Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Ik vind Smeg echt de riviera maison onder de keukenapparaten. Die waterkoker zou perfect in zo’n interieur passen

37 likes

:rofl:

1 like

:confused:

3 likes

Zo ging voor de gein eens kijken hoe duur zo’n koelkast is. 1500 euro ofzo. Ik vind die kleurtjes heel leuk maar ik kan me niet voorstellen dat ik niet voor minder dan de helft een betere en zuinigere zou hebben :sweat_smile:

4 likes

Wow ja, en helemaal verbaast dat er een lichtje in zit als je hem aan doet. Zelf mijn waterkoker van 20 euro heeft dat haha.

7 likes

Ze zijn ook super kut ingedeeld. Op mn werk hebben we er eentje, leuk, maar past minder in dan mn kleine koelkast thuis

1 like

Ik vind het wel heel schattig hoe enthousiast de ouders van Bonnie over die beamer zijn en dat haar vader geen reclame wil maken, mooie tegenstelling naar alle spon overal

10 likes

Ik ben zelf wel tevreden over de koelkast. Heel breed, veel diepte. Goed gekoeld (lijken me wel de minima vereisten maar toch haha). Niet heel stil, dat is wel een ding

Heb deze pas 1,5 jr dus geen idee hoe lang deze mee gaat

1 like

Het zijn inderdaad echt flinke units waar vervolgens helemaal niet zo veel in past. Vind ze er wel gaaf uit zien, maar het is niet echt praktisch.

Door Bonnie de nutribullet unboxing wil ik er ook en moet ik meteen denken aan de tell sell reclame van vroeger (oké was Magic bullet maar same thing) met gekleurde ringen op bekers voor op feestjes!!!

30 likes

Wil nog steeds een magic bullet door deze reclame

6 likes

Die heb ik al tijden niet meer voorbij zien komen, maar wow is ze zo verandert qua uiterlijk of ligt dat aan mij? Ze is iig van het kindvriendelijke imago afgestapt van vroeger…

Ik eet vanavond pasta pesto na het zien van deze reclame!

2 likes

Ik denk bij de naam magic bullet om de één of andere reden de hele tijd dat het over een seks speeltje gaat, geen idee waar ik die associatie vandaan haal.
En @Itsu op zich vind ik eigenlijk wel dat alle huishoudelijke apparatuur zo zuinig mogelijk zou moeten zijn (als je iets nieuws koopt dan).

8 likes

Hahah ik ben nu ook de hele reclame aan het kijken. 15 minuten van m’n leven die ik nooit meer terugkrijg maar goed. 15 minutes well spent.

11 likes

Haha ik heb die ook en vind het echt chill. Heb ook bijvoorbeeld al m’n sausjes in 1 zo’n bak, lekker overzichtelijk!

6 likes

Haha als ik het met goed herinner was dat toch gewoon slagroom met chocoladesaus die ze opklopten in dat ding?
Ik heb die reclame echt wel 100x gezien haha.

Oh ik vind het wel handig! Als ik ooit een grotere koelkast heb wil ik dit ook wel. Lijkt me best handig om een bak met broodbeleg enz te hebben. En wat @Jones zegt.

1 like

Ik kannie zonder, heb er een heel aantal uit die lijn haha!

1 like

Volgens mij heb ik dit hier al eens eerder gezegd, maar ik zou dat merk al niet in m’n huis willen door de naam. Moet gewoon altijd aan Smegma denken.

21 likes