^hierin komt ze aan het woord
Filmpje niet gezien, maar was het spaghetti? Want zo’n ding heet volgens mij officieel een asperge/spaghettipan. Althans, dat is wat mijn moeder enthousiast riep toen ze mij er een in m’n handen drukte. (“Zo handig!”)
Ik zou serieus niet meer over straat durven. Zo naar dit
Je krijgt er gewoon buikpijn van als je het leest, wat moet zij zich rot voelen Ik hoop echt dat ze er overheen komt en dat ze hier verder niet lang last van blijft houden
Interessant wel, moet er wetgeving komen tegen dergelijke haatberichten.
Nou, ja. Doodsbedreiging is gewoon strafbaar, dat iemand dat lekker anoniem via Twitter doet zou geen vrijbrief mogen zijn hoor.
Vind t echt heel sneu dat ze zo aan de schandpaal genageld wordt. Ook die reacties van Geert Wilders en Thierry Baudet zelf, die gooien alleen nog maar even meer olie op t vuur. Kom op zeg. Mensen snappen ook niet dat ze zelf geen haar beter zijn door haar dan met de dood te bedreigen. Lekker volkje wel…
Inderdaad! En fijn dat de politie er ook naar gaat kijken. Heb echt met haar te doen.
Maar echt he! Besef gewoon dat deze twee volwassen mannen nota bene serieuze politici en tweede kamerleden zijn.
Echt diepbedroevend dat deze mannen gewoon schaamteloos zo’n heksenjacht kunnen beginnen en dat dit gewoon onze volksvertegenwoorsigers zijn
Ik kom weer klagen over slechte soapbrows… maar nee. Dit is het niet. En ik herken het hoor, heb het zelf ook geprobeerd en zag er niet uit bij mij, helaas.
Ik vind dit soieso bij niemand mooi. Waarom zou je je hele wenkbrauw omhoog kammen.
Ja spaghetti kookte ze ermee! Ik ken hem alleen als aspergepan, maar kan ook aan mij liggen hoor Moet toegeven dat ik er vorig jaar ook bijna eentje gekocht heb maar ja hoe vaak eet ik nu asperges in het jaar? Alleen als het seizoen er weer is, lol. En waar ik de rest van het jaar die mega pan kwijt moet idk. Maar daar heeft ons Connie zo te zien alle plek voor, net als voor haar 87 citroenen.
Hahahahah net als ik denk dat mijn smaakt niet verder af kan liggen dan die van Roosmarijn koopt ze die ‘droom’ tuinset
Deze trend vind ik zo lelijk. Enige keren dat ik mn wenkbrauwharen omhoog kam is om ze vervolgens af te knippen
Ik vind hem prachtig maar in een grote tuin in een warm land vol met mooie planten haha. Niet in een amsterdamse tegel tuin haha.
Debbie maakt reclame voor een oogcreme. De gladheid komt helemaal door de oogcreme, zegt ze.
Ze eindigt met: ik heb ook traangootfillers.
Sowieso een slechte before and after. Deze foto’s kunnen goed een kwartier na elkaar gemaakt zijn. Veel lichtere make-up op doen; wat al een stuk frisser oogt (), minder geforceerd glimlachen waardoor er ook minder rimpeltjes ontstaan en wenkbrauwen omhoog kammen. Wat weer zorgt voor een optische lift. Dan heb ik het nog niet eens gehad over de overbelichting op de before foto.
Alleen al een andere concealer en geen poeder gebruiken zorgt al voor een gelijkaardig effect.
Ik vind foto’s bij skincare reviews eigenlijk altijd bedrieglijk. Tenzij je de foto’s in studiobelichting maakt, op hetzelfde moment in je cyclus, na enkele weken exact dezelfde voeding te eten en uiteraard: zonder makeup, zijn de foto’s toch gewoon waardeloos?
Hoe kan die Debbie op de loopband in een sportschool staan
Snap ik ook niet. Dacht dat personal training ook buiten gegeven moest worden, dus dat kan het ook niet zijn?
Story is er al weer af zie ik😂