Doet me een beetje hieraan denken ook, laat wel zien hoe ver dat soort types kunnen gaan
Ik vind eigenlijk dat er een een straf of iets moet komen op mensen die echt te ver gaan met online bedreigen. Of dat je het onder stalken gooit en dat er eindelijk eens een wet komt voor stalkers…
Of een soort voorlichting ofzo. Maar er zijn zoveel gekkies op het wereld wijde web die gewoon niet door hebben dat ze iemand kapot kunnen maken met hun domme meningen.
Vorige week stond er in de volkskrant een heel stuk over mensen op twitter die er bijna hun beroep van hebben gemaakt iedere dag haatdragende tweets naar politici te sturen. Naast dat stuk werden toen voorbeelden genoemd van een aantal bekende.
@abcd Man van 45, woont waarschijnlijk in de regio x en bekleedt functie blabla bij de marine. Stuurt voornamelijk tweets naar vrouwelijke politici van partij Y. Hij plaatst gemiddeld Z tweets per dag maar heeft zelf maar 3 volgers.
En dan een paar van dit soort voorbeelden. Jammer dat ze alsnog semi anoniem waren maar dit vind ik echt de chillst mogelijke straf. Gewoon ergens in de landelijke media opsommen wat zo iemand online allemaal uitvreet.
Jaa volgens mij heb ik ook zoiets ooit gezien en dat diegene het ook helemaal niet meer doorheeft van waar die mee bezig is.
Ik ben heel benieuwd of Bonnie hier dan via Instagram of in haar vlog nog iets van zal noemen? Ze is vandaag vrij stil op Instagram iig.
Heb echt met Lisa te doen wel, natuurlijk is het echt dom en onhandig maar die reacties zijn ook echt niet oké.
Jeetje ik kan me echt niet voorstellen hoe Lisa zich nu moet voelen. Waarschijnlijk niet eens veilig in haar eigen huis. Die gast van de PVV hierboven, echt walgelijk. Wat een randdebielen.
Ik zou het verstandig vinden als ze dat niet zou doen. Of als ze het doet een beetje op een leerzame manier van wat zon grap kan doen en wat die haat reacties met iemand doen.
Ja precies dat, ik zou ook niet van Bonnie verwachten dat ze er op een sensatie beluste manier over gaat vloggen maar indd een soort kort moment dat ze het even noemt op zo’n leerzame manier, dat vind ik wel passen bij Bonnie ofzo. Naja we gaan het zien.
Ik heb zelf links gestemd (risicogroep dus ja, al gestemd) en ik heb een bloedje hekel aan Baudet, maar ik vind dit echt niet kunnen. Ik heb zelf meerdere malen stemmen geteld, en tuurlijk is het balen als een partij waar jij het echt niet mee eens bent, veel stemmen krijgt (bij mij was dat bv VVD). Maar ik zou er niet eens over nadenken om stemmen te verscheuren (naast dat dat idd niet kan want het aantal stembiljetten moeten evenredig zijn aan het aantal stempassen). Ik vind echt dat ze mega dom heeft gehandeld. Grap of niet, dit kan je niet maken zo online. Die haat op haar is dan uiteraard niet nodig.
Ik irriteer me sowieso aan de haat op elkaars stemmen. Ik ben het dus ook echt niet eens met Baudet etc maar laat mensen die wel op ze stemmen lekker in hun waarde. Net als dat je mensen die stemmen op GroenLinks of Bij1 lekker in hun waarde moet laten. We leven gelukkig in een democratisch land waar iedereen een stem heeft.
Heb je toevallig een linkje naar dat artikel? Ik zou het graag willen lezen, maar kan het niet vinden.
Ze heeft er ook niet over nagedacht om stemmen te verscheuren. Kom op zeg.
Maar de realiteit is natuurlijk niet van belang voor dit soort populisten (en hun volgers) 
Los van dat ik het wel echt zielig (zoals iedereen hier) vind, vind ik het ook gewoon wel echt een stomme, ondoordachte actie. Hadden we niet genoeg aan een M Koning die Baudet en co in de hand spelen? Ze geeft hen (een dag voor de verkiezingen) het perfecte middel om op de fraudekaart te spelen.
Totaal niet zo bedoeld natuurlijk maar al die nare geenstijlers (≈gemiddelde fvder of pvver (even gecharcheerd) maken er heerlijk misbruik van.
Manman zou nu écht niet in haar schoenen willen staan.
Edit: ik vind het heel goed dat dergelijke misplaatste grappen serieus worden genomen, maar de schending aan privacy, haar en pestgedrag wat zij nu ondergaat moet minstens zo serieus worden genomen.
Ahhh, nee mijn neef heeft haar foto gedeeld met tekst eronder 

komop je weet zelf ook toch wel dat het een grapje is en dat ze het niet echt zou doen.
Net was ze ook bij editie NL
Jammer maar begrijpelijk dat ze er wel aandacht aan besteden
Denk niet dat Bonnie hier aandacht aan gaat geven in haar vlog. Ze kiest haar content vaak ook wel best. Net zoals met dat etentje een paar maanden terug toen de horeca al dicht zat. Heeft ze e rook niet in gelaten.
Maar die dingen horen ook echt totaal los te staan van elkaar ook, die actie was echt oliedom, kan écht niet etc, daarom is ze ook per direct weggestuurd van het stembureau. Haar met naam en toenaam kapót te maken op internet en wie weet nog erger kan ook écht niet, al die klojo’s die nu een soort van voor eigen rechter spelen, echt ongelooflijk. Het heft in eigen handen nemen bedoel ik.
Zin in dat alle fvd- en pvv-twitterhelden zélf eens een keer consequenties ondervinden van hun kutgedrag 
Bonnie hoeft er ook helemaal niks over te zeggen? Ze heeft er helemaal niks mee te maken. Bovendien is aandacht eraan geven niet verstandig, dit moet zo snel mogelijk overvliegen.
Nou ja, als je partij waar je op stemt openlijk racistisch is, waarom moet ik je dan in je waarde laten? Fuck off
Ja en hij wil dat je bij wijze van met je DigiD inlogt voordat je reacties plaatst
Ja dat had zijn grootste voorkeur. Volledig uit de anonimiteit. Denk/hoop ook niet dat het zover komt!
Er werd bijv ook gezegd “vreemd dat Gordon opkomt tegen treiteren, zelf ook niet altijd even soft”, waarop zijn antwoord ook was ja ik doe het tenminste ih openbaar
En tuurlijk zijn doodsbedreigingen sws veel erger