Huh weet niet of ik nou naief ben maar het is toch gewoon een “”’’'ludieke"""" en “”"“actuele”""" vorm van een petitie en aandacht vragen voor hun branche?
Ik vind het megadom daar niet van. Maar het is niet serieus een politieke partij toch.
Huh weet niet of ik nou naief ben maar het is toch gewoon een “”’’'ludieke"""" en “”"“actuele”""" vorm van een petitie en aandacht vragen voor hun branche?
Ik vind het megadom daar niet van. Maar het is niet serieus een politieke partij toch.
Johan for MP!
Ik ben overtuigd!
HET FEEST VAN DE VERKIEZING (VERKIEZINGSLOTERIJ)
Steeds meer mensen zijn teleurgesteld in de politiek. De interesse om te stemmen is weg, een kwalijke zaak. Om mensen weer aan te moedigen om te gaan stemmen willen we de verkiezingsloterij invoeren. Deze speciale ‘staatsloterij’ is voor iedereen die gebruik maakt van zijn/ haar recht om te gaan stemmen! Hiermee moet de aandacht op het belang van stemrecht weer worden aangewakkerd.
Echt? Dit moet ik eens uitzoeken. Kan me niet voorstellen dat Duitsers gewoon jaarlijks op kosten van het land op vakantie gaan.
Je mag toch gratis naar zo’n spakuuroord gaan in Duitsland?
Klopt ja, maar Zara etc hebben er ook hun eigen aandeel in. Ze dingen zo hard af in fabrieken in bijv. Myanmar of Bangladesh, dat die fabrieken eigenlijk wel het werk moeten uitbestedena aan subcontracters. Daar heeft Zara dan inderdaad geen zicht meer op, want er nou precies in de producten gaat en of die fabrieken zich wel aan alle veiligheidsregels etc houden, maar alsnog. Dan zou Zara misschien ook niet die fabrieken wie wél aan die eisen willen voldoen zo moeten afzetten. Als consument heb je er al helemaal geen zicht meer op, want ook fair trade producten worden uiteindelijk vaak gelabeld door 10 jarige kids
Na de video van Bonnie heb ik ook een lijstje gemaakt met dingen die al even blijven liggen, wel door hoofd blijven spoken. Nu al bijna één ding gedaan. Wel chill was even vergeten hoe handig lijstjes zijn.
Hahhahahahaaha wat is dit voor een poster
Ik ben het eens met gratis conceptie en zo maar niet met deze vreselijke foto + lay out
Ik kan niet wachten tot dit onderwerp aan bod komt bij Whitney bij Watching the Hills
Hahaha ja daar dacht ik net ook aan, denk dat Whitney heel erg Zwitserland is en niet écht haar mening geeft
Ja, ze zijn nogal op hun hoede voor de ‘comments’. Jammer wel
Alwin promootte afgelopen weekend deze ‘maandag video’ als een video met Saske, vervolgens is de video boek promo met 5 seconden Saske want de daadwerkelijke video met haar komt later deze week.
Leuk als je als zo’n promotie tool word ingezet.
Wat een wanhopig gedoe om je product aan de man te brengen zeg jemig…ik bedoel dat je het concept van ‘extra videos’ etc. gebruikt als extraatje om je boek te promoten, logisch, maar letterlijk je ex inzetten (waarvan hij weet dat mensen er heel nieuwsgierig naar zijn)? Nouja, ik neem aan dat Saske er zelf ook mee akkoord is, maar vind het echt smakeloos. Smaakt het? Nee.
Mijn ex woonde bij Teske in de buurt en toen reed ik een keer toevallig langs haar huis en had daar een foto van gemaakt en naar haar gestuurd met: ‘‘Hey wat leuk, ik reed langs je huis!’’ En toen vond ze me een creep haha. Achteraf vind ik het ook wel echt creepy, maar op dat moment dacht ik daar helemaal niet over na.
Ze zei zoiets van: ‘‘Eh sorry hoor, maar ik vind dit een beetje eng en raar’’ En dat vond ik toen heel raar, maar snap het nu wel echt heel goed haha.
Hoe oud was je toen?
Denk 17 ofzo? Al was het toen ook wel een andere tijd. Denk dat ik met de kennis van nu, dit op m’n 17e ook niet meer zou doen.
Ik zou dat ook creepy vinden. Aan de andere kant misschien wel een goed besefmoment voor ze dat er duizenden mensen zijn die jou kennen, maar jij hen niet. En duizenden mensen die weten waar je woont als jij dat laat zien. Ik mot er niet aan denken.
Zou best kunnen ja haha! Was toen wel verontwaardigd.