Ik heb het zelfde gehad bij Nikki, Die kwam in dezelfde straat wonen en had ook iets gestuurd van: Welkom in de buurt, leuk! met een foto van de straat of zoiets.
Nooit bericht terug gehad natuurlijk, maar nu denk ik ook Shit, dat is super weird/naar voor zo iemand. Terwijl ik het juist lief bedoelde destijds.
Heb ook een keer een berichtje gestuurd naar een meisje via facebook die in ons dorp kwam wonen maar daar nog niemand kende, en die kon dat toen juist mega waarderen dat ik haar toen uitlegde waar je leuk kan stappen enzo. Maar die is natuurlijk niet bekend en daardoor is dat heel anders… tja…
Ik zit een beetje random de Kalvijn show te kijken en je had natuurlijk kunnen voorspellen dat het kut is, maar ik snap het doel van het programma ook gewoon niet zo? Wat willen ze ermee. En ook niet waarom het op tv is en niet gewoon op Youtube, daar heeft BNN toch ook een kanaal.
Gewoon Kelvin door ieders strot duwen, dat is het doel. Hem meer maken dan hij is.
TV blijkt nog steeds het hoogst haalbare doel terwijl youtube een veel vruchtbaarder platform is tegenwoordig, maar als je tante Lenie zegt “Nou ik heb je op TV gezien hoor” is dat blijkbaar nog steeds een ding.
Anders was Linda de Mol inmiddels ook wel haar quizjes op Youtube gaan presenteren.
Lisa van Bonnie staat op GeenStijl…
Oh wat super super dom van dr
Edit: voor wie niet wil klikken
Ook mondkapje op je kin naast een oudere, goed bezig meid
Hahaha wat een domme meid
Wat enorm dom van haar zeg haha ben benieuwd of ze iets erover zegt op haar insta maar ik volg haar niet
Ja ze heeft er iets over gepost dat het niet serieus was en dat ze uiteraard geen stemmen weggooit oid.
Edit: omdat het zo dom is van Lisa moest ik er ook wel om lachen, ik kon er niet bij kon met mijn hoofd, maar inmiddels heb ik het met haar te doen. Wat een klotezooi nu met adres en alles, vreselijk
Ah, dit vind ik ook weer zielig. Hoeveel volgers heeft zij? Niet mega veel toch? Het is dom van haar, maar je verwacht ook niet dat je daarna met voor en achternaam op GeenStijl staat.
Zoo die reacties op de originele tweet zijn niet mals
4470, ik weet niet wat je allemaal voor vragen enz krijgt voor je bij zo’n stem bureau mag zitten maar of je nu 10 of 4470 volgers hebt je kan best wel bedenken dat dit niet zo briljant is
Ze heeft (had lol) een open profiel en is besties met een redelijk populaire vlogger.
En waar ze een ‘grap’ over maakt is gewoon strafbaar. Het is niet alleen een grapje, je moet niet willen dat de onpartijdigheid van stembureau en vrijwilligers in twijfel getrokken kan worden.
ze is bijna 30, had beter moeten weten.
Heet > reet > blaar
Nee, tuurlijk. Maar heb je de reacties gelezen op GeenStijl? Dit verdient ze nou ook weer niet. Ook meerdere foto’s van haar erbij geplakt. Onnodig om haar zo te doxxen.
Las net op NOS liveblog dat ze niet meer stemmen mag tellen in ieder geval, gemeente Rotterdam heeft dr weggestuurd
jaa ben ik het wel mee eens! had ze echt niet online moeten gooien…
hopelijk wist deze man ook dat ze dit met die woorden online zou gooien, hij staast ook duidelijk op de foto
Is het ook
Maarja het is ook wel read the Fucking room. Er is al dagen paniek in bepaalde cirkels op Twitter over dat de briefstemmen frauduleus zouden zijn, de verkiezingen al besloten zijn blablablabla en in die context post zij dit.
Niet dat ik dit haar passende straf vind, maar komop het was te verwachten.
Je krijgt van te voren de regels en een online instructie en daarin staat inderdaad dat je onpartijdig moet zijn. Echt enorm dom van haar.
Omg wat vreselijk dom zeg. Het staat nu zelfs ook op de NOS