Volgens mij is het haar vader
Vind het echt mega dom van haar, maar het feit dat ze ontslagen is moet voldoende zijn als straf. Het trollenleger wil je niet achter je aan hebben, die mensen hebben echt niks te doen.
Ja ik vind het ook erg dom van Lisa, maar ook zielig: gezien de reacties op Twitter een GeenStijl. Ik zou daar wel echt bang van worden, al die reacties over haar. Op GS hebben ze haar LinkedIn, vrienden etc al uitgezocht.
Ik vraag me af of dit niet privacyschending is. De screenshot delen is een ding, die heb je uiteraard zelf online geplaatst, maar je vraagt er niet om dat een nieuwswebsite daarna even je volledige persoonlijke geschiedenis uit gaat pluizen.
Het is geen pricacyschending als zij al die informatie gewoon online heeft staan waar iedereen erbij kan
Ja, true. Maar valt dat dan niet onder doxing? Ik weet eigenlijk nog of doxing strafbaar is, wellicht dat het een grijs gebied is. Ik zou in ieder geval nu mega snel al mijn profielen op prive gooien.
Maakt niet uit, dit soort grapjes zijn niet toegestaan en echt iedereen weet dat / hoort dat te weten.
Oh mijn wat god wat dom. Ja sorry dit heeft iedereen al gezegd maar jeeeeeeezus wat dom
Als ik haar was zou ik mijn telefoon uit het raam gooien en de rest van de week met vijf dekentjes in bed gaan liggen.
Omg dat is echt al heel snel gegaan
Ik zou mij echt in een grot gaan verstoppen.
Dit is net zo dom als op een vliegveld zeggen ik heb een bom bij me hihaho
Wilde dit ook komen posten. Baudet roept al weken dat er gefraudeerd gaat worden, dat de uitslag niet zal kloppen etc. Dan is het gewoon niet slim om dit op inta te zetten.
Dat is vgm dr vader
hahahah oke lol laat maar daar ging het niet om, ik las de kleine lettertjes te laat
Vooral ook omdat het niet bij 1 anoniem NOS-artikel blijft. Nee, ondertussen ben je met je volledige naam trending op Twitter zodat mensen die zich verschuilen achter een nepnaam en een profielfoto met vlinders je helemaal met de grond gelijk kunnen maken.
Maar dat is het precies, ze heeft gewoon totaal niet nagedacht, ze heeft gewoon online gegooid wat ze tegen haar vrienden zou grappen ha ha waag het om Thierry te stemmen dan tel ik je niet mee! Alleen had ze wĆ©l na moeten denken voordat ze zoiets openbaar online slingerde. Kan me goed voorstellen dat ze zichzelf nu wel voor dār kop kan slaan, dat ze het niet zo bedoeld had etc etc shit shit, maar ja, vlagen van verstandsverbijstering kunnen grote gevolgen hebben.
That said uiteraard hoop ik nĆet dat engerds haar nu gaan opzoeken of cancellen hoor, de ophef is ongetwijfeld straf genoeg.
Tja⦠Ze zette het onder haar naam op insta, dat gaat snel rond. God, wat dom dit. Zal ze zich kut voelen nu.
waarom hoor ik haar met b.onnie samen gillen āAHAHAH IK HEB NOS GEHAALDā
Wow echt? Zou niemand dan hebben gewaarschuwd van ummmm wtf haal dit er als de wiedeweerga af?
Dan is het ook niet geheel ondoordacht.
Oh wat ontzettend dom van haar, maar ook zo vervelend. Ik vind haar altijd erg sympathiek overkomen (niet dat dat er toe doet, want dit doe je gewoon niet, maar ik vind het ook wel sneu dat ze nu heel nederland over zich heen krijgt)
Ik dacht dat zij ook werkte als journalist of is dat niet (meer). Dit kan zoveel gevolgen hebben
āIk betreur de ophef die is ontstaan navā politiek 101