Beetje late reactie. Maar ik heb naar aanleiding van deze filmpjes een aspergepan gekocht toen ik mijn pols in het gips had. Afgieten met één hand ging niet maar het mandje uit de pan halen wel en zo kon ik toch pasta koken.
Slim! Deze tip ga ik delen met mijn broer. Die heeft zijn schouder gebroken en kan daardoor ook maar één arm gebruiken.
Ze zegt in 1 van die filmpjes dat ze die pan voor letterlijk alles gebruikt en ik vind het een gouden tip. Nooit meer afgieten en ondertussen half je leven riskeren. Ik wil er ook 1, is zo’n ding duur?
Zat net te kijken en de goedkoopste is 20 euro bij blokker
Ah thanks voor de research! Voor 20 euro doe ik t wel.
Oh wat een goed idee zeg! Toch een lifehack dus. Misschien ook handig als je voor grotere groepen (buiten corona om natuurlijk) pasta wil bereiden, past veel in zo’n mandje.
Same, ik kijk het wel graag maar vind het ook totaal niet eng.
Wat onaardig dit. Prima dat het je smaak niet is, maar moet dat nou zo?
Ik vind ze wel leuk. Smaken verschillen?
Ik dacht alleen, mijn moeder had gelijk dat dingen weer terug in de “mode” komen als je ouder wordt!
Vind ik eigenlijk best leuk om te zien! Ik mocht ze vroeger nooit van mijn moeder, want slecht voor je enkels!!
Jeeez, ik word oud… lol…
Dit filmpje stond in mijn aanbevolen en ik vond hem heel leuk, ik hou echt van videos waar veel en aanstekelijk in wordt gelachen.
Hoe kan je je voet dan nog optillen met zo’n blok steen eraan:joy:
Ieder z’n smaak inderdaad, maar ik moest meer lachen om “normaal”. Dan denk ik als ouwe tak toch altijd aan een gewoon simpel zwart gympie
Haha, ik dacht heel even dat ons Connie deze gympen had gekocht, omdat het daarboven zo lang over haar aspergepanlifehack ging
Vond het al niks voor haar.
Ik dacht vooral toen ze zei bij het begin van de vlog “Ik heb al een poos niet geshopt” je shopt zo veel, please.
Ben meer in shock dat Bonnie een waterkoker van €149 heeft gekocht dan over d’r nieuwe zwarte schoenen
Mijn ouders hebben ook zo’n Smeg waterkoker, maar zijn niet te spreken over de kwaliteit. Je betaalt duidelijk veel voor het merk.
Ja dat hele smeg, is dat nog iets behalve enorm dure retro-uitziende meuk?
Life of Yvonne heeft weer een nieuwe serie. Yv & the City. En het is weer zeer bijzonder… Eerst 5 minuten reclame voor haar eigen webshop (ze verkoopt nu items met D⚡️OR erop in plaats van Dior) en daarna blijft ze aankondigen dat ze zoveel juice gaat delen over haar dateleven (met BN-ers omg!!1!1) terwijl ze fanatiek aan het rietje van haar Starbucks beker zuigt.
Nope, het is exact dat. Ik vind de look ook heel leuk, maar kwalitatief is het niet.