

7 likes

11 likes

Wilde dat ook net delen! Wel naar dat dat de reden is om te moeten stoppen met de vlogs. Bedenk mij ook dat ze zei dat mensen ook steeds vroeger wanneer ze konden overnachten in haar huis terwijl het een privé woning is.

3 likes

@Shaaar verwoordt het beter dan ik zou doen:

Lekker makkelijk. Geld verdienen aan makkelijk te beïnvloeden tieners door ze jouw lifestyle te verkopen maar dan met producten waar je zelf niet dood in gevonden zou willen worden. Want terwijl Fleur deze zomer in haar €3 Ali bikini aan het strand ligt waar Moderosa zelf €30 aan heeft verdiend en uitgebreid gepromoot heeft, dartelt zij zelf rond in een Gucci badpak.

24 likes

En dus ook niet eens de moeite om het product eerst even zelf te testen/ kijken wat de kwaliteit is. Daar erger ik mij nog het meeste aan. Er wordt gewoon opgeslagen vanaf ali op een andere site geupload en degene die het verkoopt heeft geen idee hoe het in het echt er uit ziet

2 likes

1.85

1 like

Ik vind het een lastige discussie. Ik koop niet (meer) bij Ali en dergelijke. Ook mijd ik webshops zoals loavies.
Maar is dat kopen bij een echt “merk” wel beter? Een voorbeeld: Esprit. Die hebben een eigen collectie, maar wel een wereldwijd merk. Niet heel goedkoop, maar niet zoals H&M. Lastig wat je als consument dan wel kan kopen. Alleen duurzame merken denk ik dan.

2 likes

Same here.

Ze heeft haar huis verhuurd tot september. Ik denk dat als ze in april hier is dat ze gewoon bij boezem Ras gaat logeren.

1 like