Omg wat dom maar ook heel zielig Ook die linkedinfoto met #opentowork erbij, aiiii forever googlebaar incident dit
Ahh ik lees dit ergens. Ik denk wel dat ze echt heel erg geschrokken is en ze ziet zelf ook in hoe dom dit was.
Bij het stembureau zijn ondanks de vele reacties op sociale media geen extra veiligheidsmaatregelen genomen. Vanmiddag kwamen wel twee agenten poolshoogte nemen. ,Uit voorzorgââ, aldus Tissingh.
De vrouw die de ophef veroorzaakte, heeft vreselijke spijt. ,Het was bedoeld als grap voor mijn vrienden. Heel dom van mezelf. Ik vind het heel erg allemaal.ââ
Goed bericht inderdaad, gewoon zakelijk zonder op de man af te spelen. Is ook helemaal niet relevant lijkt me. Ondanks heet > reet > blaar (zoiets haha) heb ik het wel met haar te doen. Ik zou ook zeker de rest van de week onder vijf dekentjes duiken.
Jeezus ze hebben op Twitter zelfs kunnen achterhalen waar ze woont. Wat een ellende
Dat denk ik inderdaad ook, dit soort dingen waaien gelukkig snel over. Dan hebben ze weer wat anders om zich druk over te maken.
Oh wow ik zag idd dat ze dat gepost had toen dacht ik nog is dit wel zo slim? Maar had niet verwacht dat dit het gevolg zou zijn⊠wat heftig zeg
Ik vind het ook zoooooo irritant dat ze zo hypocriet zijn, de meeste fvd-schapen. PrivĂ©dingen van Bau.det in Jinek en de boel staat op zân kop over hoe dat echt niet kan en dag later privĂ©dingen van Kaag online, helemaal prima, en nu weer van haar. En reken maar niet dat je dit ooit kunt uitleggen.
Jaa ik zie hun nog wel het torentje van mark rutte bestormen.
Dit zit ik echt net naar een vriendin te appen ik zie dat ook helemaal voor mij dat er een paar opper wappies tussen zitten die dit gaan doen.
Ik hoop voor hen dat de pan niet in het water valt.
Mwa, denk wel dat dit een tikkie verder kan gaan. 99.9% laat niks meer van zich horen. Die 0.01 belt je werk, achterhaalt je huisadres en stuurt een stom kaartje op. De impact daarvan wordt onderschat.
Ja bovendien werkt ze in de media/journalistiek/pr volgens mij. Bij elke klus waar ze op reageert zal haar naam minstens gegoogled worden en komt dit weer naar boven vrees ik. Dat geldt natuurlijk ook voor andere sectoren, maar hierbij kan het nog wel extra meewegen, sowieso wordt je vaak op je âonline aanwezigheidâ gecontroleerd.
Dus los van al die engerds kan het je ook op een andere manier achtervolgen.
Ik vraag me wel af hoe dat dan precies kan. Daar moet je echt wel moeite voor doen en ik vraag me dan af of iemand via werk toegang heeft gehad tot die informatie. Ik vind het enorm intimiderend, gedver.
Nee, kan je heel makkelijk opzoeken. Zal niet zeggen precies hoe vanwege privacy, maar informatie hoeft niet perse via via gekomen te zijn!
Het is echt bizar eigenlijk wat je allemaal van mensen online kan vinden. Je bent totaal niet anoniem.
Daarom snap ik dus oprecht niet waarom mensen dan ook er voor kiezen dit soort dingen te delen.
Ik vind het echt heel sneu en gun haar de bestorming van het trollenleger niet. Maar het is wel gewoon domdomdom om dit soort dingen te delen, zeker als je zoân baan hebt.
Er is dus ook gewoon een fractievoorzitter van de PVV die allemaal privé shit van haar online gooit. Ik vind dat echt schokkend. Dan ben je een volwassen man die de bevolking moet vertegenwoordigen in de politiek. Dåt zou strafbaar moeten zijn.
Praktisch gezien is het ook onmogelijk om een stembiljet te verscheuren. Als het aantal stempassen en stembiljetten niet overeen komen is er al een hertelling. Ik heb mijn stembureaulid cursus nog even herhaald vanochtend, daarbij wordt wel 5x benadrukt hoe belangrijk onpartijdigheid is.
Wie is dit?
"Als je in Schiphol het vliegtuig instapt en voor de grap zegt dat je een bom bij je hebt, ga je de cel in. Dat vind ik vergelijkbaar met wat hier gebeurt.ââ
Waaaaaaaauw.