Nog even over Lisa
Het wordt tijd dat je voor je online uitspraken net zo hard gestraft wordt dan je in real live dingen zou roepen. jammer dan voor de ‘privacy’ etc. Waarom mag een online doodsbedreiging, en iemand adres posten etc wel en wordt daar niks mee gedaan, maar als je iemand in z’n gezicht bedreigd of stalkt is het wel strafbaar? Vind dit hetzelfde en kan ook net zo traumatisch zijn.
Politie/justitie doet echt niks met online fraude of dit soort zaken. Echt niet meer van deze tijd.
Ik lees t nu pas allemaal, maar vind het heel erg voor Lisa, het is helemaal uit zijn verband getrokken en ik vind de mensen op Twitter nog 1000 x dommer als haar actie. Waarom kunnen mensen dit niet in perspectief plaatsen, Gerrum.

Ik hoop echt dat ze er overheen komt en dat ze hier verder niet lang last van blijft houden

Moet toegeven dat ik er vorig jaar ook bijna eentje gekocht heb maar ja hoe vaak eet ik nu asperges in het jaar? Alleen als het seizoen er weer is, lol. En waar ik de rest van het jaar die mega pan kwijt moet idk. Maar daar heeft ons Connie zo te zien alle plek voor, net als voor haar 87 citroenen.