Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ik kijk haar vlogs niet echt alleen als ze shopt enzo. En als ze kleding koopt zegt ze altijd 300x ik ben heel lang ik ben 1.85. Elke video weer haha

4 likes

I know :sob: maar dat hele “emigreren” naar curaçao is toch wel gewoon het allergrootste excuus om de coronamaatregelen te ontlopen?

Wat ze ook weer allemaal zegt in die vlog: lekker naar het strand, mensen die bij haar op bezoek komen etc etc. Af en toe een vlogje en je bent echt aah het werk daar.

Ik ben jaloers en vind het aso tegelijk haha😂

2 likes

Wow Chrissy Teigen haar before !!

Zo gek om te zien he!
@Oprah bella vond ik ook verrassend, ik had het idee dat ze er al een tijd hetzelfde uit ziet maar als je het zo naast elkaar ziet zie je dat ze steeds meer laat doen.

Deze vond ik denk ik daarnaast wel het heftigst

oh en deze want ik kan niet kiezen

https://theskincareedit.com/dove-cameron-before-and-after

7 likes

Ik denk dat ik Heidi Montag een van de heftigste transformaties in Celebrityland vind

afbeelding

21 likes

Verschil vind ik wel dat Heidi nooit geheimzinnig heeft gedaan over haar operaties, in tegenstelling tot jonge actrices zoals Nicola Peltz die zogenaamd opeens mooi werden door de pubertijd.

8 likes

Dan nog vind ik het een heftige transformatie haha, of ze er nou eerlijk over is of niet. Ze lijkt een totaal ander persoon. :woman_shrugging:t2:

2 likes

Nee, echt een geheim was het niet.

3 likes

Toen vonden we dat ook nog super heftig in die tijd :joy:. Bizar dat je nu denkt oh valt best mee achteraf gezien, vergeleken met andere reality sterren ala geordie shore etc

5 likes

Ik vind het bij Heidi oprecht nog wel meevallen? Het verschil vind ik vooral dat ze toegaf dat het allemaal nep was. Ik zat op die website te kijken en het viel me op dat actrices waar ik het totaal niet bij verwacht had ook flink onder het mes geweest zijn. Hailee Steinfeld bijvoorbeeld. Prima, moeten ze zelf weten, maar het is wel vrij irritant dat er dan op Instagram gepretendeerd wordt alsof ze “natural beauties” zijn terwijl dat echt niet waar is. Vind dat schadelijk voor jonge meisjes. Maar goed haha, dat is weer een hele andere discussie.

8 likes

Oh ik bedoelde meer op de website haha. Van die subtiele verschillen die ik niet zie, maar dan ineens zo naast elkaar dan valt het ineens enorm op en blijkt het dat ze toch niet zo natuurlijk zijn als ik dacht. Ook dat sommigen al sinds hun tienerjaren bezig zijn.
Maar ja Heidi is zeker wel biza idd!

1 like

Ja ik vond dat toen ook super heftig inderdaad, vond haar toen ook een hele andere vrouw geworden, ik herkende haar niet meer. Als ik de foto’s nu zie vind ik het wel weer meevallen, maar dat geeft aan hoe normaal we het nu blijkbaar vinden.

5 likes

Never forget het moment dat Heidi met haar nieuwe look bij haar moeder op de bank zit en vraagt of haar moeder het mooi vindt en je nog net geen krekels hoort want die moeder is zo lang stil :joy:

37 likes

Het zou mij zelf als moeder toch wat pijn in mijn hart doen als mijn dochter (of zoon) zo ontevreden zou zijn over haar uiterlijk dat ze in een gezond lichaam laat snijden en daardoor ook bijna niet meer herkenbaar is. Juist de eigen mimiek, unieke features en misschien kleine imperfecties maken iemand uniek en mooi ofzo?
Kleine troost als ze daardoor beter in haar vel zou zitten, maar toch.

6 likes

Oh ja die scene kan ik me nog zo goed herinneren inderdaad!

Ik wil niet geloven dat dit echt is, maar het is echt.

“We hebben als mens gewoon de behoefte om een paar keer per jaar een andere omgeving op te zoeken. Het zit in onze aard. Als je op De Partij voor de Vakantie stemt, zetten wij jouw vakantie weer op de kaart.”

16 likes

Ze doen ook net alsof op vakantie gaan een recht is. Nee, het is nog steeds een luxe.

36 likes

Next level lobbyen: gewoon je eigen politieke one-issue partij oprichten.

5 likes

Hij staat bij mij niet op de kandidatenlijst en het lijkt me sterk dat hij er in andere kringen wel op staat want je hebt een X aantal handtekeningen nodig om ĂŒberhaupt op de lijst te komen.

Tenzij ze natuurlijk promoten dat je zelf een partij erbij gaat schrijven, dan krijg je van die Amerikaanse taferelen waarbij Harambe 5k stemmen krijgt.

2 likes

Dee promoot ook die datingapp met dat fruit, vind dat zo’n onzin dat iemand met een relatie dat gaat promoten. Elise doet dat ook regelmatig, echt WAL-GE-LIJK om ff in Elise termen te blijven

23 likes