Alle reacties op Twitter laten me wel zien dat er een heeeeleboel mensen in dit land wonen die zo compleet anders denken dan de bubbel waar ik in leef. Prive gegevens delen, doodsbedreigingen… Heel benieuwd wat de daadwerkelijke verkiezingsuitslag gaat worden.
Helemaal als je bedenkt dat deze mensen zelf lekker veilig achter een nepnaam met nepfoto schuilen zodat ze onzin uit kunnen kramen zonder daar ooit verantwoordelijk voor gehouden te worden.
Ja ook heel veel
“Ik hoop dat ze jarenlang de cel in draait”
Like, ja heel dom wat ze poste maar ze heeft het niet echt gedaan he. Maargoed ze willen sowieso snel mensen jarenlang opsluiten op Twitter.
Aiiii! Dit doet me denken aan dat ik in mijn studententijd bij een callcenter werkte voor het grootste Telecom bedrijf van NL. Er kwamen geen belletjes binnen dus we konden gewoon boek lezen etc. Zo had ik dat ook op Twitter gepost, lekker makkelijk geld verdienen, iets in die richting haha. Iemand hoog elders in het land had dit opgepikt en zo stond ik 10 minuten later zonder baan op straat Zo van even grappig doen, je denkt totaal niet na omdat het zo onschuldig is eigenlijk.
Niet dat ik op het internet stond verder met mijn naam zoals Lisa, maar goed.
Jeetje ze delen op twitter zelfs foto’s van haar vinted (denk ik?) account of haar oude reisblog. Je zou maar zin hebben om zo diep te graven naar zulke niet boeiende informatie om rond te gooien op twitter…
ben benieuwd of dit gevolgen heeft voor haar werk als freelancer, zou wel sneu zijn
Precies dit.
Ligt het trouwens aan mij of overkomt dit soort dingen vooral vrouwen, trouwens? Ik ben jaren geleden uit angst gedoxt te worden ook gestopt met “controversiële” (lees: feministische) dingen te zeggen in reactie op nieuwsartikels enz op Facebook omdat (vooral conservatieve) mannen erop uit lijken je te vernietigen.
Jeeezus wat een zieke heksenjacht op haar op twitter, mensen zijn echt gestoord.
Ja, Twitter is sowieso het afvoerputje van social media. Ver vandaan blijven.
Goed punt, heb mijn comment verwijderd.
Bij mannen zou er gezegd worden:“Haha wat een held!!!”
Zo’n gevoel heb ik er ook bij ja, of minstens: Geen Stijl zou er minder interesse in hebben.
Wat vreselijk wat er nu op Twitter staat. Zelfs tweets naar de politie of ze al is opgepakt en dat ze levenslang moet krijgen voor landverraad . Echt idioot. Het is natuurlijk super dom om zoiets te posten, maar dat dit het gevolg is…
Jemig… Ik krijg dus letterlijk buikpijn van zo’n situatie, is natuurlijk echt een onwijs domme actie van haar, maar om dan deze beerput over jezelf heen te krijgen? Die engbekken op twitter zijn vaak “gelukkig” vooral alleen eng op twitter, en doen ze daarbuiten gewoon niks.
Ik denk dat Lisa het ‘snoepje van de week’ wordt van de Zelfspodcast. Ik hoor het Sander al zeggen. ‘Domrechts zat achter ons snoepje aan’
Ja, dat wel, maar ze gaan wel erg ver. En als het er dan zoveel zijn, lijkt me heel eng.
Ik ben al deze engnekken hun tweets op twitter aan het rapporteren. Geen idee of het helpt maar zo wordt er in ieder geval naar gekeken.
het staat zelfs al op RTL nieuws en NOS.
Ja het wordt maar weer duidelijk dat we ons land delen met, hoe zeg je dat netjes, randdebielen? Echt geen goed woord voor over. Ik hoop dat ze een beetje nuchter is en het niet actief allemaal gaat lezen. Hoewel ik denk dat nuchterheid ook niet zoveel uitmaakt; iedereen zou hier van onder de indruk zijn denk ik.
Dit is gewoon ook jammer dat het voer is voor die gekkies om te denken dat er echt stemfraude gepleegd wordt in Nederland als forum niet de grootste partij wordt. Zie best wel veel tweets dat het maar het topje van de ijsberg is enzo.
Ik denk écht dat Geen Stijl minder geneigd zou zijn om er een bericht aan te wijden. Vrouwen met de grond gelijkmaken is entertainment ouder dan de straat. Jameela Jamil heeft daar interessante stories over op haar Instagram, de Highlights met naam “Gaslighting”: