Het andere YouTubers/bloggers topic #16

Alleen het 1e helaas (dus wat er feitelijk was gepost en reactie gemeente Rotterdam)
Hopelijk pikt Jinek het op!?

1 like

Even wat anders!
Ik herinner me dat een jaar geleden die “kook” filmpjes van Connie hier besproken worden en ik heb die toen allemaal echt met leedvermaak zitten bekijken, en nu kijk ik ze weer en ik geniet gewoon weer keihard.
Dat geroer met die vork in haar pannen, overal knorr groentebouillon in pleuren, 10 potten chicken tonight en het “een Curry” noemen. Het is gewoon heer-lijk.

4 likes

Wie is Connie? Connie koken zo te horen aan je verhaal :joy:

23 likes

Dat hoop ik ook. Vind ook dat we nu moeten stoppen met haar actie dom noemen etc. dat het niet slim was is wel duidelijk maar ik denk dat ze nu gewoon vooral support nodig heeft. En heel eerlijk, als dit andersom was geweest, dus dat iemand zo’n post over een linkse partij zou maken, zouden al die FvD aanhangers het alleen maar endorsen, de reactie hierop is weer zo typerend.

3 likes

Ja ik weet haar achternaam niet :joy: Connie Breukhoven voorheen. Haar insta is @ conniespower.
Oh en je kan die kookfilmpjes vinden in haar vastgepinde stories, je moet ff doorscrollen.

Dit is echt m’n favo. Dat geroer met die vork
het is gewoon te intrigerend.

1 like

Huh ik wil dit zien maar word telkens naar een sportpagina gestuurd

6 likes

Pff heb met haar te doen. Handig was het zeker niet, maar het lijkt me heel naar om al deze dingen over jezelf te lezen en je zo onveilig te voelen

-edit- beetje mosterd na de maaltijd deze reactie, was nog aan het bijlezen

1 like

Ja ik snap er zelf ook niks van, link werkt niet.
Anyway, als je in haar highlights zoekt naar de ‘Food’ story, dat is m.
Ben overigens in een complete Connie rabbithole beland en net op NLziet haar aflevering van Villa Felderhof bekeken, en het is wel echt een ontzettend leuk mens.
Ik voel me nu echt een boomer.

4 likes

Hahahahaha dit is echt heerlijk om te kijken, die vork en dat geluid in de pan :joy: Wel een mooie keuken man, wauw

1 like

Ja en ik zag net een story van hoe ze rijst kookt
 denk dat de FF rijst politie wel een mening heeft

3 likes

When life gives you lemons.

15 likes

En waarom kookt ze pasta in een aspergepan?? Is dit een lifehack waar ik niks van weet? Zoveel vragen.

7 likes

Rare bedragen bieden, gaat dan nog even een stapje verder maar iemands gangen op het internet nagaan en je bevindingen vervolgens hier komen melden, vind ik anders ook redelijk bizar. Want hoe kom je anders op haar MP uit. En haar dan een lief bericht sturen

41 likes

Op twitter zijn mensen er ook achter dat Lisa in Bonnie haar vlogs zit

Nog even over Lisa

Het wordt tijd dat je voor je online uitspraken net zo hard gestraft wordt dan je in real live dingen zou roepen. jammer dan voor de ‘privacy’ etc. Waarom mag een online doodsbedreiging, en iemand adres posten etc wel en wordt daar niks mee gedaan, maar als je iemand in z’n gezicht bedreigd of stalkt is het wel strafbaar? Vind dit hetzelfde en kan ook net zo traumatisch zijn.
Politie/justitie doet echt niks met online fraude of dit soort zaken. Echt niet meer van deze tijd.

Ik lees t nu pas allemaal, maar vind het heel erg voor Lisa, het is helemaal uit zijn verband getrokken en ik vind de mensen op Twitter nog 1000 x dommer als haar actie. Waarom kunnen mensen dit niet in perspectief plaatsen, Gerrum.

28 likes

Ja, helemaal mee eens. Mensen stoppen tegenwoordig niet meer totdat ze iemand de gevangenis in zien draaien. Lisa had al een passende straf gehad, ze was namelijk ontslagen. Dat moet voldoende zijn. Haar volledige leven uitpluizen, reacties plaatsen op verschillende social media, haar Vinted/MP account achterhalen slaat helemaal nergens meer op. Wie denken deze mensen dat ze zijn? Batman? Een anoniem Twitteraccount gebruiken als masker en zo ‘criminelen’ van onze samenleving bestraffen met een straf die jij passend vindt? Doe toch eens normaal.

26 likes

Dankjewel!

17 likes

Oh dacht dat ze niet zo lang in hun huidige huis woonden. Voor mijn gevoel echt net een home Tour daarvan gezien haha
Edit; dat is ook hun huidige. Dacht een nieuwe laat maar

1 like

Oh ik kan wel janken als ik de comments op Twitter lees. Uiteraard was het een domme actie, maar de reacties en zelfs bedreigingen die ze krijgt gaan veel en veel te ver. Ik krijg er buikpijn van en ik voel me zwaar teleurgesteld in mijn landgenoten. Wat een ellende zeg

6 likes